Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна підшипника передньої ступиці Ланос

14.09.2016 | Lanos

Плавність ходу ZAZ Lanos і свобода пересування накатом залежать від техстану ступічних підшипників, особливо на передній вісі. Офіційний термін служби підшипників на передніх ступицях становить 120 000 - 150 000 (км) пробігу. Але з урахуванням низької якості вітчизняних доріг ступічні підшипники відпрацьовують в середньому 50 000 - 70 000 (км) пробігу.

Артикул передніх ступічних підшипників ЗАЗ Ланос: 94535247 (ступиця під колеса 13 "), 94535254 (ступиця під колеса 14"), H10020BTA (комплект підшипник + стопорні кільця, ступиця під колеса 14 ").

Артикул стопорних кілець для ступічних підшипників: 94535121 (ступиця під колеса 13 "), 94535122 (ступиця під колеса 14").

Симптоми зносу передніх ступічних підшипників Daewoo Lanos:

  1. Поганий рух накатом
  2. Нагрів ступиць
  3. З'явився сторонній шум у районі передніх коліс

Знос ступічних підшипників небезпечний тим, що якийсь із підшипників може заклинити на повному ходу. У подібних випадках вириває поворотний кулак.

Якщо ступічні підшипники вже пройшли після попередньої заміни 50 000 (км) пробігу, водій повинен регулярно контролювати техстан підшипникових вузлів. При слабкому накаті передніх коліс, а також при нагріванні ступиць до високої температури, потрібно якомога швидше здійснити заміну передніх ступічних підшипників.

Ступічний підшипник ЗАЗ Ланос

Як замінити ступічні підшипники на передніх колесах ЗАЗ Ланос

При заміні передніх ступічних підшипників на даному авто проблем зазвичай не виникає. Єдина скрута полягає у відєднанні ступиць. Передня підвіска Деу Ланос влаштована таким чином, що поворотний кулак є одним цілим з переднім амортизатором. Щоб безпечно і якісно випресувати ступицю з поворотного кулака, доведеться демонтувати всю амортизаційну стійку.

Демонтаж поворотного кулака в зборі з амортизатором Деу Ланос

  • При заміні передніх ступічних підшипників автомобіль потрібно поставити на рівному та міцному майданчику. Наявність оглядової ями не є принциповою.
  • Послаблюємо затягування ступічної гайки. Потрібен трубний ключ або головка на 27, в деяких випадках на 30 або 32. Попередньо необхідно розтиснути стопорні вусики шайби, завдяки яким запобігається мимовільне розкручування гайки. На деяких модифікаціях ZAZ Lanos ступічні гайки фіксуються шплінтом.

Послаблюємо затягування ступічної гайки

  • Послаблюємо затяжку колісних болтів. Як і у випадку зі ступічною гайкою, це потрібно зробити поки автомобіль усіма колесами стоїть на землі. Якщо гайки відразу не послабити, то надалі доведеться утримувати колесо від провертання, щоб викрутити кріплення.
  • Піднімаємо домкратом перед авто і знімаємо колесо.
  • Відєднуємо гальмівний суппорт. Він тримається на 2 болтах. Головки болтів під шестигранник на 10. Якщо суппорт не знімається, доведеться розтиснути гальмівні колодки.

Від’єднуємо гальмівний суппорт

Зверніть увагу, суппорт ЗАЗ Ланос ні в якому разі не повинен висіти на гальмівному шланзі! Під вагою гальмівного суппорту шланг почне розтягуватися, що призведе до появи мікропошкоджень, які дуже швидко начитають текти. Суппорт зазвичай підв'язують дротом до підвіски.

  • Знімаємо гальмівний диск. Він тримається на потаємному гвинтику. Головка гвинтика під хрестову викрутку. Якщо гвинтик не відкручується, то вставляємо в нього ударну викрутку і з середньою силою один раз пристукуємо кріплення. Цей прийом дозволяє зірвати гвинтик з місця.

Знімаємо гальмівний диск

  • Від'єднуємо шарову опору від поворотного кулака. Палець шарової фіксується на поворотному кулаку гайкою під ключ на 17. Щоб розімкнути з'єднання, рекомендується ломом притиснути ричаг вниз. Але можна скористатися і знімачем.

