Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна мастила у КПП Деу Ланос

02.03.2020 | Lanos

Трансмісія автомобіля Daewoo Lanos не потребує постійного обслуговування. У КПП цього авто немає ні контрольного щупа, ні навіть зливної пробки. Причому це стосується усіх модифікацій даного автомобіля, хоч з 8-клапанним, хоч з 16-клапанним мотором. Виняток становлять лише моделі з АКПП. Коробка передач цієї машини використовує якісні запчастини Деу Ланос, чим і обумовлена можливість експлуатації трансмісії без сервісу.

Виробник ZAZ Lanos розраховує, що оригінальногооо змащення трансмісії вистачить на весь період гарантійного обслуговування авто, це не менше 150 000 (км) або 5 років експлуатації. Але це без урахування необхідності першої заміни мастила КПП, яка повинна проводитися відразу після періоду обкатки, від 2000 до 6000 (км), разом з моторним мастилом.

Зрозуміло, при експлуатації ЗАЗ Ланос вітчизняні водії не обмежуються пробігом 150 000 (км). Адже ці машини легко проїжджають у 3-5 разів більше.

Практично усі фахівці та автомайстри сходяться на думці, що мастило КПП в автомобілі Daewoo Lanos необхідно піддавати заміні не рідше 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Крім пробігу про необхідність заміни коробкового мастила свідчать наступні моменти:

  1. Трансмісійна рідина стала темною
  2. Мастило почало пахнути гаром
  3. У суспензії спостерігається стружка

Досвідчені водії контролюють якість трансмісійного змащення під час перевірки його рівня. Спеціально для цієї мети у КПП автомобіля ЗАЗ Ланос передбачений контрольний отвір, прикритий заглушкою. Фахівці радять контролювати рівень коробкового масла щорічно.

Нижче буде описаний процес заміни коробкового мастила на даному автомобілі. В самому кінці огляду викладений відеоролик, в якому майстер наочно показує усі етапи заміни сервісної рідини трансмісії.

Сервіс КПП

Покрокова інструкція, як замінити мастило КПП ZAZ Lanos

Відразу необхідно зауважити, що в якості заводського оригіналу використовується сервісна рідина, відповідна специфікаціям API GL 4 SAE 80W-90 або SAE 75W-90. Якщо автомобіль експлуатується в умовах холодної континентальної зони, то радиться заправляти трансмісію мастилом SAE 75W-90. При помірному або теплому кліматі зазвичай в коробку ллють рідину SAE 80W-90.

В коробку передач Деу Ланос буквально всіх модифікацій необхідно заливати 1,6 (л) мастила. Саме при такому обсязі мастило починає витікати з контрольного отвору. Про норми та порядок заливки трансмісійного мастила буде в подробицях розказано далі за текстом.

  • Зливати старе мастило найкраще на добре прогрітій коробці. Тепле мастило набуває більш високу плинність, що дозволяє злити більше відпрацювання. Коробкове мастило радиться міняти відразу після тривалої поїздки.
  • Заїжджаємо на естакаду або оглядову яму. Повністю глушимо двигун. Щоб увімкнути стоянкове гальмо.
  • Спускаємося під машину та від’єднуємо захист піддону мастильного картера.

Знімаємо захист

  • Ставимо під мастильний піддон КПП ємність для збору відпрацьованої рідини. Найкраще задіяти що-нибудь широке, за типом тазика.
  • Послаблюємо болти по периметру піддону. Тобто відразу викручувати болти і витягати їх не потрібно. Кожен з болтиків потрібно викрутити лише на 2-3 витки. Болтики мають головку під накидний ключ на 13.

Послаблюємо болти

  • Між фланцями піддону і КПП утворюється зазор, через який і почне витікати стара трансмісійна рідина. Зливаємо рідину до тих пір, поки вона не перестане активно струмувати.

Зливаємо рідину

  • Повністю викручуємо болти і демонтуємо піддон.

Повністю викручуємо болти

  • Очищаємо поддон від осаду і прибираємо залишки старої прокладки.
  • Чистимо фланець КПП від залишків прокладки.

Чистимо фланець КПП

  • Відкручуємо пробку контрольного отвору і чистимо магніт. Пробка має головку під ключ на 13. Після чищення магніту пробку закручувати не потрібно, переливний отвір має бути відкритим, коли в коробку почнуть заливати нову сервісну рідину.

Відкручуємо пробку контрольного отвору

  • Можна встановлювати мастильний піддон КПП на місце. Не забудьте задіяти нову прокладку. При виборі ущільнювального елемента слід враховувати кількість отворів у кришці. Існують піддони на 10 та 11 отворів.

Якщо нової прокладки під рукою немає, її можна самостійно вирізати із шматка парониту. Якщо немає ні нової прокладки, ні паронита, можна скористатися спеціальним герметиком, що володіє властивістю формування ущільнювальних елементів.

  • Відкриваємо капот і викручуємо сапун. Щоб викрутити сапун, спочатку необхідно витягти гумову заглушку. Сапун має головку під ключ на 17.

Викручуємо сапун

  • Через отвір сапуна заливаємо у КПП нове мастило. Фахівці зазвичай користуються лійкою та подовжувальною трубкою. Лити мастило слід до тих пір, поки змащування не почне виходити через контрольний отвір. Як правило, по рівень контрольного отвори поміщається 1,6 літра мастила.
  • Закручуємо пробку контрольного отвору.
  • Доливаємо через сапун ще 150-200 (мм) змащення. Саме так роблять під час збирання трансмісії Деу Ланос на заводі. Якщо в новій коробці відкрити заглушку контрольного отвору, то почне витікати мастило, що свідчить про трохи більший рівні змащування, ніж нижня ризка переливногу отвори.

Звичайно, більше передбаченого перевищувати обсяг коробкового змащення не радиться, особливо під час теплого періоду року. Надлишок змащення веде до витіснення сальників на піввісях. Особливо часто видавлює сальники надлишковий об'єм рідкого мастила (75W-90).

Додаткова інформація

Після заміни коробкового змащення Daewoo Lanos потрібно зробити пробний заїзд. Але перед цим необхідно прогнати важіль перемикання передач по всіх позиціях. Швидкості повинні перемикатися плавно і точно. Без сторонніх шумів, ривків та інших недоліків.

Якщо селектор передач неточно вмикає швидкості, а також якщо під час перемикання швидкостей спостерігається великий люфт важеля, необхідно здійснити діагностику і ремонт кулісного механізму. В блозі з ремонту Деу Ланос є детальний фотозвіт, як провести ревізію та ремонт куліси.

У процесі заміни коробкового масла є сенс провести і супутні сервісні роботи. Коли трансмісійне мастило злито, з'являється можливість замінити сальники на піввісях.

Паралельно з коробковим мастилом не потрібно забувати і про необхідність періодичної заміни інших сервісних рідин. Особливо часто в заміни потребує моторне мастило. В блозі по ремонту ЗАЗ Ланос є дуже інформативний огляд на тему, як замінити мастило в двигуні. Разом з тим періодично потрібно міняти й рідину ГПК. В блозі з ремонту ZAZ Lanos є гарний фотозвіт і на тему заміни сервісної рідини кермового гідропосилення.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна мастила у КПП Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.