Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна сайлентблоков переднього важеля Шевроле Авео

Розкажіть друзям
17.02.2020 | Aveo

Ходова частина автомобіля Chevrolet Aveo характеризується помітною м'якістю. При цьому оригінальні запчастини Шевроле Авео, які задіюються у ходовій, відрізняються солідною надійністю та довговічністю.

Одне з центральних місць у ходовій даного авто займають сайлентблоки на передніх важелях. Заявлений термін служби заводських сайлентблоків цього автомобіля становить 100 000 (км) пробігу. Зрозуміло, в умовах їзди по вітчизняним дорогам робочий ресурс сайлентблоків може бути помітно знижений, аж до 50 000 - 80 000 (км).

У ролі оригіналу на передніх важелях Chevrolet Aveo задіюються задні сайлентблоки з розрізною конструкцією. Саме розрізна конструкція задніх сайлентблоків і придає ходовій яскраво виражену м'якість.

Експерти відзначають, що якщо машині доводиться часто і подовгу колесити під навантаженням, тобто з навантаженим салоном, то має сенс використовувати замість розрізних сайлентблоків цільні. Задні сайлентблоки з цілісною конструкцією називаються посиленими. Такі сайлентблоки роблять ходову більш жорсткою і стійкої на швидкості.

Фахівці радять проводити плановий огляд сайлентблоків на передніх важелях Шевроле Авео кожні 20 000 - 30 000 (км) пробігу. Про зношення сайлентблоків свідчать наступні ознаки:

  1. На поверхні сайлентблоків утворилися тріщини або навіть розриви
  2. При впливі на сайлентблоки вони починають помітно люфтити
  3. Автомобіль втратив курсову стійкість при їзді на середній/великій швидкості

Експлуатація Chevrolet Aveo зі зношеними сайлентблоками на важелях передньої підвіски неприпустима! При перших ознаках зносу сайлентблоки слід піддати заміні, причому одночасно на двох сторонах, тобто відразу і на правому, і на лівому важелях.

Важіль

Покрокова інструкція, як замінити сайлентблоки на важелях передньої підвіски Chevrolet Aveo

Потрібно відразу сказати, що наприкінці огляду є відео, автор якого показує процес заміни сайлентблоків на передніх важелях. Додатково у відеоролику можна знайти поради щодо вибору оптимальних сайлентблоків і шарових опор для автомобіля Шевроле Авео.

  • Зупиняємося на оглядовій ямі і глушимо двигун. Бажано відразу включити стоянкове гальмо.
  • Вивішуємо на домкратах передні колеса. Це потрібно для того, щоб розвантажити елементи ходової на передній підвісці. Для безпеки вкрай бажано підкласти під праву і ліву бік авто страхуючі упори.
  • Знімаємо передні колеса. Даний крок не є обов'язковим до виконання. Але зі знятими колесами буде простіше демонтувати і кшарові опори, і важелі.
  • Щедро обробляємо усі болти та гайки, які будуть відкручуватися, проникаючим мастилом WD-40. Але перед цим потрібно буде пройтися по кріпленню щіткою з металевим ворсом.
  • Від’єднуємо шарову опору від поворотного кулака. Майстру буде потрібен ключ на 19 (або на 17). Потрібен буде і знімач. Якщо знімача немає в наявності, то можна просто підперти чимось колісну ступицю (або гальмівний диск) і банально вибити шарову опору. Зрозуміло, бити потрібно не різьбу шарового з'єднання, а подовжувач, яким шарова фіксується до важеля.

Від’єднуємо шарову опору

Зверніть увагу, на автомобілях Chevrolet Aveo починаючи з 2008 року випуску шарові опори кріпляться до важеля за допомогою заклепок. Тобто це незнімне з'єднання. В подібних ситуаціях радиться попросту висвердлити заклепки і поставити на їх місце звичайні болти. Як правило, в комплекті з хорошими шаровими опорами йдуть і всі необхідні болти з гайками.

Якщо важіль вже з'єднаний з шаровою опорою болтами, то є резон просто викрутити кріпильні болти, не розмикаючи при цьому з'єднання з поворотним кулаком. Але у цьому випадку доведеться від'єднувати від кулака наконечник тяги рульової рейки. Зрозуміло, фахівці з небажанням розмикають дане з'єднання, так як після ремонту необхідно буде виробляти платну процедуру розвал-сходження. Але інший раз другого виходу немає, окрім як від'єднувати шарові вищевказаним методом.

  • Відкручуємо болтове з'єднання переднього сайлентблока. Майстру буде потрібен ключ з накидною головкою на 19, в деяких випадках на 17.

Відкручуємо болтове з'єднання переднього сайлентблока

  • Відкручуємо болтове з'єднання заднього сайлентблока.

Відкручуємо болтове з'єднання заднього сайлентблока

  • Виймаємо важіль передньої підвіски і переносимо його на слюсарний верстак.

Виймаємо важіль

Все, можна змінювати зношені сайлентблоки.

Як замінити старі сайлентблоки

Буде добре, якщо у майстра є доступ до ручного гідропреса із зусиллям хоча б 1 (т). Якщо пресового обладнання немає, можна відвідати СТО. В будь-якій більш-менш пристойній автомобільній майстерні є гідропрес, за допомогою якого можна рівно за 5 хвилин абсолютно безпечно випресувати старі шарніри і легко запресувати на їх місце нові.

Зрозуміло, є ще і 3 шлях. Можна замість преса використовувати наставку та ударний інструмент, за допомогою яких можливо без особливих зусиль вибити старі сайлентблоки. У відеоролику, який внизу сторінки, майстер показує процес заміни сайлентблоків якраз таким способом, без преса, з використанням наставки і молотка.

  • Вибиваємо передній сайлентблок. Як зрозуміло, сам важіль необхідно буде попередньо зафіксувати в лещатах.

Вибиваємо передній сайлентблок

  • Вибиваємо задній сайлентблок. В даному випадку затискати важіль у лещатах не можна, так як може деформуватися посадочне місце шарніра. Було б чудово просто рівно розмістити важіль. Автор відео використав для цього додаткову підставку. Задній сайлентблок краще всього вибивати наставкою у вигляді труби. Зовнішній діаметр труби повинен становити 60 (мм).

Вибиваємо задній сайлентблок

  • Зачищаємо посадкові місця сайлентблоків. Потрібно прибрати сліди корозії. Фахівці радять обробляти посадкові місця шарнірів інгібітором корозії.
  • Запресовуємо нові сайлентблоки. Для змащення посадкового місця і сайлентблока краще використовувати просто мильний розчин. Справа в тому, що велика частина мастильних матеріалів роз'їдає гуму. А мильний розчин буде абсолютно нейтральним.

Запресовуємо нові сайлентблоки

Зверніть увагу, акуратно запресувати сайлентблоки звичайним ударним молотком практично нереально. Багато фахівців радять самотужки віднести підготовлені важелі та нові сайлентблоки у професійну майстерню, яка має в своєму розпорядженні прес. За просту запрессовку багато все одно не візьмуть, від сили до $5 за комплект сайлентблоків на правому і лівому важелях.

Додаткова інформація

В блозі з ремонту автомобіля Шевроле Авео є додатковий огляд на тему заміни сайлентблоків у передніх важелях.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна сайлентблоков переднього важеля Шевроле Авео"

Відгуки: 0




» Всі новини

.