Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна мастила у двигуні Деу Матіз

Розкажіть друзям
15.01.2020 | Matiz

Автомобіль Daewoo Matiz дуже вибагливий до якості моторного мастила. Змащування двигуна на цьому авто необхідно міняти з періодичністю 10 000 (км) пробігу, але не рідше 1 разу на рік. Своєчасне обслуговування двигуна дозволить зберегти моторні запчастини Деу Матіз у гарному стані на протязі довгих років.

Період заміни моторного масла можна сміливо скорочувати до 5000-7500 (км), якщо автомобіль експлуатується у якихось складних умовах, а також при заправленні машини дешевим бензином.

Моторне мастило на автомобілі Daewoo Matiz з двигунами об'ємом 0.8 та 1.0 літр змінюється за однією і тією ж схемою. Відмінність полягає тільки у обсязі мастила, яке заливається:

  1. Для двигуна 0.8 MPI необхідно 2,7 літрів мастила
  2. Для двигуна 1.0 MPI необхідно 3,2 літрів мастила

Заміну моторного змащування Деу Матіз можна сміливо зарахувати до списку найпростіших сервісних операцій. Досвідчений майстер змінює моторне мастило за 15 хвилин, це з урахуванням часу, який необхідний для повного стікання відпрацьованого мастила.

Заміна моторного мастила

Покрокова інструкція, як замінити моторне мастило Daewoo Matiz

Перед безпосередньою заміною моторного мастила вкрай бажано прогріти двигун до робочої температури. Справа в тому, що гаряче масло знаходить високу плинність, що дозволяє злити якомога більше відпрацьованого змащування.

Варто окремо зауважити, що для заміни моторного мастила необхідно користуватися оглядовою ямою, естакадою або підйомником. Піднімати домкратом машину неприпустимо! Адже домкрат перекошує положення двигуна, що може вплинути на прохідність мастила по каналах циркуляції.

  • Зупиняємося на оглядовій ямі та глушимо авто.
  • Відкриваємо капот. Фахівці радять знімати мінусову клемму з АКБ, щоб випадково мотор ніхто не пробував завести, коли всередині двигуна не буде мастила.
  • Відкручуємо кришку маслозаливної горловини. Кришка відкручується для стабілізації тиску у системі змащення двигуна.

Відкручуємо кришку

  • Заглядаємо під машину і знімаємо захист масляного картера двигуна.
  • Підставляємо під зливну пробку ємність для збору відпрацьованого мастила.
  • Відкручуємо зливну пробку. Майстру знадобиться накидна головка на 17. Зверніть увагу, якщо двигун прогрітий, то буде витікати гаряче мастило. Історії відомий не один випадок, коли малодосвідчені майстри обпалювали відпрацьованим мастилом з двигуна шкіру на руках і навіть обличчі. Відразу при витяганні пробки масло з отвору хлине під напором.

Відкручуємо зливну пробку

Необхідно приділити увагу і самої пробці зливу. Різьбова поверхня пробки не повинна мати зім'яття і інших слідів зносу. Нормальний вигляд має мати і ущільнювальне кілечко, яке для автомобіля Деу Матіз виготовляється з латуні або міді. Якщо болт або кільце пошкоджені, то обов'язково змінюємо їх на повністю нові аналоги.

Зливна пробка знаходиться трохи вище дна масляного піддону картера, тому на дні неодмінно залишається невеликий обсяг відпрацювання. Найчастіше на дні осідають стружка і макуха, наявність яких вкрай небажано в системі моторного мастила. Осад найкраще, звичайно ж, прибрати. Для цієї мети в спеціалізованих СТО використовується вакууматор з тонкою трубкою на кінці.

  • Закручуємо зливну пробку. Обов'язково проконтролюйте, чи було одягнене ущільнювальне кілечко. При закручуванні зливної пробки вкрай бажано використовувати динамометричний ключ. Справа в тому, що при перетягуванні пробки, тобто при надмірному закручуванні, лопається сам корпус масляного піддону. Як правило, заміна масляного піддону обходиться недешево. З цієї причини найкраще перестрахуватися.

Оптимальний момент затягування пробки зливного отвору складає 35-40 (Н*м).

  • Відкручуємо старий масляний фільтр. Буде дуже добре, якщо вийде відкрутити фільтр голими руками. Але у багатьох випадках фільтруючий елемент встигає порядно прикипіти. Якщо фільтр не виходить викрутити руками, то радиться використовувати спеціальний знімач для масляних фільтрів. Якщо знімача все ж немає під руками, то можна пробити корпус масляного фільтра ударної викруткою. Рукоятку викрутки необхідно буде використовувати у якості важеля для обертання фільтру.

Відкручуємо старий масляний фільтр

  • Заливаємо в новий масляний фільтр свіже моторну мастило. У фільтр влазить близько 200 (мл) мастила. Змащування додається у фільтруючий елемент для того, щоб запобігти роботі тертьових пар мотора на суху, в ті секунди, коли буде прокачуватися фільтруючий елемент. Додатково необхідно окремо змастити гумове ущільнювальне кілечко.

Заповнюємо новий фільтр

  • Вкручуємо новий фільтр, попередньо витерши посадочне місце. Фільтруючий елемент вкручується строго від руки. Неприпустимо користуватися сторонніми пристосуваннями, за типом знімача. Якщо сильно закрутити масляний фільтр при установці, то в ході майбутньої заміни фільтра (при наступному плановому ТО) у майстра виникнуть проблеми з відкручуванням фільтруючого елемента.
  • Заливаємо через горловину необхідний обсяг мастила. Обов'язково слід проконтролювати обсяг мастила по щупу. рівень мастила повинен знаходитися в районі верхньої ризики. Ставимо на місце щуп і закручуємо кришку маслозаливної горловини.
  • Заводимо двигун і даємо мотору прогрітися на холостому ході. Вимикаємо запалювання і повторно контролюємо рівень мастила по щупу. Додатково необхідно проконтролювати герметичність зливної пробки.
  • Робимо пробний заїзд.

Додаткова інформація

Автомобіль Daewoo Matiz використовує у якості моторного мастила змащування з маркуванням 5W30 або 5W40, залежно від умов експлуатації автомобіля. У теплий період року, коли на дорогах панує спека, радиться заливати у двигун мастило з підвищеним рівнем в'язкості, з маркуванням 5W40. Щодо холодного періоду року, фахівці радять лити у мотор 5W30, таке мастило не буде сильно густіти.

Добре себе зарадило повністю синтетичне моторне мастило. Зрозуміло, синтетика здатна проявляти свої характеристики на максимум тільки за умови обслуговування ДВЗ з відносно невеликим пробігом. Багато експертів сходяться на думці, що використання синтетики при заміні моторного мастила у Деу Матіз буде виправдане лише в тому випадку, коли двигун має пробіг до 100 000 (км).

У інших випадках бажано віддавати перевагу напівсинтетиці і навіть дешевому мінеральному мастилу. Бюджетні види мастила позитивно позначаються на поліпшення компресії двигуна, якщо поршнева група та циліндри мають значний (передкапітальний) знос.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна мастила у двигуні Деу Матіз"

Відгуки: 0




» Всі новини

.