Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Перевірка котушки запалювання Шевроле Авео

25.02.2020 | Aveo

Система запалювання Chevrolet Aveo відрізняється підвищеною надійністю. В середньому перші проблеми з нею починаються не раніше 100 000 - 120 000 (км) пробігу. Зрозуміло, навіть найбільш якісні запчастини Шевроле Авео з часом зношуються, через що помітно погіршується робота авто. Слабким місцем системи запалювання є котушка, яку часто ще називають "модулем запалювання".

Котушка запалювання визначає черговість появи іскрових розрядів у свічках запалювання. Додатково модуль контролює якість струму для появи іскрових зарядів, зокрема силу і напругу.

Неправильна робота модуля запалювання веде до появи наступних проблем:

  1. Двигун поочинає періодично троїтии
  2. Перестає працювати один з циліндрів
  3. Двигун відмовляється заводитися з першого разу
  4. Двигун може періодично глухнути сам по собі
  5. Зростає витрата палива
  6. Знижується тягова потужність двигуна
  7. та ін.

Звичайно, вищеописані симптоми характерні і для поломки багатьох інших функціональних систем двигуна. Саме з цієї причини, щоби спростувати або підтвердити несправність котушки запалювання, модуль слід піддати діагностиці.

Котушка запалювання

Зверніть увагу, діагностика модуля запалювання Chevrolet Aveo на двигуні F14D4 (велика частина модифікацій Т250 і Т300) проводиться тільки комп ютерним способом, при розшифровці помилок Check Engine. Щодо діагностики котушки запалювання на двигуні F14D3, де використовуються високовольтні дроти, такий модуль цілком реально перевірити звичайним мультитестером.

Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого наочно демонструє весь процес перевірки котушки запалювання для двигуна F14D3, під високовольтні дроти. Нижче буде описаний даний процес, додатково буде порушена і тема діагностики/ремонту сучасних котушок запалювання, які не використовують ВВ проводку (для двигуна F14D4).

Покрокова інструкція, як перевірити котушку запалювання Chevrolet Aveo

Необхідно відразу сказати, що модуль запалювання не містить в собі якихось рухомих частин, тому котушка не вимагає проведення періодичного сервісу. Якщо модуль запалювання перестав правильно працювати, то відновити його кустарним способом не вийде, так як ця деталь є неремонтопридатною.

Виняток становлять лише котушки запалювання для двигуна F14D4, які не використовують високовольтну проводку. Але про це докладніше буде розказано в кінці огляду.

Діагностика котушки запалювання для двигуна F14D3 (з високовольтною проводкою)

  • Зупиняємося і повністю глушимо авто. Ключі необхідно витягти із замка запалювання.
  • Відкриваємо капот та від’єднуємо мінусовій дріт від АКБ.
  • Відключаємо дротову колодку від котушки запалювання. Для від'єднання роз'єму необхідно відлуснути фіксатор.

Відключаємо дротову колодку

  • Знімаємо наконечники високовольтних дротів. Їх потрібно просто висмикнути, наконечники тримаються тільки за рахунок щільної посадки ущільнюючих гумок. При від'єднання ВВ-дротів необхідно запам'ятати, який кабель підходить до якого роз'єму на котушці. Багато водіїв просто маркують дроти і роз'єми модуля запалювання, щоб не плутатися у подальшому.

Знімаємо наконечники високовольтних дротів

Відкручуємо 3 гайки

  • Знімає котушку запалювання і переносимо її на слюсарний верстак.

Знімає котушку запалювання

Багато хто з майстрів перевіряє модуль запалювання на місці, тобто не знімаючи котушку з кронштейна. Але в цьому випадку доведеться працювати з незручного положенння. З цієї причини краще, звичайно ж, демонтувати модуль.

Модуль запалювання, який задіюється на двигуні F14D3, використовує подвійну обмотку, первинну і вторинну. У перевірці потребують обидві обмотки. Як зрозуміло, починати перевірку слід з первинної обмотки.

  • Встановлюємо мультивимірювач у режим вимірювання опору (кОм). Чутливість слід встановити менше 2 (кОм). Але на практиці можна працювати і в режимі менше 1 (кОм).

Встановлюємо мультивимірювач у режим вимірювання опору (кОм)

  • Перевіряємо опір проводки мультивимірювача. В середньому щупи середньостатистичного вимірювача забезпечують опір в районі 0,2 (кОм). Значення опору необходимо запам'ятати, так як його потрібно буде згодом віднімати від показань опору обмотки.

Перевіряємо опір проводки мультивимірювача

  • Вимірюємо опір первинної обмотки. Щупи необхідно задіяти спочатку на контактах "А" і "В". Значення опору для первинної обмотки має становити від 0,45 до 0,55 (кОм). Якщо вийшло значення 0,7, від нього не забудьте відняти опір самих дротів (0,2 кОм). Виходить: 0,7 - 0,2 = 0,5 (кОм). Отриманий опір вписується у поле допуску.

Вимірюємо опір первинної обмотки

  • Після контактів "А" і "В" перевіряємо опір на контактах "В" і "С". Поле допуску опору таке ж, як і в попередньому випадку.
  • Встановлюємо чутливість омметру в значення менше 20 (кОм). Це потрібно для точного визначення опору на вторинній обмотці.
  • Вимірюємо опір першої половини вторинної обмотки, яка відповідає за роботу першого і четвертого циліндрів. Для справної котушкии запалювання значення опору вторинної обмотки має бути між 4,8-5,6 (кОм) для кожної половини.

Вимірюємо опір першої половини вторинної обмотки

  • Вимірюємо опір другої половини вторинної обмотки, яка відповідає за роботу другого і третього циліндрів.

Вимірюємо опір другої половини вторинної обмотки

Якщо значення опору первинної та вторинної обмоток вписується в поле допуску, то котушка запалювання є повністю справною. Якщо це так, то є сенс пошукати винуватця несправного запалювання в високовольтних дротах або ж свічках запалювання.

Діагностика котушки запалювання для двигуна F14D4 (без високовольтної проводки)

На більш сучасних модифікаціях автомобіля Chevrolet Aveo встановлюється модуль запалювання без високовольтних дротів. Справність такої котушки діагностується індикатором аварійного оповіщення Check Engine. Якщо котушка несправна, про це сповістить водія бортовий комп'ютер. Кодом помилки Р301-304. Остання цифра вказує на циліндр, в якому порушено іскроутворення.

На фото нижче показана оновлена котушка запалювання Шевроле Авео.

Сучасна катушка запалювання

Слабким місцем таких котушок є гумові наконечники. Нерідко гумки пробиває, через що порушуються параметри струму утворення іскри. Як показує практика, такі поломки вдається усунути заміною гумових наконечників. Наконечники можна взяти від донора.

Нова ж котушка сучасного зразка коштує недешево. Оригінальний модуль запалювання виробництва General Motors коштує в межах $100.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Перевірка котушки запалювання Шевроле Авео"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Авео

Смикається на газу Шевроле Авео, їде ривками. Діагностика ГБО
Смикається на газу Шевроле Авео, їде ривками. Діагностика ГБО
Не працюють задні гальма Шевроле Авео, ремонт механізму розведення задніх колодок
Не працюють задні гальма Шевроле Авео, ремонт механізму розведення задніх колодок
Заміна опори заднього амортизатора Шевроле Авео
Заміна опори заднього амортизатора Шевроле Авео
Заміна переднього гальмівного шланга Шевроле Авео
Заміна переднього гальмівного шланга Шевроле Авео
.