Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як заміряти струм витоку, усунення витоку струму Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
01.01.2020 | Lacetti

Практично кожен власник Chevrolet Lacetti час від часу стикається з ситуацією, коли після тривалої стоянки, 3-5 днів, повністю сідає акумулятор. Банальна заміна запчастин Шевроле Лачеті, мається на увазі батарейного блоку, може не допомогти, тобто не дасть довгострокового ефекту.

Найчастіше заряд акумулятора падає до критично низької позначки з-за так званого струму витоку. Суть даної проблеми полягає в тому, що при повністю вимкненому запаленні акумуляторний блок все одно відчуває помітне навантаження, це може бути як 30-50 (мА), так і всі 200-300 (мА).

В автомобілі Шевроле Лачетті з повністю справною бортовою електромережею струм витоку повинен становити в ідеалі 0 (мА). Якщо це буде не 0, то має бути значення максимально наближене до нього, 0,01 (мА). У разі на відеоролику струм витоку склав рівно 0 (мА), що є ідеальним результатом. Автор відеоролика зазначив, що його Chevrolet Lacetti має бортову електромережу в оригінальному заводському вигляді. Тобто в проводку ніхто не влазив.

У відео наочно показано, як заміряти струм витоку, а також як виявити «паразита», який споживає струм, коли машина знаходиться у стані спокою.

Діагностика

Покрокова інструкція, як заміряти струм витоку Chevrolet Lacetti

Буде добре, якщо акумуляторний блок є новим або хоча б не дуже старим, тобто свідомо справним. Досвідчені майстри зазвичай перевіряють струм витоку при постановці машини на тривалу стоянку, від 1 дня і більше.

  • Заїжджаємо на паркувальне місце і повністю глушимо авто. Ключі краще відразу відправити у кишеню.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо клему «-» на акумуляторному блоці. Цілком можна відключити і плюсової дрітд. Але при вимірі струму на клемі "+" можна з необережності закоротити бортову електромережу. КЗ виникає, якщо при підключеному щупі до плисового дрота десь торкнутися другим щупом або подовжувальним дротом до металевого корпусу машини, тобто маси.

Від'єднуємо клему «-»

  • Налаштовуємо автомобільний мультиметр. Мінусовий щуп потрібно підключити до роз'єму для вимірювання опору (Ом). Плюсової щуп підключаємо до роз'єму для вимірювання сили струму (мА). При такій схемі підключення щупів ні в якому разі не можна проводити вимір напруги, так як мультиметр буде підданий короткому замиканню.

Налаштовуємо автомобільний мультиметр

Автор відеоролика настійно радить перепідключати роз'єми щупів на вимірювання напруги після кожного сеансу використання мультиметра. Таким чином, якщо при наступному використанні вимірювального приладу майстер забуде проконтролювати схему підключення щупів, то мультиметр точно не згорить при замірі будь-яких параметрів електроструму.

  • Підключаємо мінусовій щуп до мінусової клеми акумулятора. Майстер використовував тонкий подовжувач, так як крокодильчик на кінці щупа банально не розрахований на фіксацію до масивної клеми.
  • Підключаємо плюсовій щуп до кінця дроту, який має з'єднуватися з мінусовою клемою АКБ.
  • Контролюємо показання мультиметра. Вимірювач видав значення струму споживання на рівні 140-130 (мА). Не слід переживати і панікувати, якщо в перші хвилини після перепідключення АКБ буде спостерігатися істотний струм споживання. Так і повинно бути, адже споживачам бортової електромережі необхідний час, щоб перейти в режим спокою.

Контролюємо показання мультиметра

  • Контролюємо показання мультиметра повторно, коли пройде 1-10 хвилин. У випадку на відеоролику, бортова мережа перейшла в режим спокою через 1 хвилину.

Контролюємо показання мультиметра повторно

Якщо автомобіль укомплектований охоронною системою, то бортова мережа може не переходити у режим спокою, поки не буде закритий капот. Замість закривання капота можна просто зафіксувати кінцевий вимикач капота в положенні закрито.

У разі на відео бортова мережа Chevrolet Lacetti не мала паразитних сполук, які навантажували б акумулятор в момент спокою автомобіля. Але автор відеоролика імітував ситуацію, коли в електромережі є паразитне навантаження на акумуляторний блок.

Як виявити «паразита», який навантажує АКБ в момент спокою машини

Якщо замір показав, що акумуляторний блок піддається навантаженню навіть у момент тривалої стоянки, то необхідно шукати проблемну ділянку ланцюга. Благо, що діагностику не потрібно виробляти «методом тику». Адже в автомобілі Шевроле Лачетті всі лінії бортової електромережі виводяться у блок запобіжників.

Варто зауважити, що в даному авто використовується кілька блоків запобіжників. Один знаходиться відразу під капотом. Другий прихований під кришкою потайного відсіку торпедо.

Потрібно по черзі витягувати і ставити на місце кожен з запобіжників. Якщо при витяганні запобіжника струм навантаження знизиться, в ідеалі значення паразитного струму повинне впасти до 0 (мА), то проблему слід шукати в ділянці ланцюга, який захищений запобіжником.

  • Мультиметр повинен бути включений в ланцюг АКБ, як описано вище.
  • Відкриваємо кришку блоку запобіжників. Майстер вирішив почати з блоку запобіжників, який розташований під капотом.

Відкриваємо кришку

  • Витягаємо і вставляємо на місце кожен із запобіжників. При витяганні запобіжника потрібно контролювати показання мультиметра. Якщо значення струму не зменшилося, то вставляємо запобіжник назад і переходимо до наступного. Таким чином потрібно перевірити кожен запобіжник, поки не знайдеться потрібний.

Витягаємо запобіжники

Автор відеоролика окремо зазначив, що в конкретно його випадку запобіжники витягуються і вставляються без будь-яких складнощів. Секрет оптимального натягу при посадці роз'ємів полягає в тому, що майстер періодично обробляє контакти запобіжників і реле спеціальним захисним засобом. Захисний спрей запобігає утворенню окислів, а також зводить нанівець появу конденсату на робочих поверхнях електроконтактної групи.

При витяганні запобіжника під номером F19 значення паразитного струму впало до 0 (мА). Ділянка ланцюга, який обслуговується даним запобіжником, є проблемною. Знайти ланцюг, за який відповідає запобіжник, можна скориставшись пошуком в мануалі по сервісному обслуговуванню Chevrolet Lacetti.

В ході візуального огляду споживачів електроструму в проблемній ділянці ланцюга вдалося встановити, що лампочка підсвічування багажника була уквімкнена при закритому багажнику. Лампочка згасла сама при повторному закритті дверцят багажного відділення. В даному випадку були не до кінця закриті двері багажника. Або ж погано працює кінцевий вимикач багажника.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як заміряти струм витоку, усунення витоку струму Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.