Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Глухне двигун Деу Сенс 1,3 на холостих обертах, плавають оберти

Розкажіть друзям
08.03.2020 | Sens

Сьогодні і не знайти такого водія Daewoo Sens, який би не стикався з проблемою плаваючих обертів двигуна на холостому ході. До цієї напасті можуть бути схильними навіть порівняно нові авто, що використовують найякісніші запчастини Деу Сенс.

Нестабільна робота мотора є симптомом найширшого спектру несправностей:

  1. Підсос повітря за дросельною заслінкою
  2. Поломка регулятора холостого ходу (РХХ)
  3. Поломка датчика положення дросельною заслінки (ДПДЗ)
  4. Знос дросельною заслінки
  5. Несправність системи запалювання
  6. та ін.

Щоб усунути плаваючі оберти, потрібно спочатку провести ретельну діагностику роботи двигуна. При цьому в першу чергу необхідно звернути увагу на помилки аварійного індикатора Check Engine.

Для розшифровки помилок системи аварійного оповіщення майстру знадобиться комплекс спеціальних програмно-технічних засобів.

Крім безпосередньої розшифровки помилок за допомогою спеціалізованого ПЗ можна провести аналіз режимів роботи впускного тракту, запалювання і багатьох інших функціональних систем ДВЗ.

Кожен випадок ремонту ZAZ Sens є по суті унікальним, тому давати якісь конкретні поради для усунення плаваючих обертів сенсу немає. Можна лише описати деякі з випадків ремонту, завдяки яким вдавалося забороти нестабільну роботу двигуна.

Плавають обертии двигуна

Покрокова інструкція, як стабілізувати плаваючі оберти двигуна Daewoo Sens

За статистикою, практично 70% випадків плаваючих обертів пов'язано з неправильною роботою системи повітропідготовки. Основу системи підготовки повітря становить дросельний вузол, до складу якого входять:

  1. РХХ
  2. ДПДЗ
  3. Дросельна заслінка

Як правило, при усуненні нестабільної роботи двигуна ЗАЗ Сенс досвідчені майстри починають шукати причину саме у перерахованих вище компонентах. Нижче буде розказано, як обслуговувати елементи дроссельного вузла.

Діагностика

Як замінити регулятор холостого ходу

Перш за все потрібно впевнитися, що причина нестабільної роботи двигуна Daewoo Sens криється саме у РХХ. Діагностувати працездатність РХХ дуже просто. Потрібно лише на заведеному двигуні відключити живлення регулятора. Найчастіше при зношеному РХХ, якщо його відключити, робота двигуна починає нормалізуватися.

Причина неправильної роботи РХХ зазвичай криється у механічному зносі виконавчих пристроїв регулятора. Нерідко на головці штока з'являється вироблення, через що і відбувається неконтрольований підсос повітря до впускного колектора. Додатково хід штока може частково або повністю клинити.

Якщо первинна діагностика РХХ виявила, що щось не так з регулятором, його потрібно замінити. Робиться це за наступною схемою:

  • Від’єднуємо дротову колодку РХХ. Для цього потрібно попередньо відлуснути фіксатор.

Від’єднуємо дротову колодку РХХ

  • Відкручуємо болтики (2 шт.), якими регулятор холостого ходу кріпиться до дроселю. Відкрутити болтики вийде пласкою чи хрестової викруткою.

Відкручуємо болтики

  • Виймаємо РХХ. Кому цікаво, можна ознайомитися з характером зносу старого регулятора.

Виймаємо РХХ

До речі, вкрай бажано почистити отвір у ДЗ під головку штока регулятора. Зазвичай він швидко засмічується мастильним нальотом.

  • Ставимо на місце старого регулятора новий. Не забудьте одягнути на РХХ нову прокладку.

Нижче додається відеоролик, на якому наочно показані усі етапи заміни РХХ на автомобілі ZAZ Sens.

Як замінити датчик положення дросельною заслінки

ДПДЗ дозволяє електронному блоку управління аналізувати роботу дросельної заслінки, що необхідно для правильного дозування повітря та палива при створенні паливо-повітряної суміші. Перед безпосередньою заміною датчика необхідно діагностувати його працездатність.

Для перевірки працездатності ДПДЗ майстру буде потрібен автомобільний мультивимірювач.

  • Переводимо вимірювач в режим вольтметра. Сам двигун можна не запускати. Мінусовій щуп мультивимірювача підключаємо до маси.

Переводимо вимірювач в режим вольтметра

  • Підключаємо иголку до контакту "3". Але можна підключатися і до контакту "С".

Підключаємо иголку до контакту

  • Вимірюємо напругу при повністю закритій заслінці. Напруга має становити близько 0,7 (В).

Вимірюємо напругу

  • Вимірюємо напругу при повністю відкритій заслінці. Напруга має становити близько 4,4-4,7 (В).

Вимірюємо напругу

Якщо показання набору датчиків відрізняються від норми, то варто замінити ДПДЗ на новий аналог. Робиться це наступним чином:

  • Від’єднуємо мінусовій дріт від АКБ.
  • Відключаємо дротову колодку від датчика. Щоб витягти колодку, необхідно попередньо стиснути фіксатори.

Відключаємо дротову колодку

  • Викручуємо 2 гвинтика. Майстру знадобиться хрестова викрутка.

Викручуємо 2 гвинтика

  • Виймаємо старий ДПДЗ і ставимо на його місце новий.

Виймаємо старий ДПДЗ

Варто окремо зауважити, що бувають випадки, коли перевірка датчика показує, що ДПДЗ працює справно, але за фактом аварійний індикатор вибиває помилку датчика положення дросельною заслінки. У цьому випадку додатково потрібно продзвонити саму проводку ДПДЗ. Часті випадки, коли неадекватна робота датчика ДЗ викликається пробоєм струмоведучого кабелю.

Нижче додається відеоролик, автор якого наочно показує процес перевірки ДПДЗ і його проводки. Додатково на відео показано і як змінюється сам датчик.

Додаткова інформація

При усуненні плаваючих обертів двигуна Daewoo Sens не потрібно забувати і про саму дросельну заслінку. ДЗ потребує періодичної чистки. Але буває і таке, що сама заслінка зношується, тобто проявляється люфт і зазор. У цьому випадку проблему вийде вирішити тільки повною заміною дроселя на новий аналог.

В блозі з ремонту ЗАЗ Сенс є інформативний фотозвіт на тему, як замінити дросельну заслінку.

Фахівці СТО відзначають, що проблема нестабільної роботу ДВЗ може критися у самих налаштуваннях ЕБК. Найчастіше це відбувається з причини неправильного навчання датчиків і регулятора ХХ. Тобто при якихось обставинах водій починає використовувати неправильні режими їзди. ЕБК це запам'ятовує та починає з часом підлаштовувати роботу ДВЗ під завідомо неправильні режими.

Боротися з неправильними налаштуваннями ЕБК можна або за допомогою перепроршивання, або можна постаратися перенавчити електронний блок керування. Для перенавчання ЕБК потрібно повністю знеструмити бортову мережу мінімум на 10 хвилин. Цей прийом дозволяє скинути параметри ЕБК до заводських значень. Після перезавантаження ЕБК потрібно різко рушити з місця і постаратися перші 10-20 (км) їздити в якомога більш інтенсивному режимі.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Глухне двигун Деу Сенс 1,3 на холостих обертах, плавають оберти"

Відгуки: 1


Андрей

Спасибо за совет.




» Всі новини

.