Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


ГБО 4 покоління для Шевроле Авео Т250

Розкажіть друзям
02.12.2019 | Aveo

Автомобіль Chevrolet Aveo штатно оснащується бензиновим двигуном. Сам по собі бензин, особливо А-95, володіє чудовою енергоємністю.

Якщо водієві не доводиться часто колесити, то бензин готовий забезпечити гранично якісне енергоживлення двигуна.

Інша справа, коли Шевроле Авео використовується часто і довго. З  сьогоднішніми цінами на бензин багато водіїв починають працювати собі у збиток. На цій самій ноті і з'являється альтернативне паливо у вигляді газу.

Вартість газового палива практично наполовину нижча, ніж ціна рекомендованого для Chevrolet Aveo бензину.

Це головна причина, по якій раціонально переводити живлення двигуна з бензину на газ.

У ролі газового палива найчастіше використовується пропан, але може використовуватися і метан, а також бутан/ізобутан.

Зверніть увагу, газове паливо трохи поступається за енергоємності бензину марки А-95. Якщо 8-9 (л) бензину вистачає на 100 (км) в умовах міста, то газу потрібно буде у межах 9-10 літрів.

Звичайно, різниця в 10-20% є несуттєвою, коли вартість газу наполовину менша, ніж у бензину.

ГБО-4

Головні переваги ГБО-4

ГБО 4-го покоління цінується за свою всеїдність, надійність і практичність роботи. Якщо взяти рекламоване сьогодні ГБО-5, яка впевнено працює на морозі і дозволяє заводитися без використання бензину, 4-е покоління виграє в плані невибагливості до якості газу.

Справа в тому, що ГБО-5 вимагає добірний зріджений газ, з практично нульовою концентрацією інертної суспензії. У наших краях подібного палива сьогодні просто немає. Сьогодні практично кожен постачальник газового палива «бавиться», підмішуючи до коштовного пропану/метану/бутану інертний газ, який можна дістати практично задарма, дозволяючи АЗС вийти на рентабельність раніше покладеного. Якщо ГБО-5 не буде працювати на «інертній суміші», то ГБО-4 охоче відправляє у впускний колектор все те, чим заправляється газовий балон.

Щодо ГБО-3, дане покоління газобалонного обладнання є морально застарілим. Доставка газу до форсунок в ГБО-3 реалізується через повітропровід дросельної заслінки. А в ГБО-4 доставка газу підведена безпосередньо до паливних форсунок, дозволяючи автомобілю на ходу перемикатися між бензиновим живленням і газовим.

ГБО-3 буде актуальним тільки для тієї категорії водіїв, які не готові витрачатися на ГБО-4. Для порівняння, комплект обладнання для ГБО-3 коштує в межах $ 150. Разом з монтажними роботами, під ключ, за ГБО-3 в спеціалізованій майстерні візьмуть близько $ 250. Стосовно ж ГБО-4, одне обладнання обійдеться замовнику приблизно в $ 250. За установку ГБО-4 під ключ доведеться викласти в середньому $ 450. Зрозуміло, якщо використовувати не найдешевше обладнання, то ціна ГБО-4, разом з установкою, може перевалити за $ 1000.

Установка ГБО-4

З чого складається ГБО-4

Головними елементами газобалонного обладнання є:

  1. Газовий редуктор
  2. Блок управління
  3. Газовий балон
  4. Врізний заправний пристрій (ВЗП)
  5. З'єднувальні трубки і шланги

Класичний газовий балон для ГБО-4 має ємність на 42 (л), але по факту в балон влазить близько 35-38 (л). Справа в тому, що газовий балон повинен мати в запасі 10-15% вільного простору, що необхідно для потреб газового розширення. Як правило, балон розміщується на місці зберігання запасного колеса, під обшивкою підлоги багажника.

Газовий балон

Балон заправляється через врізний заправний пристрій, який скорочено називають ВЗП. Заправний пристрій можна врізати практично в будь-якій частині корми, навіть в лючку, поруч з заливальною пробкою бензобака. Автор відеоролика знайшов інше практичне місце, в основі бампера, з боку днища.

Характерною особливістю ГБО-4 є наявність вбудованого захисту від перезаправки. Коли газовий балон заправлений на 85%, починає спрацьовувати захисний клапан скидання. Спрацьовування клапана супроводжується характерним звуком.

Варто зауважити, що газовий балон виготовляється на основі високоміцної кованої сталі. Балон тороїдальної форми буде стійко переносити практично будь-які механічні пошкодження. Для створення небезпечної ситуації необхідно створити з зовнішньої сторони зусилля, еквівалентне 80 атмосферам. Такий балон може не витримати хіба що падіння машини в глибоку прірву або ж попадання в багажник артилерійського снаряда.

Газовий редуктор перетворює скраплений газ в звичайний агрегатний стан. Для правильної роботи редуктора його необхідно обігрівати. Спеціально для цієї мети використовується контур обігріву дросельної заслінки. Зі зворотного патрубка ДЗ антифриз надходить у вузол прогріву редуктора.

В самому редукторі знаходиться фільтр грубої очистки палива. Ще один фільтр знаходиться перед форсунками, там розміщений фільтруючий елемент тонкого очищення.

Зверніть увагу, ГБО-4 не буде працювати до тих пір, поки редуктор не прогріється до +45 С. Саме з цієї причини запускати Chevrolet Aveo необхідно за допомогою бензину. А коли ДВС прогрівся, можна сміливо переводити живлення на газ.

Безперебійну роботу газового живлення забезпечує блок управління, який монтується під капотом.

Додатково в ГБО-4 задіюються: датчики тиску і температури, газові форсунки, перемикач з бензину на газ, патрубки та трубки.

Редуктор

Обслуговування ГБО-4

Особливості і частота обслуговування газобалонного обладнання 4-го покоління цілком і повністю залежать від класу застосованих у ГБО-4 комплектуючих. Якщо говорити не за найдешевший варіант, то газову установку необхідно буде піддавати сервісу, налагодженню та калібруванню через кожні 80 000 – 100 000 (км) пробігу.

Щодо фільтруючих елементів, фільтри необхідно піддавати заміні кожні 10 000 (км) пробігу.

Для обслуговування редуктора існують спеціальні ремонтні комплекти. У складі ремкомплекту можна знайти: прокладки і заслінку клапана. При обслуговуванні форсунок, найпростіше просто замінити їх на повністю нові аналоги.

При ігноруванні сервісного обслуговування ГБО-4, система газового живлення перестає нормально функціонувати. Найбільшого поширення набула неполадка, пов'язана із запуском двигуна. ДВС перестає запускатися навіть від бензину, так як ущільнювальні елементи редуктора пропускають газ, який підмішується до порції бензино-повітряної суміші.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "ГБО 4 покоління для Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




» Всі новини

.