Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Луснув кронштейн насоса ГПК Шевроле Авео, ремонт кронштейна

Розкажіть друзям
26.02.2020 | Aveo

Щоб зменшити масу навісного обладнання у двигуні Chevrolet Aveo, багато з елементів моторного обвісу створюються на основі легких металів. До їх переліку можна віднести алюміній та дюраль. Запчастини Шевроле Авео з цієї серії мають солідну надійність й високу практичність.

Зрозуміло, полегшені алюмінієм метали та сплави все ж поступаються за міцності не лише сталі, а й чавуну.

Слабким місцем моторного відсіку Chevrolet Aveo є кронштейн, на якому фіксується насос рульового гідропосилення, а також компресор кондиціонера (не на всіх модифікаціях Шевроле Авео). Бувають випадки, що кронштейн попросту руйнується, він лопається в якомусь місці. Причиною руйнування частіше за все є внутрішні напруги, які виникають через сильне перетягування кріплення.

Луснувший кронштейн найкраще замінити просто новим. За повністю новий кронштейн насоса ГПК в автомагазинах просять $20-25. Кронштейн від донора коштуватиме вдвічі дешевше. Але сьогодні все ж знаходяться майстри, які практикують кустарний ремонт кронштейнів. Відновити луснувший кронштейн можна тільки шляхом зварювання у середовищі захисних газів.

У відеоролику, який викладено в кінці огляду, наочно показано, як витягти луснувший кронштейн. Додатково автор відео показав і процес кустарного відновлення кронштейна, було використане аргонове зварювання. А нижче в тексті представлений детальний фотозвіт, як демонтувати і відновити кронштейн.

Кронштейн

Покрокова інструкція, як замінити кронштейн насоса ГПК на Chevrolet Aveo

Потрібно відразу зауважити, що полегшені алюмінієм метали можливо якісно приварити тільки вольфрамовим стрижнем і при наявності захисної оболонки з аргону. Зрозуміло, подібне зварювання коштує недешево. Професійні майстерні зазвичай беруть за 1 (см) алюмінієвого/дюралевого шва близько $0,8. В середньому, щоб заварити кронштейн, з замовника беруть $8-10. Приблизно стільки ж коштує кронштейн від донора.

Кустарний ремонт кронштейна насоса ГПК Chevrolet Aveo раціонально проводити тільки в тому випадку, коли водій замовляє зварювання "по блату" (практично безкоштовно) або ж усі роботи проводить він сам, своїм власним обладнанням.

Як зняти насос ГПК і демонтувати кронштейн

  • Заганяємо машину на оглядову яму та глушимо мотор. Даємо двигуну час охолонути.
  • Відкриваємо капот та від’єднуємо мінусову клему від АКБ.
  • Знімаємо підкрилок та бризговик на правому передньому колесі.

Знімаємо підкрилок та бризговик

  • Прокручуємо шків колінвалу до тих пір, поки технологічний отвір на шківі насоса гідропідсилювача не встане навпроти нижнього болта, яким фіксується корпус насоса.

Прокручуємо шків колінвалу

  • Відпускаємо нижній болт. Майстру знадобиться накидна головка на 14. На даному етапі ремонту повністю викручувати болт не потрібно, так як все одно не вийде його витягти. Необхідно викрутити болт буквально на 1-2 витка.

Відпускаємо нижній болт

  • Повторно прокручуємо шків колінвалу, тепер потрібно оголити головку верхнього болта насоса ГПК.
  • Викручуємо верхній болт.

Викручуємо верхній болт

  • Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів. Після ослаблення нижнього болта і викручування верхнього корпус насоса повинен зміститися до блоку двигуна, що послабить натяг ременя.

Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів

  • Скидаємо задній ремінь, який приводить в рух шків компресора кондиціонера і генератора. Щоб це зробити, необхідно провернути натяжний пристрій проти годинникової стрілки, як показано на картинці нижче.

