Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна антифризу Деу Нексія

Розкажіть друзям
13.01.2020 | Nexia

У якості оригінальної (заводської) охолоджуючої рідини автомобіль Daewoo Nexia використовує антифриз з маркуванням G11. З цією рідиною моторні запчастини Деу Нексія отримують непоганий захист від перегріву і корозії. В офіційному керівництві по ТО даного авто є позначка, що в систему охолодження заливається розчин етиленгліколю.

Період заміни ОР в автомобілі Daewoo Nexia суворо регламентований офіційним керівництвом з техобслуговування. В сервісній книжці з техобслуговування цього автомобіля є відмітка, що антифриз змінюється з періодичністю 1 раз на 40 000 – 45 000, але не рідше, ніж 1 раз на 3 роки.

Система охолодження двигуна Деу Нексія цілком допускає використання інших марок антифризу. Досвідчені водії нерідко змінюють оригінальний розчин етиленгліколю (G11) на антифриз карбоксильної групи, що маркується G12.

Використовувати антифриз G12 відразу після G11 – неприпустимо! Перед заливкою G12 потрібно як слід промити циркуляційний контур системи охолодження.

Процес заміни антифризу на 8-клапанній та 16-клапанній модифікаціях Daewoo Nexia є ідентичним. Відрізнятися буде лише обсяг охолоджуючої рідини:

  1. 16-кл. використовує 6,7 (л)
  2. 8-кл. використовує 6,2 (л)

Автор відеоролика наочно демонструє, як легко і швидко змінюється охолоджуюча рідина Деу Нексія в домашніх умовах.

Антифриз

Покрокова інструкція, як замінити антифриз на автомобілі Daewoo Nexia

  • Зупиняємося на оглядовій ямі і глушимо мотор. Обов'язково даємо двигуну охолонути до температури +25 С. Якщо злити стару ОР на гарячому двигуні, то робочі поверхні циркуляційного контуру можуть покритися мікротріщинами, з-за різкої зміни температурного режиму.

Деякі «фахівці», з числа малодосвідчених, все ж наполягають, що ОР потрібно зливати на гарячу, поки відкритий термостатичний клапан. Але запас антифризу, який утримується термостатом все одно знаходиться в радіаторі, у свою чергу він буде спустошуватися вручну. З цієї причини краще зливати старий антифриз на холодному двигуні.

Відкручуємо пробку

  • Демонтуємо захист картера двигуна. Якщо цього не зробити, то не вийде акуратно злити стару охолоджуючу рідину.
  • Підставляємо під радіатор ємність для збору відпрацьованого антифризу. Обсяг тари повинен становити не менше 6 літрів. З салону включаємо регулятор пічки на повну температуру.
  • Відкручуємо зливний вентиль на центральному радіаторі. У автора відеоролика не вийшло провернути вентиль пальцями, з цієї причини майстер був змушений вдатися до допомоги длинногубців. На автомобілі Деу Нексія ранніх років випуску (N150) немає поворотного вентиля. Замість крана стоїть звичайна різьбова заглушка.

Відкручуємо зливний вентиль

Чекаємо, поки повністю не витече старий антифриз. Фахівці нерідко піднімають задню ліву сторону авто, щоб вийшло злити якомога більше старого антифризу. Є майстри, які продувають систему охолодження стисненим повітрям з компресора. В даному автомобілі відсутня зливна пробка на блоці циліндрів двигуна, додатково частина рідини залишається у радіаторі пічки, тому повний обсяг ОР злити не вийде. Як показує практика, самопливом виходить близько 5 літрів охолоджуючої рідини. У системі залишиться близько 1,5 літрів відпрацьованої рідини.

Зливаємо антифриз

Обов'язково заміряйте об'єм охолоджуючої рідини, що витекла з радіатора. Дані про обсяг витекшої рідини допоможуть приготувати новий антифриз у правильній концентрації.

Закручуємо пробку радіатора.

Демонтуємо розширювальну ємність антифризу і гарненько її чистимо. На дні бачка зазвичай накопичується іржа і частинки захисної плівки G11.

Чистимо систему

Автор відеоролика допустив помилку, коли до старої охолоджуючої рідини G11 почав підливати антифриз іншого типу (G12+). В теорії охолоджуючі рідини G11 і G12 змішуються між собою, але в підсумку новий антифриз втрачає помітну частину своїх початкових експлуатаційних характеристик.

Якщо планується переходити з оригінального антифризу G11 на G12, циркуляційний контур системи охолодження Daewoo Nexia потрібно гарненько промити. Для цього слід використовувати спеціальну рідину для очищення каналів циркуляції антифризу. Але якщо такого засобу немає під руками, то цілком можна спробувати обійтися звичайною дистильованою водою.

  • Заливаємо в розширювальний бачок дистилят. Потрібно залити такий обсяг рідини, який вийшов в процесі зливу відпрацювання. Як правило, заливається близько 5 літрів.
  • Обов'язково закручуємо пробку на бачку ОР.
  • Заводимо машину і даємо двигуну попрацювати до тих пір, поки не включиться вентилятор примусового охолодження.
  • Зливаємо промивальну рідину за аналогією з вищеописаною схемою.
  • Повторюємо процедуру промивання ще раз.

Готуємо новий антифриз

Готувати новий антифриз необхідно на основі концентрату ОР. Щоб отримати якісний антифриз, необхідно 1 частину концентрату розмішати з 1 частиною дистильованої води, тобто пропорція 1:1.

Обов'язково виміряйте об'єм рідини, який вийшов із зливного отвору радіатора при промиванні системи охолодження ДВЗ. Припустимо, що вийшло рівно 5 літрів рідини. Це означає, що у системі залишилося 1,2-1,7 літра дистильованої води, залежно від модифікації двигуна (для 8-кл.: 6,2-5=1,2 літра, для 16-кл.: 6,7-5=1,7 літра).

Для 8-кл. Деу Нексія: беремо 6,2/2-1,2 = 1,9 літрів дистильованої води і підливаємо її до 3,1 літрів концентрату ОР.

16 кл. Daewoo Nexia: беремо 6,7/2-1,7 = 1,7 літрів дистильованої води і підливаємо її до 3,4 літрів концентрату ОР.

  • Заливаємо отриману суміш у розширювальний бачок.
  • Закручуємо пробку.
  • Заводимо двигун і даємо мотору попрацювати, поки не включиться термостатичний клапан. Обов'язково перевірте, як працює грубка. Якщо нагріву немає, то потрібно буде виганяти повітряну пробку.
  • Щоб вигнати повітряну пробку, потрібно відкрити кришку розширювального бачка і зім'яти патрубки пічного обігріву.

Додаткова інформація

Термін служби антифризу G12 відрізняється від довговічності G11. Оригінальної ОР, яку заливають при виготовленні Деу Нексія, вистачає у середньому на 3 роки експлуатації авто. Відносно G12, даний антифриз належить до категорії Long Life, його вистачає на 5 років експлуатації. Але якщо G12 використовувався відразу після G11, навіть з промиванням циркуляційного контуру, новий антифриз (G12) потрібно буде все одно піддавати заміні через 3 роки.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна антифризу Деу Нексія"

Відгуки: 0




» Всі новини

.