Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна прокладки клапанної кришки Деу Такума (Шевроле Реззо). Ремонт зірваного різьблення на болтах кришки клапанів

Розкажіть друзям
14.01.2020 | Tacuma

Термін служби прокладки клапанної кришки на автомобілі Daewoo Tacuma (Chevrolet Rezzo) становить близько 80 000 (км) пробігу. Оригінальний заводський ущільнювач кришки клапанного вузла має чудову якість, як і багато інших запчастини Шевроле Такума.

Вірною ознакою зносу прокладки клапанної кришки є поява масляних потьоків на фланці. На ранніх стадіях зносу ущільнювального елемента фланець може просто потіти. Автор відеоролика зіткнувся з ситуацією, коли при обслуговуванні клапанної кришки був зірваний один з болтів. Майстер пробував експлуатувати автомобіль без одного гвинтика в клапанної кришці. Але, як виявилося, навіть без одного болтика в кришці з фланця починає бити фонтан моторного мастила.

Паралельно з прокладкою клапанної кришки автомобіль Daewoo Tacuma використовує і ущільнювальні кілечка під болтове кріплення. Як зрозуміло, кільця потрібно міняти разом з самою прокладкою.

Офіційний регламент автомобіля Шевроле Реззо радить проводити заміну прокладки після кожного втручання під кришку клапанного вузла. При цьому пробіг вже не потрібно брати в облік. При підриві клапанної кришки через 20 000 (км) після останньої заміни прокладки, притиснутий одного разу ущільнювач потрібно міняти на новий.

Автор відеоролика показує процес підриву клапанної кришки і заміни болтів.

Прокладка клапанної кришки

Покрокова інструкція, як замінити прокладку клапанної кришки в автомобілі Chevrolet Rezzo (Daewoo Tacuma)

Зверніть увагу, у блозі по ремонту автомобіля Шевроле Реззо вже є докладний огляд на тему, як замінити ущільнювач кришки клапанного вузла. Дана інструкція не є дубляжем. Цього разу разом з процесом заміни прокладки кришки буде описаний і хід відновлення болтового кріплення. Додатково будуть дані поради, як запобігти зриву різьбових поверхонь при обслуговуванні клапанної кришки Деу Такума.

  • Зупиняємося і повністю вимикаємо запалювання. Потрібно дати двигуну час охолодитися. Неприпустимо крутити болти клапанної кришки на прогрітому моторі! Як показує практика, це головна причина зриву болтів при підриві клапанної кришки. Автор відеоролика, скоріше за все, демонтував кришку клапанного вузла на гарячому ДВЗ.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовій дріт від АКБ.
  • Демонтуємо декоративний пластиковий захист двигуна. Декоративна кришка тримається на 4 болтах.

Демонтуємо декоративну кришку

  • Відключаємо датчик положення розподільного валу. Попередньо необхідно вичавити на дротовій колодці пружинний фіксатор.
  • Відключаємо датчик положення розподільного валу
  • Від'єднуємо від клапанної кришки усі патрубки. До кришки клапанів підведено усього 3 шланга. Кілька шлангів фіксується самозатискними хомутами. Щоб розтиснути такі хомути, необхідно скористатися плоскогубцями. Третій шланг одягнений на штуцер клапана PCV, його не обходимо просто висмикнути.
  • Витягаємо запальники високовольтних дротів. Запальники одягнені на свічки без додаткової фіксації, тому вони легко виймаються. Варто звернути увагу на поверхню запальників. Якщо вони залиті маслом, то це сигнал для обслуговування і свічок запалювання.
  • Витягаємо запальники
  • Відкручуємо болти клапанної кришки. На автомобілі Chevrolet Rezzo з двигуном 2.0 клапанна кришка притягнута 15-ма болтами. На молодшій модифікації, з двигуном 1.8, клапанна кришка притягується болтами лише у 10 місцях. Болти слід відкручувати за спеціальною схемою, хрест на хрест. При цьому неприпустимо викручувати болти відразу на всю довжину. Це друга причина, по якій відбувається зрив різьби на болтах. Досвідчені фахівці викручують болти клапанної кришки по 2-3 витка за раз, не більше цього.

Відкручуємо болти

Процес закручування/відкручування болтів клапанної кришки є вельми тривалим. З цієї причини така проста процедура, як заміни ущільнювача в кришці клапанного вузла затягується на довгий час. У досвідченого майстра йде на заміну прокладки клапанної кришки Daewoo Tacuma близько 2 годин.

  • Від'єднуємо клапанну кришку.

Від'єднуємо кришку

  • Витягаємо стару прокладку і ретельно зачищаємо посадочне місце під ущільнювач, а також фланець двигуна. Додатково потрібно витягти усі старі колечка під болти.

Малодосвідчені майстри зазвичай промащують посадкову канавку для прокладки герметиком. Робити цього не варто, так як гарний ущільнювач сам по собі зобов'язаний забезпечувати належний рівень герметичності. Використання герметика виправдано лише у тому разі, коли при установці клапанної кришки задіюється стара прокладка з невеликим пробігом  (до 30 000 км).

  • Встановлюємо нову прокладку. Ніякі герметики при цьому не потрібні! Якщо кришка все одно буде «сопливить», навіть з новою прокладкою, то винен в цьому вже буде не ущільнювач, а знос канавки під прокладку, або підвищений тиск під клапанною кришкою.
  • Ставимо клапанну кришку на місце. У колодязь кожного з болтів потрібно встановити нове ущільнювальне кілечко. Закручуємо болти за спеціальною схемою. Послідовність затягування кріплення вказана на зображенні нижче.

Щодо ремонту різьбових поверхонь клапанної кришки, автор відеоролика просто оновив різьблення на болтах, а також отворах під болтове кріплення. Майстер окремо помітив, що найкраще, звичайно ж, купити комплект нових болтів для кришки клапанного вузла. Але в його випадку придбати повний комплект болтів не вийшло. Були доставлені лише 8 болтів з 15.

Бувають випадки, коли сильно пошкоджується внутрішня різьба під який-небудь з болтів. У подібних випадках зазвичай проводиться заміна корпусу ГБЦ на аналог з цілими різьбами. Якщо відразу зробити подібну роботу немає можливості, то на перший час майстра може виручити фіксатор різьби.

Матеріали та інструмент

  1. Набір шестигранників
  2. Набір ключів
  3. Ганчір'я

Потрібна буде і нова прокладка клапанної кришки. Для автомобіля Деу Такума з двигуном 2.0 використовується ущільнювач з артикульным номером: GM-96353002. Прокладка клапанної кришки для цього ж автомобіля, але з двигуном 1.8 має артикул: GM-90501944.

Додатково потрібні будуть і кілечка для болтів: GM-96353007 (для 2-літрового двигуна), GM-90411826 (для двигуна 1.8 літра).

Додаткова інформація

Прокладка клапанної кришки на автомобілі Шевроле Реззо схильна до передчасного зносу. Швидка розгерметизація клапанної кришки обумовлена найчастіше підвищеним тиском під кришкою клапанного вузла.

Лікується високий тиск своєчасною заміною клапана PCV, а також обслуговуванням мастиловіддільника клапанної кришки.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна прокладки клапанної кришки Деу Такума (Шевроле Реззо). Ремонт зірваного різьблення на болтах кришки клапанів"

Відгуки: 0




» Всі новини

.