Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Глушник Деу Матіз: огляд глушників

Розкажіть друзям
08.01.2020 | Matiz

Автомобіль Daewoo Matiz всіх модифікацій та всіх років випуску використовує однакову систему випуску відпрацьованих газів, як і багато інших запчастин Деу Матіз. На даному автомобілі у якості заводського оригіналу використовується вихлопна система виробництва General Motors.

Вихлопна труба даного авто складається з 3 частин:

  1. Приймальна труба (з гнучкою гофрою)
  2. Резонатор (середня частина)
  3. Глушник (задня частина)

Усі елементи вихлопної системи з'єднуються між собою за допомогою фланцевих з'єднань.

До найбільшого зносу схильна, звичайно ж, задня частина, тобто сам глушник. Справа в тому, що глушник має найбільш об'ємну банку. З-за великої місткості і значної площі контактних поверхонь глушник піддається посиленому впливу корозії.

На стінках об'ємної банки накопичується найбільше конденсату.

Глушник

У середньому термін служби глушника, мається на увазі задньої частини вихлопної системи, становить 30 000 – 50 000 (км) пробігу або 3-5 років експлуатації авто. Слабкими місцями глушника є місця стикування труб до самої банки. Найчастіше стики просто відгнивають. Додатково до зносу схильний і фланець. Так само як і місця примикання труб фланець банально з'їдається іржею.

Основне відео присвячене темі вибору оптимального глушника для Daewoo Matiz. Але хотілося б додатково відзначити і загальний пристрій вихлопної системи даного автомобіля. Нижче додається додатковий ролик, автор якого наочно показує складові частини вихлопної системи Деу Матіз.

Покрокова інструкція, як замінити глушник Daewoo Matiz

Перед тим, як описувати найбільш популярні на сьогоднішній день варіанти глушників, необхідно хоча б коротко відзначити, як обслуговується глушник. Варто відразу зауважити, що паралельно з глушником практично завжди доводиться міняти і резонатор, тобто середню частину вихлопної труби.

Глушник, як і резонатор, не прийнято відновлювати кустарним способом. Ніяке зварювання і чистка нутрощів не допоможе оновити робочий ресурс глушника/резонатора.

  • Зупиняємося на оглядовій ямі або естакаді. Автор відеоролика і зовсім використовував підйомний майданчик.
  • Озброюємося щіткою по металу і проникаючим мастилом. Заглядаємо під автомобіль.
  • Відкручуємо фланець, що з'єднує резонатор і приймальну трубу. За час експлуатації авто кріплення фланця встигає сильно забруднитися, закиснути і навіть поржавіти. Тому перед відкручуванням болтів і гайок необхідно як слід зачистити кріплення і обробити його WD-40. Щоб приймальна труба не висіла на гнучкій гофрі, потрібно просто підв'язати звільнившийся кінець приймальної труби до якого-небудь з елементів на днищі авто. Автор відеоролика підв'язав трубу до рулевої рейки.

Відкручуємо фланець

  • Знімаємо глушник і резонатор з подушок. Найпростіше від'єднувати подушки від кронштейнів, які приварені до днища. Подушки, що залишилися на вихлопній трубі, згодом можна буде легко зняти і оглянути на наявність зносу. Для від'єднання подушок автор відеоролика використовував спеціальне, саморобне, пристосування. Фото пристосування додається нижче.

Від'єднуємо подушки

Зверніть увагу, автор відеоролика проводив заміну і самого глушника (задньої частини), і резонатора (середньої частини), з цієї причини майстер не став від'єднувати глушник від резонатора. Були демонтовані 2 частини відразу, саме тому майстер відразу і приступив до відкручування фланця між резонатором і приймальною трубою.

  • Демонтуємо середню і задню частину вихлопної труби.
  • Ставимо на місце зношених елементів нові. Проводимо збір вузла у зворотній послідовності. При складанні були використані нові ущільнювальні кільця. Самі прокладки сідали при цьому на термостійкий герметик.

Нижче додається додатковий відеоролик, як замінити вихлопну трубу Деу Матіз.

Порівняння глушників

Як було сказано на початку огляду, всі компоненти вихлопної системи Daewoo Matiz виготовляються на потужностях General Motors. Тому при підборі глушника автор відеоролика орієнтується на банку GM. Всього було розглянуто 4 варіанти глушників:

  1. General Motors
  2. Edex
  3. Фобос
  4. Atiho

Автор відео почав огляд глушників з порівняння габаритних розмірів. Зокрема, при виборі глушника важлива довжина банки. Довжина оригінального глушника (банки) становить 35 (см). Глушник польської фірми Edex виявився на 1 (см) довше (36 см). Банка Фобос (компанія з РФ) має довжину 34,5 (см). Італійський глушник Atiho отримав довжину 35 (см), хоча автор відеоролика сказав, що довжина 35,4 (см).

Довжина

Зверніть увагу, наявність у розмірах десятих і сотих, тобто цифр після коми, свідчить про непрофесійний підход при розробці комплектуючих. Як правило, грамотні конструктора завжди використовують «зручні» розміри. Адже куди простіше виготовити банку довжиною 35 (см), ніж 34,5 (см).

Крім довжини автор відеоролика провів порівняння і ширини, а також глибини банок. Глушник Edex виявився трохи ширшим, а його глибина відповідає оригіналу. Глушник Фобос точно вписався як по ширині, так і по глибині. А банка Atiho отримала помітно менші розміри і по ширині, і по глибині.

Ширина

Усі розглянуті глушники отримали допуск на використання в якості заміни оригіналу. На ринку все ж трапляються моделі глушників з помітно великими габаритами. Чим більше буде глушник, тим більше він буде гриміти об елементи днища автомобіля.

Автор відеоогляду окремо звернув увагу на посилення патрубків, тобто місць примикання труб до банки. Без посилень труби просто будуть відламуватися, так як на них невпинно впливають високі вібраційні навантаження. На глушнику виробництва GM в ролі посилення використовується довга пластина. Під час приварювання пластини були залишені дренажні щілини, через які потрапивша у посилення вода може вільно витікати.

За таким же принципом створено підсилювач у вихлопній трубі Фобос. А в банках виробництва Atiho і Edex замість широкої пластини використані вузькі косинки. В принципі, усі з перерахованих вище варіантів посилення мають право на життя. Усі посилення є надійними та довговічними.

Додатково автор відеоролика зробив огляд внутрішнього устрою глушників. Тільки в банці Edex використані подвійні стінки. У загальному і цілому конструкція глушника Edex найбільше скидається на оригінал. А банки Фобос і Atiho мають спрощену конструкцію.

Найбільш продуманим і якісним виявився, звичайно ж, глушник виробництва General Motors. Але його ціна багато в чому є невиправдано завищеною.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Глушник Деу Матіз: огляд глушників"

Відгуки: 0




» Всі новини

.