Від'єднуємо шарову опору

  • Від'єднуємо наконечник рульової тяги від поворотного кулака Daewoo Lanos. Наконечник фіксується гайкою. Щоб розімкнути з'єднання, рекомендується використовувати знімач. Бити молотком по наконечнику або відгинати його неприпустимо! Наконечник накручується на рульову тягу, яка в свою чергу є складовою частиною рульової рейки. Цей вузол легко пошкодити, докладаючи до нього грубу силу.

Від'єднуємо наконечник рульової тяги

  • Викручуємо гайки амортизаційної стійки.

Викручуємо гайки амортизаційної стійки

  • Розмикаємо з’єднання ступиці та зовнішнього ШРУСу. Потрібно просто висмикнути ступицю, щоб вона вийшла із зачеплення з валом.

Розмикаємо з’єднання ступиці та зовнішнього ШРУСу

Демонтуємо поворотний кулак разом з амортизаційною стійкою.

Демонтуємо поворотний кулак

Заміна ступічних підшипників

  • Від’єднуємо від ступиці захисний кожух. Захист фіксується в 2 місцях. До гвинтиків можна дістатися крізь отвори для колісних болтів.

Від’єднуємо від ступиці захисний кожух

  • Випресовуємо ступицю з поворотного кулака. Це можна зробити або спеціальним зйомником, або за допомогою гідропресу. Ідеально підходить знімач для обслуговування ходової Москвича. Приклад на фото нижче.

Випресовуємо ступицю з поворотного кулака

Як зрозуміло, між головкою знімача і шліцевим отвором для ШРУСу потрібно встановити якусь проставку. У ролі проставки можна використовувати патрон від дрилі.

  • Передня ступиця ЗАЗ Ланос нерідко виходить з поворотного кулака разом з внутрішньою обоймою підшипника. Не варто дивуватися, якщо старий підшипник розпадеться. У цьому випадку потрібно просто зняти внутрішню обойму. Для цього найкраще використовувати знімач.
  • Знімаємо стопорні кільця, які фіксують підшипник у посадковому місці на поворотному кулаку. Потрібен буде спеціальний зйомник для стопорних кілець. В даному випадку потрібен знімач, який працює на стиснення.

Знімаємо стопорні кільця

Полегшити процес від'єднання стопорних кілець ступічного підшипника допоможе чистка посадкового місці підшипника. Перед від'єднанням стопорних кілець потрібно просто залити поверхні проникаючою мастилою.

  • Випресовуємо ступічний підшипник. Для цього рекомендується використовувати спеціальний зйомник. Приклад знімача на фото нижче. Додатково для вилучення ступічних підшипників добре підходить гідропрес. Якщо в наявності немає ні знімача, ні преса, доведеться вибивати підшипник виправкою відповідного діаметра.

Випресовуємо ступічний підшипник

  • Запресовуємо новий підшипник у поворотний кулак, попередньо змастивши контактні поверхні спеціальним термостійким засобом.

Вкрай бажано перед установкою нового підшипника ступиці ZAZ Lanos перевірити посадкові поверхні на ступиці і поворотному кулаку. Посадкові місця підшипника не повинні мати слідів зносу. Якщо посадка під підшипник зношена, слід поміняти ступицю і поворотний кулак!

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.
  • Змінюємо ступічний підшипник на протилежному боці.
  • Робимо пробний заїзд і оцінюємо якість роботи ходової.

Додаткова інформація

При заміні ступічних підшипників ЗАЗ Ланос з'являється можливість здійснити сервіс і багатьох інших компонентів ходової, а також підвіски:

  1. Передніх амортизаторів
  2. Дисків і гальмівних колодок
  3. Шарових опор
  4. Наконечників рульових тяг

Додатково з'являється можливість здійснити заміну зовнішніх ШРУСів. У блозі з ремонту Деу Ланос є докладний огляд на тему заміни зовнішніх ШРУСів.

Робота по заміні ступічних підшипників має середній рівень складності. При наявності всього необхідного інструменту процес заміни підшипників на передніх ступицях не займе багато часу і сил.

Заміна передніх ступічних підшипників дає можливість істотно полегшити рух накатом. Гарний накат - запорука помірної витрати палива! Нові ступічні підшипники підвищують надійність роботи ходової і роблять пересування по дорозі більш безпечним.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна підшипника передньої ступиці Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Тече мастило КПП Деу Ланос. Заміна сальника первинного валу, заднього сальника колінвала і сальників напівосей
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Заміна ременя ГРМ, ролика натяжника і водяної помпи Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Як знизити витрату палива Деу Ланос 1.5
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
Обламалося різьблення зовнішнього ШРУСа Ланос
.