​​​Скидаємо задній ремінь

Для зручності роботи натяжний пристрій можна зафіксувати в ослабленому стані. Потрібно лише поєднати отвори натяжного механізму та вставити у них підходящий за діаметром штифт (діаметр 5 мм). У ролі штифта можна задіяти ххвостовик свердла на 5 (мм) або болтик М5.

Фіксуємо натягувач

  • Відкручуємо компресор кондиціонера. Компресор потрібно зняти для того, щоб відкрився доступ до нижніх болтів кронштейна. Компресор фіксується парою болтів. Сам компресор прибрати не вийде, так як він під'єднаний до циркуляційного контуру холодоагенту, в який закачаний фреон. Компресор кондиціонера чудово було б просто підв'язати. У відеоролику цей момент докладно показаний.
  • Відкачуємо з бачка гідропідсилювача сервісну рідину ГПК. Краще за все робити це великим шприцем. Якщо не відкачати рідину, то вона вся вийде через отвір напірної магістралі.
  • Від’єднуємо від насоса гідропідсилювача шланг зворотної магістралі. Шланг фіксується самозатискним хомутом. Щоб послабити затяжку хомута, потрібно стиснути його вусики. При від'єднання шланга з нього може протікати сервісна рідина. Потрібно постаратися акуратно зібрати її в окрему ємність.

Від’єднуємо від насоса гідропідсилювача шланг зворотної магістралі

  • Від’єднуємо від насоса гідропідсилювача напірну магістраль, це рукав високого тиску, який під'єднується за допомогою притискної гайки. Відкручувати гайку найкраще спеціальним ключем, який має додатковий зажим. Якщо крутити гайку звичайним ріжковим ключем, то можна легко пошкодити межі кріплення. Гайку зі злизаної головкою не вийде нормально закручувати/відкручувати.

Від’єднуємо від насоса гідропідсилювача напірну магістраль

Кінцевик шланга високого тиску використовує ущільнювальний елемент. Це гумове колечко, яке повторно використовувати вкрай не радиться. При кожному від'єднанні напірної магістралі ущільнювач потрібно міняти на повністю новий! Тільки в цьому випадку можна гарантувати герметичність з'єднання напірної магістралі насоса гідропідсилювача.

  • Піднімаємо домкратом двигун, наскільки це дозволить еластичність правої подушки. Але краще, звичайно ж, попередньо від'єднати праву подушку двигуна. Двигун потрібно підняти настільки, щоб з'явилася можливість витягти нижній болт.
  • Викручуємо нижній болт.

Викручуємо нижній болт

  • Знімаємо насос зі втулки, яка запрессована в лапу кронштейна.

Знімаємо насос зі втулки

  • Демонтуємо насос ГПК.
  • Демонтуємо кронштейн, він тримається на парі верхніх болтів і парі нижних.

Демонтуємо кронштейн

Додаткова інформація

Зламаний кронштейн насоса ГУР для автомобіля Chevrolet Aveo можна або замінити новим (або від донора), або ж можна просто приварити відламану частину. Як було сказано вище, зварювання алюмінієвих сплавів пов'язане з низкою технічних складнощів. Для зварювання алюмінію потрібен спеціальний апарат, з вольфрамовою наконечником, а також знадобиться аргон. Нижче додаються фотографії зварювання алюмінієвого кронштейна.

Зварювання кронштейна

Зварювання алюмінію пропонують далеко не всі ремонтні майстерні. Та й коштує це задоволення недешево. За ціну зварювання алюмінію можна замовити повністю цільний кронштейн, але від донора.

Сьогодні знайдеться чимало й таких майстрів, які просто замовляють абсолютно новий кронштейн насоса гідропідсилювача. Артикульні номери нового кронштейна: GM-96834797 (для двигуна F14D4) і GM-96352822 (для двигуна F14D3). Якщо не вийде замовити новий кронштейн, не біда, практично будь-яке розбирання пропонує варіанти цільних кронштейнів від донорів.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Луснув кронштейн насоса ГПК Шевроле Авео, ремонт кронштейна"

Відгуки: 0




» Всі новини

.