Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Обслуговування задніх гальм Деу Матіз

Розкажіть друзям
29.01.2020 | Matiz

Задні гальмівні механізми Daewoo Matiz вимагають до себе особливої уваги. Справа в тому, що задні колеса даного авто комплектуються закритим барабанним гальмом. Візуально оцінити техстан барабанних гальмівних запчастин Деу матіз, як це можна зробити на передніх колесах, не представляється можливим.

При своєчасному обслуговуванні колодки задніх гальмівних барабанів цього автомобіля служать по 50 000 – 70 000 (км) пробігу. Самі барабани здатні пропрацювати в 2-3 рази довше.

Фахівці наполегливо радять заглядати під кришку гальмівних барабанів Daewoo Matiz хоча б 1 раз на рік. В ході огляду потрібно звернути увагу на такі елементи гальма:

  1. Колодки
  2. Гальмівний циліндр
  3. Трос
  4. Регулювальний болт
  5. Пружини
  6. Контактна поверхня барабана

Додатково в ході кожного огляду потрібно, звичайно ж, вичищати увесь абразивную пил, який залишається після зносу колодок та барабана. Особливо актуальний огляд задніх гальм Деу Матіз в тих випадках, коли водій часто користується стоянковим гальмом. В більш ретельному догляді потребують і ті автомобілі, які експлуатуються в умовах підвищеної вологості. Агресивна дорожня хімія може проникати всередину гальмівних барабанів, багаторазово прискорюючи процес зносу виконавчих механізмів.

Барабанне гальмо

Покрокова Інструкція, як обслуговувати задні гальмівні барабани Daewoo Matiz

Перед безпосереднім сервісом задніх гальм необхідно провести підрив барабанної кришки, на правому і лівому колесі. Нижче буде описаний процес демонтажу кришки барабанного гальма.

  • Зупиняємо машину на оглядовій ямі.
  • Відразу послаблюємо метизи обслуговуваного колеса.
  • Піднімаємо задню частину машини домкратом.
  • Повністю знімаємо заднє колесо.

Знімаємо заднє колесо

  • Отримуємо пильник ступичної гайки. Ковпачок потрібно просто підчепити великою ударною викруткою.

Отримуємо пильник ступичної гайки

  • Прибираємо шплінт. Відразу можна проконтролювати ступінь затяжки ступичної гайки. Ступична гайка не повинна відкручуватися від руки! Якщо ступична гайка крутиться вручну, значить порушилося регулювання підшипникового вузла. Це дуже погано, так як додатково доведеться проводити і ревізію ступичного підшипника.

Прибираємо шплінт

  • Відкручуємо ступичну гайку. Ступична гайка має головку під накидний ключ на 30.

Відкручуємо ступичну гайку

  • Знімаємо кришку барабанного гальма. Попередньо слід переконатися, що ручне гальмо не задіяне. В іншому випадку не вийде швидко і безпечно зняти кришку, так як барабан буде придавлений колодками.

Знімаємо кришку барабанного гальма

  • При від'єднанні кришки необхідно великим пальцем додатково притримувати зовнішню обойму ступичного підшипника. Якщо цього не зробити, то підшипник може просто випасти. Пощастить, якщо обойма при цьому не пошкодиться.
  • На знятій кришці потрібно обов'язково і неодмінно перевірити знос робочої поверхні барабана. Якщо контактна поверхня має нерівномірний знос, тобто присутні якісь канавки, вибоїни тощо, то потрібно буде проводити заміну барабана.
  • Витираємо насухо вал від залишків мастила ступичного підшипника. Якщо змащення виявиться багато, це може свідчити про зношення сальника ступичного підшипника.

Витираємо насухо вал

Все, можна виробляти детальний огляд механізмів гальмівного барабана. До речі, нижче додається додатковий відеоогляд на тему розбору гальмівного барабана. Зверніть увагу, в блозі з ремонту автомобіля Daewoo Matiz є дуже докладний огляд на тему, як замінити задні колодки.

Порядок обслуговування барабанного гальма

Грамотні майстри намагаються не обмежуватися одним тільки візуальним оглядом механізмів заднього гальма. Куди краще просто від'єднати елементи гальмівного барабана і натурально упевнитися в їхньої працездатності.

Барабанне гальмо розбирається за наступною схемою:

  • Відразу необхідно перевірити роботу циліндра. Для цього потрібно за допомогою великої викрутки звести і відвести кожну з колодок. Поршні циліндра повинні ходити плавно. Неприпустимо наявність слідів протікання гальмівної рідини. Якщо циліндр протікає або його поршні ходять з закусуванням, то необхідно буде міняти гальмівний циліндр.
  • Від’єднуємо пружини. Потрібно зняти спочатку верхню пружину, потім знімається бічна, а після неї і нижня. При від'єднанні пружин майстру не обійтися без плоскогубців. Відразу необхідно оцінити технічний стан пружин. Якщо вони іржаві, то ставити такі пружини назад неприпустимо! Іржаві пружини довго не живуть. Змінюємо піддані корозії пружини на повністю нові аналоги.

Від’єднуємо пружини

  • Отримуємо сережку регулювального болта.

Отримуємо сережку

  • Отримуємо прапорець регулювального болта.

Отримуємо прапорець

  • Виймаємо регулювальний болт. Попередньо потрібно вручну розвести гальмівні колодки. Оцінюємо техстан регулювального болта. Якщо різьбова поверхню регулятора помітно пошкоджена іржею, то потрібно одразу замінити болт новим аналогом. Але буває і таке, що різьба просто забивається абразивом. В цьому випадку потрібно ретельно почистити різьбу. Для цієї справи можна навіть пройтись по неї різьбонарізною плашкою.

Виймаємо регулювальний болт

  • Висмикуємо солдатики, які фіксують гальмівні колодки. Кожна з колодок зафіксована одним солдатиком. Щоб витягти солдатик, потрібно за допомогою плоскогубців натиснути на фіксатор і провернути його. Як зрозуміло, фіксатори зі слідами серйозної корозії потрібно відразу замінити на повністю нові.

Висмикуємо солдатики

  • Отримуємо колодки. На правій колодці є зачіп для троса стоянкового гальма. Трос потрібно просто вивести з зачеплення. До речі, в блозі з ремонту Деу Матіз можна знайти непоганий огляд щодо заміни троса ручника на даному автомобілі. Зношені колодки необхідно замінити новими.

Отримуємо колодки

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності, попутно змінюючи забраковані елементи гальмівної системи.
  • При установці кришки необхідно попередньо звести гальмівні колодки. Робиться це регулювальним гвинтом. Кришка повинна вільно одягатися. Якщо задіяні нові колодки, то цілком допустимо наявність звуку притирання колодок, лише б барабан обертався вільно.
  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежному боці.
  • Робимо пробний заїзд, попутно оцінюючи якість роботи гальмівної системи.

Додаткова інформація

Не потрібно забувати, що в автомобілі Daewoo Matiz є ще й передні гальма. До речі, дискові гальма передніх коліс є головними, так як саме вони перш за все взаємодіють з приводом.

Крім безпосередніх гальм увагу необхідно приділити і шлангам з трубками, по яким циркулює сервісна рідина.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Обслуговування задніх гальм Деу Матіз"

Відгуки: 0




» Всі новини

.