Заміна троса ручника Шевроле Круз

Тросів стоянкового гальма автомобіля Chevrolet Cruze вистачає у середньому на 100 000 - 150 000 (км) пробігу. Робочий ресурс у "ручника" досить пристойний, що можна сказати і за багато інших запчастин Шевроле Круз.

Стоянкове гальмо даного авто використовує 2 окремих троса, правий і лівий. Примітно, що будучи дзеркальним відображенням один одного, лівий та правий троси мають різну ціну.

Троси ручника схильні до наступних видів зносу:

1. Розтягнення

2. Закисание всередині обплетення

3. Обрив

Найчастіше обплетення тросів стоянкового гальма Chevrolet Cruze лопається, відкриваючи дорогу руйнівній волозі, через що металеві троси дуже швидко покриваються корозією та клинять в якомусь певному положенні. А від заклинювання тросик недалеко й до обриву. Велика частина проблемних ситуацій з ручником відбувається в період зимових морозів.

Якщо проблемну роботу ручника не виходить усунути регулюванням натягнення тросів, то троси ручного гальма необхідно негайної замінити. Щодо регулювання натягнення тросів ручного гальма, цей момент буде розглянуто наприкінці огляду.

До речі, в самому низу сторінки є відеоролик, автор якого наочно демонструє процес заміни тросів ручного гальма Шевроле Круз. Далі додається інструкція з обслуговування ручного гальма на даному автомобілі.

Трос ручного гальма

Покрокова інструкція, як замінити троси ручного гальма Chevrolet Cruze

  • Заїжджаємо на оглядовий яму, глушимо двигун і від’єднуємо мінусову клему від АКБ. Бортову електромережу потрібно знеструмити для того, щоб вийшло безпечно зняти задню кришку центрального тунелю, де знаходиться прикурювач.
  • Під передні колеса вкрай бажано підкласти противідкатні башмаки.
  • Вивішуємо на домкратах задні колеса і знімаємо їх. Не забудьте зафіксувати розташування машини надійним упором. Колеса можна і не знімати, але в цьому випадку доведеться на дотик від'єднувати кінці тросів від натискних важелів задніх гальмівних колодок. Майстер з широкою долонею фізично не зможе підібратися до цих з'єднань.
  • Багато хто з майстри воліють демонтувати заднє сидіння, щоб не бруднити його в процесі від'єднання тросів і регулювання важеля. Цей крок необов'язковий, але його виконання може бути незайвим.

Демонтуємо заднє сидіння

  • Виймаємо корпус прикурювача для пасажирів заднього сидіння. Задній прикурювач знаходиться в самому низу торцевого кришки центрального тунелю. Корпус прикурювача тримається тільки за рахунок пластикових засувок. Корпус легко підчепити та від’єднати.

Виймаємо корпус прикурювача

  • Від’єднуємо від прикурювача дротову колодку.
  • Знімаємо торцеву кришку центрального тунелю. Кришка тримається на засувках і кількох саморізах. Для початку потрібно викрутити саморізи. Щоб до них дістатися, необхідно зняти верхню кришку центрального тунелю. Після викручування саморізів кришку потрібно просто відщепнути.

Знімаємо торцеву кришку

Деякі фахівці практикують демонтаж не торцевого кришки, а всього центрального тунелю. До речі, у порадах офіційного мануала з техобслуговування Шевроле Круз є замітка про необхідність вилучення всього центрально тунелю. Але на практиці цілком реально обмежитися від'єднанням однією лише кришки.

  • Виводимо з зачеплення тяги ручника кінці тросів. Як зрозуміло, ручник при цьому повинен бути вимкненим.

Виводимо кінці тросів

  • Спускаємося під машину і витягаємо троси назовні.

Витягаємо троси назовні

  • Відкручуємо усі кріплення, за допомогою яких трос жорстко фіксується до днища.

Відкручуємо усі кріплення

  • Виводимо із зачеплення з тягою колодкового гальма кінець троса.

Виводимо кінець троса

  • Виймаємо трос, для цього слід попередньо стиснути білий пластиковий фіксатор.

​​​Виймаємо трос

  • Повторюємо всі вищеописані операції на протилежному боці.
  • Ставимо нові троси і збираємо вузол у зворотній послідовності.

Щодо нових тросів ручного гальма, багато фахівці наполегливо радять додати під оболонку додаткову порцію змащення. Адже в цілях економії, для зниження ринкової вартості деталей, виробники нерідко скорочують обсяги змащення. В ролі мастильного матеріалу слід використовувати що-небудь з категорії термостійкого. Добре себе зарадило рідке мастило на основі силікону, здатне впевнено працювати при температурі до - 70 С.

Мастило

Розробники Chevrolet Cruze вирішили піти назустріч власникам даного авто і суттєво поліпшили конструкцію задніх гальмівних механізмів. Тепер для обслуговування ручника немає необхідності розбирати барабан, так як тяга колодкового гальма під трос ручника виведена назовні. Цей момент дозволяє істотно економити і сили, і час при сервісі системи ручного гальмування.

Регулювання ручного гальма

Після заміни тросів обов 'язково і неодмінно потрібно відрегулювати натяг ручника.

  • Взвод важіль стоянкового гальма.
  • Відкриваємо заглушку з прикурювачем.

Відкриваємо заглушку

  • Відключаємо дріт прикурювача.

Відключаємо дріт

  • Тиснемо на прапорець регулювального механізму. Впливати на прапорець необхідно за допомогою великої ударної викрутки.

Тиснемо на прапорець

  • Просимо напарника опустити важіль стоянкового гальма. У цей момент повинен спрацювати регулювальний механізм, даючи натяжку тросам ручного гальма.

Про якість натягу тросів ручника Шевроле Круз можна судити за кількістю клацань, за які зводиться важіль. Якщо троси нові, то ручник повинен взводитись за 2-3 клацання кнопками. Але допустимо, щоб було від 5 до 8 клацань.

Якщо ж при натягуванні тросів з'ясується, що ручник не підтягнувся, то це значить, що троси розтягнуті до межі. Тобто далі їх натягувати немає можливості. Зайво розтягнуті троси потрібно негайно замінити.

Нижче додається відеоролик, як правильно натягувати трос ручного гальма на даному автомобілі.

Матеріали та інструмент

1. Набір ключів

2. Набір викруток

3. Домкрати + упор

Зрозуміло, необхідні будуть і нові троси ручного гальма. У якості оригінальних тросів для автомобіля Chevrolet Cruze використовується продукція General Motors. Артикульні номери оригінальних тросів ручного гальма: GM-134096937 (правий) та GM-13409692 (лівий).

Фахівці не радять економити на тросиках ручника. Краще придбати щось більш дороге. За комплект тросів у виконанні General Motors майстру доведеться викласти близько $ 70-80.

Дорогі троси мають якісну оболонку, яка не схильна до швидкого розтріскування на вигинах.

Зрозуміло, серед більш бюджетних сертифікованих аналогів теж є чимало пристойних тросів. Найголовніше, щоб сам тросик легко ходив усередині оболонки.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна троса ручника Шевроле Круз"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Круз J

Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Заміна ременя ГРМ на Шевроле Круз з двигуном F16D4
Ремонт затулок пічки Шевроле Круз
Ремонт затулок пічки Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
Заміна задніх гальмівних колодок Шевроле Круз
Свист вентилятора пічки Шевроле Круз, як зняти моторчик вентилятора
Свист вентилятора пічки Шевроле Круз, як зняти моторчик вентилятора
.