Двигун Chevrolet Epica здатний на надійну і довговічну роботу тільки за умови своєчасного і грамотного сервісного обслуговування. Першим пунктом у переліку ТО є, звичайно ж, заміна моторного мастила. Мастило двигуна необхідно міняти з періодичністю 10 000 - 15 000 (км), але не рідше 1 разу на рік.
Якщо Шевроле Епіка експлуатується в якихось непростих умовах, то період заміни моторного мастила можна сміливо скоротити до 5000 (км) або 2 разів на рік. Слід додатково зазначити, що при обслуговуванні нового автомобіля, перша заміна моторного мастила повинна здійснюватися відразу після періоду обкатки двигуна, це приблизно 3000-6000 (км) пробігу.
Циркуляційний контур системи змащення ДВС на автомобілі Chevrolet Epica вміщує в себе:
Досвідчені водії зазвичай купують моторне мастило у 7-літровій каністрі. Після штатної заправки мастильної системи у майстра залишиться на руках 0,8-0,6 літра змащування, чого повинно вистачити на періодичну доливку до наступного сервісу.
Виробник радить використовувати моторне мастило з в'язкістю 10W40 для двигуна об'ємом 2,5 і 5W30 для 2-літрового двигуна. Причому автомобілі з пробігом до 100 000 (км) радиться обслуговувати виключно із застосуванням високоякісного синтетичного мастила. Після пробігу 100 000 - 150 000 (км) допустимо використання напівсинтетики.
Фахівці сертифікованого сервісного центру по обслуговуванню автомобілів Шевроле Епіка практикують заміну моторного мастила тільки на прогрітому двигуні. Оптимальною температурою є +57 С. Розігріте до даного значення моторне мастило набуває гарної текучісті. Понад розігрівати двигун не варто, так як різка зміна температурного режиму призводить до виникнення на робочих поверхнях циркуляційного контуру мікротріщин.
При заміні моторного мастила Chevrolet Epica необхідно пам'ятати, що самопливом відпрацьоване мастило виходить далеко не у повному обсязі. Як правило, в двигуні залишається 20-30% старої мастильної рідини, яка до країв наповнена різними засорами, як механічними, так і хімічними. З цієї причини багато фахівців вдаються до промивання двигуна.
Багато майстрів використовують спеціалізовану миючу хімію. Професійний миючий засіб додається в двигун ще перед зливом відпрацювання, тобто в старе мастило. Тюбик з миючою хімією заливається в двигун, після чого двигун прогрівається до + 57 С. Жижа зливається вищеописаним способом.
Альтернативним методом промивання двигуна є чистка за допомогою нового моторного мастила. Цей спосіб є найбільш дорогим, так як в ході заміни мастила буде витрачений подвійний обсяг нового моторного змащування. Після зливу відпрацювання в маслозаливную горловину додається нове мастило. При цьому у якості промивного слід використовувати таке ж мастило, як і основне. Не допускається заливка синтетики після промивання мотора напівсинтетикою.
Двигун з промивним мастилом прогрівається до оптимальної температури, після чого промивка зливається.
Зверніть увагу, промивку двигуна слід здійснювати з використанням старого масляного фільтра.
Відкручуємо старий мастилофільтр. Для цього потрібно буде вдатися до допомоги спеціального знімача, так як за час експлуатації фільтруючий елемент встигає порядно прикипіти. Якщо знімача немає, то фільтр можна просто пробити ударною викруткою, що дозволить легко викрутити застряглий фільтруючий елемент.
Заливаємо в новий фільтр 150-200 (мл) нового моторного мастила. Якщо цього не зробити, то при роботі на суху фільтр може пошкодитися.
Вкручуємо новий мастилофільтр. При цьому слід переконатися, що на корпусі фільтра встановлено ущільнювальне кільце. Ущільнювач можна змастити тим же моторним мастилом. При вкручуванні фільтра не потрібно прикладати великих зусиль. Фільтр закручується від руки, без допомоги знімача. В іншому випадку при наступному ТО фільтруючий елемент буде вкрай важко викручуватися.
Заливаємо у двигун нове мастило.
Заводимо двигун і даємо мотору попрацювати на холостому ході 3-5 хвилин. Контролюємо рівень моторного мастила по щупу, при цьому слід врахувати температурне розширення мастила, так як двигун буде гарячим.
При необхідності слід долити змащування, якщо рівень мастила впав. Якщо мастило змінюється у теплий період року, то вкрай небажано доливати по саму позначку MAX, інакше може видавити сальники. У холодну ж пору року можна сміливо лити мастило до рівня MAX.
Відгуки: 1
Спасибо большое за детальное объяснение.