Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт стартера Деу Матіз

Розкажіть друзям
16.03.2020 | Matiz

Нарікань на роботу системи запалювання Daewoo Matiz до 100 000 - 120 000 (км) пробігу практично ні від кого і не почуэш. Інша справа, коли машина вже відколесила понад 120 000 (км). У цьому випадку осічки із запаленням у Деу Матіз можуть бути мало не через раз. Одним з головних елементів системи запалювання є стартер. Саме він найчастіше і підводить.

У ролі оригіналу при збиранні автомобіля Daewoo Matiz використовувалися стартери виробництва Delphi та Mando (Valeo). Між собою стартери даних брендів є повністю взаємозамінними.

Слабкими місцями стартера є:

  1. Втягуюче реле
  2. Бендикс
  3. Виделка
  4. Обмотка статора/ротора
  5. Підшипники

Нерідко винуватцем поломки стартера є сама проводка або ж запобіжник електроланцюга.

Стартер

Зрозуміло, виробник радить виробляти повну заміну стартера, який відмовляється нормально працювати. Але у цьому випадку майстру доведеться полегшити свій портмане на $100. Саме стільки коштує оригінальний стартер. Можна знайти щось подешевше, якщо шукати стартер серед сертифікованих аналогів.

Але є й інший вихід. Якщо стартер відходив до 100 000 (км), то можна сміливо спробувати провести кустарний ремонт пристрою. Заміна втягуючого, виделки або бендикса обходиться в середньому до $10-15.

Покрокова інструкція, як відновити роботу стартера Daewoo Matiz

Як було сказано вище, у стартера є досить багато слабких місць. Тому перед безпосереднім ремонтом стартера потрібно з'ясувати місце ймовірної поломки.

Перший крок діагностики - вмикаємо живлення і намагаємося завести двигун. Якщо є клацання, значить втягуюче реле спрацьовує. Якщо додатково чутно, як обертається бендикс, значить робочим є і сам мотор. Поломка у виделці, яка виштовхує бендикс.

Якщо чути одне клацання втягуючого, а обертання бендикса не відбувається, значить щось не так з самим моторчиком. Якщо ж клацання немає, але чути обертання бендикса, значить вийшло з ладу втягуюче реле.

Другий крок діагностики - його потрібно робити, коли стартер взагалі не подає ознак життя, тобто не спостерігається ні клацання втягуючого, ні обертання бендикса. Якщо стартер мовчить, значить щось не так з його проводкою. У першу чергу необхідно перевірити запобіжник стартера. Він розташований у салонному блоці запобіжників. Щоб до нього дістатися, потрібно дивитися на водійське місце знизу. Салонний блок запобіжників Daewoo Matiz знаходиться з боку лівої ноги водія. Запобіжник стартера перебуває на місці F14.

Блок запобіжників у салоні

Якщо з запобіжником все гаразд, то слід переглядати саму проводку. Найчастіше відривається дріт маси, який припаюється до корпусу стартера. Але можуть бути і інші варіанти обриву.

Як показує практика, стартер з пробігом понад 100 000 (км) краще всього повністю демонтувати і піддати його ретельній ревізії.

Як демонтувати стартер

  • Стартер витягується лише з-під автомобіля, тому без оглядового ями або естакади у цій справі не обійтися.
  • Відкриваємо капот і від’єднуємо мінусовій дріт від АКБ.
  • Спускаємося під машину і від’єднуємо захист картера двигуна, якщо він передбачений.
  • Знімаємо дріт живлення стартера. Сам дріт притиснутий гайкою під ключ на 12.

​​Знімаємо дріт живлення стартера

  • Від’єднуємо дріт керування тяговим реле. Дріт посаджений на шпильку і притиснутий гайкою під ключ на 10.

Від’єднуємо дріт керування тяговим реле

Виймаємо датчик швидкості

  • Відкручуємо нижній болт стартера. Болт має голівку під ключ на 12.

