▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна підшипника маточини на передньому колесі ЗАЗ Ланос

14.09.2016 | Lanos

Маточинні підшипники передніх коліс є одним з найбільш слабких місць в ЗАЗ Ланосі. Всьому виною вітчизняні дороги. Якщо ви стали помічати сторонній шум від передніх коліс, то без зволікання відженіть машину на діагностику. Колеса можуть постукувати по двох причинах:

 

  • Знос кульової опори підвіски
  • Знос ступичного підшипника

 

Найчастіше, причина стороннього шуму криється в зносі підшипника ланос 1.5. У цьому огляді і буде розглянуто урок зміни ступичного підшипника переднього колеса.

Як діагностувати знос підшипника без розбору сайту?

Існує кілька способів діагностики. Почну з самого швидкого, легкого, але і менш інформативний. Після тривалої поїздки доторкніться до колісного диска, від якого імовірно виходить шум. Якщо диск гарячий, то підшипник 100% неправильно працює.

Другий варіант діагностики: поддомкратьте область проблемного колеса і вручну покрутіть його в різні сторони (можна і похитати колесо вздовж осі), якщо колесо обертається з характерними клацаннями, то неодмінно потрібно проводити заміну підшипника Ланос.

Як провести заміну ступичного підшипника?

1. Заганяємо Ланос на підйомник (можна скористатися і домкратом, але при цьому не забуваємо підперти задні колеса противооткатным чобітком). Викручуємо кріпильні болти колеса, знімаємо диск з протектором. Після цього обов'язково вкручуємо від руки 1 болт, щоб можна було зручно зафіксувати гальма вручну, а не з кабіни (на відео все показано).

 

2. Відкручуємо центральну гайку (затискаємо гальма звичайною викруткою, але можна і попросити помічника затиснути гальма з салону, зрозуміло, якщо такі є під рукою).

 

3. Знімаємо верхній наконечник кульової (для цього потрібно викрутити кріпильний болт і скористатися спеціальним пристосуванням, на відео добре видно цей момент).

 

4. Демонтуємо гальмівний супорт з диском (він тримається на 2-х болтах).

 

5. Знімаємо нижній наконечник кульової (викручуємо кріпильний болт і выпресовываем кульову важелем, на відео застосовується лом, так теж можна, він важкий і має широкий хват).

 

6. Викручуємо кріплення опорного підшипника, він знаходиться під капотом, в акурат над колесом (кріплення тримається на 3 болтиках).

 

7. Виймаємо всю конструкцію з посадочного місця опорного підшипника. Розміщуємо поворотний кулак на верстаті (можна і на землі, хто як звик працювати).

 

8. Приступаємо до выпрессовыванию зношеного підшипника. Починаємо з маточини колеса від ЗАЗ Ланос. Знімання маточини можна проводити за допомогою дідівського методу (наставка і кувалда), а можна і за допомогою спеціального стенду (маленький гідравлічний прес). На маточині залишається внутрішня обойма від зношеного підшипника, її теж потрібно зняти. Для цього краще затиснути маточину в лещатах і зубільца акуратно зняти обойму. Деякі майстри розігрівають автогеном внутрішню обойму (при нагріванні обойма розширюється) і зубилом знімають обойму.

 

Щоб зняти зовнішню обойму доведеться витягти стопорне кільце, для цього застосовуємо щипці для внутрішніх стопорних кілець. Як колечко знято, приступаємо до выпрессовыванию зовнішньої обойми (точно також, як выпрессовывалась маточина).

 

9. Встановлюємо новий підшипник. Його бажано встановлювати за допомогою ручного гідравлічного преса, але якщо такого під рукою немає, то беремо наставочку (щоб наставка стосувалася тільки зовнішньої обойми, навіть можна взяти стару зовнішню обойму і її використовувати в якості наставки) і запрессовываем підшипник. Далі встановлюємо внутрішнє стопорне кільце і маточину колеса. До речі, ви можете купити підшипник маточини в комплекті зі стопорними кільцями.

 

Приступаємо до збірки вузла Ланоса. Всі. Для досвідченого майстра ця технологічна операція займе менше 1 години.

Розкажіть друзям

» Всі новини

.