Як правило, робота системи охолодження Chevrolet Lacetti не викликає якихось нарікань. Але все ж трапляються випадки, хай і поодинокі, коли лопається розширювальний бачок охолоджуючої рідини.
Ємність може лопнути як в районі якогось із штуцерів, так і на шовному з'єднанні. А буває і таке, що лопається сам корпус. Таке зазвичай відбувається внаслідок грубого механічного пошкодження бачка. Але в практиці сертифікованих СТО інколи зустрічаються випадки, що розширювальну ємність ОР в прямому сенсі слова розриває з-за поломки клапана скидання надлишкового тиску. Клапан знаходиться у кришці. З цієї причини, якщо проводиться заміна розширювальної ємності для антифризу, то обов'язково і неодмінно потрібно оновлювати і кришку бачка!
Регламент ТО, як і більша частина фахівців, не радять відновлювати розширювальну ємність кустарним методом. Пайка, склеювання та різні латки дають лише короткочасний ефект. До методів кустарного ремонту бачка антифризу допустимо вдаватися лише в крайньому випадку. Наприклад, коли немає можливості замовити запчасти Шевроле Лачетті, при цьому потрібно кудись терміново їхати на автомобілі.
Кращим варіантом ремонту розширювальної ємності ОР є повна заміна старого бачка на абсолютно новий аналог. Хоча можна обійтися і цільним бачком від донора. Але у цьому випадку все одно радиться задіяти нову кришку розширювальної ємності.
Відключені шланги необхідно зафіксувати у вертикальному положенні. В іншому випадку зі шлангів може витікати охолоджуюча рідина.
Автор відеоролика згадував спочатку, що даний бачок охолоджуючої рідини є вже не першим. Попередня ємність приблизно так само була пошкоджена. З цієї причини є всі підстави вважати, що винуватцем зносу розширювальної ємності ОР є кришка.
Майстру буде потрібна і нова ємність охолоджуючої рідини. Артикульний номер бачка ОР для автомобіля Chevrolet Lacetti: GM-96813425.
Досвідчені фахівці настійно радять міняти разом з розширювальної ємністю і кришку бачка ОР. Артикульний номер кришки: GM- 94539597. Можуть знадобитися і нові хомути. А у деяких випадках доцільно провести заміну і самих шлангів.
Досвідчені фахівці зазвичай поєднують заміну розширювального бачка з заміною охолоджуючої рідини. При зливі антифризу краще відразу виливати рідину у загальну тару для відпрацювання. Але якщо ОР недавно тільки оновлювалася, то цілком допустимо не оновлювати повністю антифриз. Майстру буде потрібен лише невеликий обсяг нового антифризу, щоб заповнити запас рідини.
Як правило, при заміні ОР грамотні майстри роблять запас свіжого антифризу в обсязі 2-3 літрів, щоб було чим доповнити систему охолодження у разі будь-якої аварійної поломки. До речі, в блозі по ремонту Шевроле Лачетті є дуже інформативний огляд на тему, як замінити антифриз.
Водій цілком може потрапити в ситуацію, коли поставити на місце зношеного бачка нічого, а невідкладна поїздка на авто ось-ось має відбутися. У цьому випадку допускається кустарне відновлення розширювальної ємності. Кустарний ремонт бачка може припускати:
Найбільш каверзними є випадки, коли лопається один із штуцерів. Найчастіше тріщина з'являється у підставі штуцера. У цьому випадку можна скористатися термостійким нерозчинним клеєм. Якщо ж перетерся сам штуцер, то його необхідно буде завтулювати трубкою меншого діаметра.
Відновлений бачок має мінімальний термін служби. Тому в найкоротший термін необхідно роздобути нову розширювальну ємність, а також нову кришку.
Грамотні водії намагаються тримати про запас новий бачок ОР, а разом з ним і нову кришку, а також нові хомути та нові шланги. У разі чого, у майстра вийде швидко та легко, без зайвих рухів, зробити якісний ремонт системи охолодження двигуна.
96420303-OEM