Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт переднього бампера Деу Нексія

Розкажіть друзям
28.01.2020 | Nexia

Автомобіль Daewoo Nexia буквально всіх модифікацій має дорожній просвіт на рівні 150-160 (мм). У деяких випадках передбаченого кліренсу виявляється різко недостатньо, що у результаті перетворюється у поломку зовнішнього обвісу. Тобто страждають кузовні запчастини Деу Нексія. В першу чергу дістається, звичайно ж, передньому бамперу. Але до групи ризику належать і крила, і підкрилки, і пороги.

Кузовний обвіс схильний до механічних пошкоджень наступного характеру:

  1. Розриви, тріщини і сколи
  2. Деформація й пробої
  3. Надриви шовних з'єднань
  4. та ін.

Елементи кузова Daewoo Nexia легко пошкодити при наїзді на різні дорожні перешкоди. Це може бути як бордюр або лежачий обмежувач швидкості, так і замет або навіть велика дорожня вибоїна. У автора відеоролика стався випадок погірше. Передній бампер Деу Нексія був пошкоджений через зіткнення з собакою. Творець огляду таїть сподівання, що тварина швидко поправилось.

При пошкодженні переднього бампера краще за все, звичайно ж, замінити його на повністю новий аналог.

Новий бампер для передньої сторони коштує в межах $ 30. Зрозуміло, новий бампер найчастіше є незафарбованим. За професійне фарбування замовнику доведеться викласти стільки ж, скільки коштує новий бампер. Заміна бампера виллється у 30 + 30 = $ 60. При цьому потрібно буде чекати 3-5 днів, які підуть на замовлення та фарбування переднього бампера.

Але є й інший вихід з даної ситуації. Пошкоджений бампер можна спробувати відновити. В руках досвідченого майстра по кузовним ремонтам навіть серйозно зруйнований бампер відновлюється за якихось 2-3 години.

Покрокова Інструкція, як відновити передній бампер Daewoo Nexia

Для швидкого і якісного ремонту бампера майстру не обійтися без спеціалізованого обладнання. При відновленні кузовного обвісу можуть знадобитися:

  1. Шліфмашинка з фрезерною насадкою (бормашинка)
  2. Гарячий степлер
  3. Термоповітряна паяльна станція
  4. Будівельний фен
  5. та ін.

Щодо шовних з'єднань, краще всього їх закладати плавким пластиком. У якості пластику для пайки радиться використовувати пластик від підкрилок. Ідеально підходять нарізані смужками (ширина приблизно 5 мм) пластикові заготовки від старих підкрилок.

Додатково необхідний буде й набір струбцин.

Паяти встановлений на машину бампер дуже незручно, тому спочатку необхідно демонтувати його.

Як зняти передній бампер

  • Відкриваємо капот і відкручуємо верхній метиз облицювання радіатора. Зверху облицювання тримає 3 саморіза з головкою під хрестову викрутку.

Відкручуємо верхній метиз

  • Піддягаємо облицювання радіатора знизу. З нижньою боку облицювання фіксується кліпсами, їх потрібно просто відлуснути.

Піддягаємо облицювання радіатора знизу

  • Знімаємо облицювання радіатора. На фото нижче відзначена схема розташування кліпс.

Знімаємо облицювання радіатора

  • Відкручуємо саморізи кріплення підкрилок до бампера. Кожен підкрилок фіксується до бампера 2-ма саморізами з головкою під накидний ключ на 7. Для зручності роботи з кріпленням потрібно вивертати передні колеса.

Відкручуємо саморізи

  • Отримуємо фіксатор правого підкрилки. Його потрібно вибити.

Отримуємо фіксатор

  • Заводим правий підкрилок за колесо.

Заводим правий підкрилок за колесо

  • Отримуємо резонатор впускного тракту. До нього дуже зручно підбиратися з боку правого колеса, для цього і був частково знятий підкрилок. Сам резонатор фіксується однією гайкою на 10. Додатково потрібно послабити затяжку хомута, за допомогою якого резонатор з'єднується з рукавом повітровода.

Отримуємо резонатор

  • Відкручуємо бічні болти кріплення переднього бампера. Знадобиться накидний ключ або головка на 10.

Відкручуємо бічні болти

  • Відкручуємо верхні гайки кріплення переднього бампера. Вони знаходяться з боку лонжерону. Знадобиться накидний ключ або головка на 14.

Відкручуємо верхні гайки

  • Відкручуємо передні гайки кріплення переднього бампера. Знадобиться ріжковий ключ на 14.

Відкручуємо передні гайки

Знімаємо передній бампер

  • Від’єднуємо від бампера підсилювач і ударопоглинаючу вставку.

Від’єднуємо від бампера підсилювач

Як запаяти бампер

Метод ремонту переднього бампера буде цілком і повністю залежати від характеру ушкоджень. Наприкінці огляду буде відеоролик, автор якого усуває численні розтріскування пластику та розшарування шовних з 'єднань.

Потрібно відразу зауважити, що краще всього створювати шов з внутрішньої сторони переднього бампера.

Якщо шов робити на лицьовій стороні, то доведеться згодом його обов'язково шліфувати.

  • Починати відбудову бампера необхідно з найбільш істотних пошкоджень. Масивні пориви та розтріскування найкраще утримувати за допомогою струбцин.

Струбцина

  • Перед безпосередньою пайкою сильно пошкоджених ділянок бампера їх потрібно попередньо зістикувати хоча б черновим методом. Це так званий "матрацний шов". Для цієї мети майстер задіяв гарячий степлер. Так як бампер пластиковий, то з'єднувальні скоби просто вплавляються. Цього буде цілком достатньо для первинного чорнового стикування розірваних країв.

Чорновий шов

  • Далі необхідно зачистити бормашинкою усі лінії майбутньої склейки. В якості ріжучого інструменту варто використовувати тонку і коротку фрезу.

Бормашинка

  • Наплавляємо заздалегідь підготовлені смужки пластику. Ширина смужки повинна бути в межах 5 (мм). Пластик найкраще брати від старого підкрилка. Щодо режиму роботи термоповітряного паяльника, потрібно використовувати температуру в межах +380 с.

Пайка

Лицьову сторону бампера бажано піддати повному перефарбовуванню. Але автор відеоролика зробив дуже акуратну пайку, тому відновлений бампер мав задовільний вигляд. Було прийнято рішення залишити бампер як є, без фарбування. "Дешево і сердито". А в разі чого завжди можна замаскувати стики, шви і потертості звичайною фарбою в балончику.

Додаткова інформація

Досвідчені водії зазвичай не чекають, коли передній бампер отримає істотні пошкодження. Багато хто з майстрів доповнюють бампер підсилювачем на основі квадратної труби. Зазвичай посилюється сама спідниця. Але попередньо низ переднього бампера вкрай бажано підрізати. Збільшення дорожнього просвіту, в парі з установкою підсилювача, гарантують передньому бамперу практично вічний термін служби.

Нижче знаходиться основний відеоролик, який і послужив приводом для створення даного огляду. Автор відео демонструє як можна ефективно і швидко "підлатати" здавалося б повністю зруйнований бампер.

Зрозуміло, гарантії на відновлений кустарним способом кузовний обвіс ніхто не дасть.

Запаяний бампер може знову лопнути навіть найближчим часом. З цієї причини фахівці розглядають пайку бампера лише у якості тимчасового заходу, щоб з'явилася можливість накопичити на нормальний новий бампер.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт переднього бампера Деу Нексія"

Відгуки: 0




» Всі новини

.