Відкручуємо нижній болт стартера​​

  • Відкручуємо верхній болт стартера. Щоб це зробити, необхідно скористатися допомогою подовжувача. Верхній болт відкручувати/закручувати досить проблематично. З цієї причини багато фахівці радять викручувати верхній болт з-під капота. Але у цьому випадку доведеться демонтувати і корпус повітряного фільтра, і акумуляторний блок.

Відкручуємо верхній болт стартера

  • Демонтуємо стартер. Коли від'єднані усі дроти і болти, стартер вже нічого не буде тримати, він легко виймається. Відразу переносимо стартер Деу Матіз на слюсарний верстак.

Демонтуємо стартер

Як розібрати стартер

  • Відкручуємо втягуюче реле. Там 3 болтика з головкою під 6-гранну зірочку Torx. При бажанні такі болтики можна замінити на аналоги зі звичайною голівкою.

Відкручуємо втягуюче реле

  • Відкручуємо плюсової дріт, зі зворотнього боку втягуючого.

Відкручуємо плюсової дріт

  • Виймаємо втягуюче реле. Саме по собі дане реле є необслуговуваним. Якщо барахлить втягуюче, то його потрібно просто замінити на новий аналог. Коштує нове втягуюче реле зовсім недорого.

Виймаємо втягуюче реле

  • Викручуємо болти корпусу. Там всього 4 болта. 2 з них є короткими, вони утримують щітковий механізм. А 2 довгих болта стягують сам корпус стартера.

Викручуємо болти корпусу

  • Від’єднуємо нижню кришку і знімаємо верхню.

Від’єднуємо нижню кришку

  • Знімаємо бендикс. Його утримує тільки стопорне кілечко. Як зрозуміло, потрібно попередньо зняти стопор.

Знімаємо бендикс

Зверніть увагу, бендикс спочатку набивається термостійким мастилом, яке не гусне на морозі. Як і інші вузлові елементи стартера, бендикс є необслуговуваним. Якщо виявилося, що у бендиксі виробилося мастило, то потрібно просто замінити його на повністю новий аналог. Якщо бендикс Daewoo Matiz встиг попрацювати на суху, то він у будь-якому випадку вже має суттєву вибірку. Краще відразу замінити його.

Багато фахівців роблять помилку, самостійно закачуючи у бендикс мастило. Неправильно підібране мастило буде застигати на морозі, що буде перешкоджати нормальній роботі стартера.

  • Слід окремо звернути увагу на стан струмознімальних щіток і підшипників ковзання. Якщо щітки вже встигли порядно зноситися, то змінюємо їх на нові. Замінити потрібно і втулки (підшипники ковзання), якщо вони розбиті. При сумнівах у зносі втулок, слід звернути увагу на пробіг автомобіля з моменту останнього комплексного обслуговування стартера. Зазвичай підшипники ковзання розбиваються до пробігу 70 000 - 100 000 (км).
  • Додатково потрібно звернути увагу на стан обмотки статора та ротора. Якщо від обмотки пахне горілим, то мотору незабаром прийде кінець. Підгорілий статор/ротор потрібно замінити донором від повністю працюючого стартера. Але обмотку можна і перемотати у спеціальному сервісі з відновлення двигунів. Зрозуміло, ця процедура є не з дешевих.
  • Після ревізії внутрішніх компонентів стартера зношені вузли потрібно замінити новими/працюючими. Усе, збираємо стартер і ставимо його на місце.

Додаткова інформація

Досвідчені водії проводять ревізію стартера Daewoo Matiz з періодичністю 50 000 - 70 000 (км) пробігу. Завчасний сервіс дозволяє уникнути непередбачені проблеми з роботою стартерного вузла. Регулярно обслуговуємий стартер здатний надійно і безперебійно відпрацьовувати бsльше 10 і навіть більш 15 років!

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт стартера Деу Матіз"

Відгуки: 0




» Всі новини

.