Тросів стоянкового гальма автомобіля Chevrolet Cruze вистачає у середньому на 100 000 - 150 000 (км) пробігу. Робочий ресурс у "ручника" досить пристойний, що можна сказати і за багато інших запчастин Шевроле Круз.
Стоянкове гальмо даного авто використовує 2 окремих троса, правий і лівий. Примітно, що будучи дзеркальним відображенням один одного, лівий та правий троси мають різну ціну.
Троси ручника схильні до наступних видів зносу:
1. Розтягнення
2. Закисание всередині обплетення
3. Обрив
Найчастіше обплетення тросів стоянкового гальма Chevrolet Cruze лопається, відкриваючи дорогу руйнівній волозі, через що металеві троси дуже швидко покриваються корозією та клинять в якомусь певному положенні. А від заклинювання тросик недалеко й до обриву. Велика частина проблемних ситуацій з ручником відбувається в період зимових морозів.
Якщо проблемну роботу ручника не виходить усунути регулюванням натягнення тросів, то троси ручного гальма необхідно негайної замінити. Щодо регулювання натягнення тросів ручного гальма, цей момент буде розглянуто наприкінці огляду.
До речі, в самому низу сторінки є відеоролик, автор якого наочно демонструє процес заміни тросів ручного гальма Шевроле Круз. Далі додається інструкція з обслуговування ручного гальма на даному автомобілі.
Деякі фахівці практикують демонтаж не торцевого кришки, а всього центрального тунелю. До речі, у порадах офіційного мануала з техобслуговування Шевроле Круз є замітка про необхідність вилучення всього центрально тунелю. Але на практиці цілком реально обмежитися від'єднанням однією лише кришки.
Щодо нових тросів ручного гальма, багато фахівці наполегливо радять додати під оболонку додаткову порцію змащення. Адже в цілях економії, для зниження ринкової вартості деталей, виробники нерідко скорочують обсяги змащення. В ролі мастильного матеріалу слід використовувати що-небудь з категорії термостійкого. Добре себе зарадило рідке мастило на основі силікону, здатне впевнено працювати при температурі до - 70 С.
Розробники Chevrolet Cruze вирішили піти назустріч власникам даного авто і суттєво поліпшили конструкцію задніх гальмівних механізмів. Тепер для обслуговування ручника немає необхідності розбирати барабан, так як тяга колодкового гальма під трос ручника виведена назовні. Цей момент дозволяє істотно економити і сили, і час при сервісі системи ручного гальмування.
Після заміни тросів обов 'язково і неодмінно потрібно відрегулювати натяг ручника.
Про якість натягу тросів ручника Шевроле Круз можна судити за кількістю клацань, за які зводиться важіль. Якщо троси нові, то ручник повинен взводитись за 2-3 клацання кнопками. Але допустимо, щоб було від 5 до 8 клацань.
Якщо ж при натягуванні тросів з'ясується, що ручник не підтягнувся, то це значить, що троси розтягнуті до межі. Тобто далі їх натягувати немає можливості. Зайво розтягнуті троси потрібно негайно замінити.
Нижче додається відеоролик, як правильно натягувати трос ручного гальма на даному автомобілі.
1. Набір ключів
2. Набір викруток
3. Домкрати + упор
Зрозуміло, необхідні будуть і нові троси ручного гальма. У якості оригінальних тросів для автомобіля Chevrolet Cruze використовується продукція General Motors. Артикульні номери оригінальних тросів ручного гальма: GM-134096937 (правий) та GM-13409692 (лівий).
Фахівці не радять економити на тросиках ручника. Краще придбати щось більш дороге. За комплект тросів у виконанні General Motors майстру доведеться викласти близько $ 70-80.
Дорогі троси мають якісну оболонку, яка не схильна до швидкого розтріскування на вигинах.
Зрозуміло, серед більш бюджетних сертифікованих аналогів теж є чимало пристойних тросів. Найголовніше, щоб сам тросик легко ходив усередині оболонки.