Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Троїть двигун Деу Матіз, як визначити непрацюючий циліндр

Розкажіть друзям
17.03.2020 | Matiz

Тема троїння двигуна Daewoo Matiz є воістину невичерпної. Адже плаваючими обертами супроводжується найширший спектр несправностей, від неврахованого підсосу повітря у впускному тракті до поломки запчастин Деу Матіз з категорії системи запалювання.

Побічним проявом троїння двигуна є підвищена витрата палива. Споживання пального може на рівному місці збільшуватися на 30-50%.

Діагностика

До троїння двигуна найчастіше призводять:

  1. Знос дросельною заслінки
  2. Пошкодження високовольтних проводів
  3. Поломка регулятора холостого ходу (РХХ)
  4. Закоксовиваніє поршневих кілець
  5. та пр.

Диапазон поломок не просто великий, а величезний. У цьому і полягає основна складність ремонту. Перед безпосереднім усуненням троїння двигуна необхідно проводити кропітку і тривалу діагностику. Інший раз діагностика займає більше часу і сил, ніж сам ремонт.

Нижче додається ознайомчий відеоролик, у якому зафіксовано деякі причини троїння двигуна Daewoo Matiz. У відео можна знайти і поради щодо нормалізації роботи ДВЗ.

Покрокова інструкція, як усунути троїння двигуна Daewoo Matiz

Першорядним завданням діагностики є визначення проблемного циліндра або циліндрів. Благо, що сьогодні вже не треба залазити по уши в мотор для визначення якості роботи поршневої групи. Для цієї справи можна пустити в хід сучасні програмно-технічні засоби. Щоб їх усі порахувати, не вистачить пальців ні на руках, ні на ногах.

Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого використовує для діагностики Деу Матіз програмно-технічний комплекс на основі скрипту CSS. Такі моторсканери відрізняються чудовою універсальністю. Їх можна використовувати для діагностики як класичних 4-циліндрових ДВЗ, так і двигунів з 3-ма цилиндрами, як у Daewoo Matiz.

Діагностика

Діагностика з використанням ПО. Перед безпосередньою діагностикою двигун автомобіля потрібно як слід прогріти. Оптимальна температура ДВЗ для аналізу робочих даних становить близько +85 С. При діагностиці роботи циліндрів потрібно проаналізувати як роботу на холостих обертах, так і роботу з натиснутою педаллю акселератора. Приклад діагностичної діаграми на фото нижче.

Діаграма

У випадку на відеоролику, який викладено в самому низу сторінки, при натисканні на педаль газу були активними усі цилиндры. Але при роботі на холостих обертах перший циліндр показував нульову активність. Знаючи проблемні циліндри можна сміливо зариватися по уши у надра подкапотного простору.

Діагностика компресії. Зрозуміло, програмна діагностика є тим інструментом, який потребує натуральної перевірки та підтвердження. При виявленні проблемного циліндра програмним способом треба це діло підтвердити при натуральній перевірці. Для цього потрібно лише перевірити рівень тиску усередині проблемного циліндра. При контролі компресії майстру буде потрібен манометр. Для перевірки тиску потрібно вставити манометр на місце викрученої свічки запалювання.

Перевірка компресії

Нормою тиску у циліндрах для цього автомобіля є приблизно 10 (кг*с/см2). Якщо тиск менше, приблизно на рівні 5 (кг*с/см2), то програмна діагностика підтвердила свою ефективність. Можна проводити діагностику далі, заглядаючи глибше у проблему.

Діагностика з використанням ендоскопа. Хто не знає, ендоскоп - це маленька камера з підсвічуванням, що встановлюється на кінці гнучкого стрижня середньої довжини. Приклад на фото нижче.

Ендоскоп

Щоб пробратися ендоскопом в циліндр, необхідно зняти запальник ВВ-дрота і викрутити свічку запалювання. Тепер можна запускати відеозонди всередину циліндра.

Велика частина ендоскопів дає монотонну (чорно-білу) картинку. Зрозуміло, існують зонди і з кольоровим зображенням, але коштують вони вельми й вельми дорого, не менш $100.

При обстеженні циліндра слід звернути увагу на нагар. Якщо нагару багато, то це стовідсоткова ознака закоксовування поршневих кілець. Якщо нагар присутній в міру, то необхідно звернути увагу на стан клапанів. В автомобілі Деу Матіз клапана регулюються только вручную. Часто таке буває, що налаштування клапанних зазорів скидаються, через регулярні вібраційні навантаження. Якийсь із клапанів може або не до кінця відкриватися, або не до кінця закриватися.

У випадку, коли на основному відеоролику так і сталося. Один з клапанів був перетиснено, що не дозволяло йому нормально відкриватися.

Установка зазору клапанів

Щоб упевнитися у відсутності теплового зазору між натискним важелем (рокером) та кулачком розподвалу, достатньо просто натиснути пальцем на з'єднання рокера з кулачком. Якщо зазор є, це буде відразу відчуватися.

Другий спосіб перевірки зазору полягає у візуальному огляді тилової частині кулачка розподільчого валу. Якщо зазору немає, то тильна частина кулачка буде відполірована. Якщо зазор є, то зворотна сторона кулачка буде у нальоті, який з'являється з-за мастильної плівки.

Клапана

Теплові зазори клапанів у двигуні Daewoo Matiz повинні становити:

  • На впуску 0,15 (мкм)
  • На випуску 0,32 (мкм)

Щоб відрегулювати зазор клапанів, потрібно вивісити передні колеса і увімкнути 5 передачу. Далі слід від'єднати кришку клапанів. Після цього потрібно виставити поршень першого циліндра у положення ВМК. Для цього слід прокрутити шків колінвалу за годинниковою стрілкою до суміщення контрольних міток. У цьому положенні можна регулювати: впуск і випуск на першому циліндрі, впуск на другому циліндрі і випуск на третьому.

Зазор слід контролювати за допомогою набору щупів. Для збільшення/зменшення зазору слід затягувати/відпускати гайку на регулюючій пружині. Перед провертанням гайки слід послабити контргайку.

Нижче додається додаткове відео, як правильно регулювати теплові зазори клапанів.

Додаткова інформація

Регулювання клапанів у двигуні Daewoo Matiz є фактично ювелірним завданням. Це дуже тонка робота. За неналежного регулювання теплових зазорів можна дуже швидко привести у непридатною розподільний вал.

Щодо безпосереднього троїння двигуна, даний випадок ремонту є лише одним з кількох десятків. Усувати плаваючі оберти навмання не вийде. Ремонт потрібно виробляти тільки після ретельної діагностики.

Варто окремо зауважити, що малодосвідчені водії практично не в змозі на слух відрізнити роботу двигуна, що троїть. Це одна з причин, з якої Деу Матіз, в недосвідчених руках, швидко доходить до необхідності проведення капітального ремонту двигуна.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Троїть двигун Деу Матіз, як визначити непрацюючий циліндр"

Відгуки: 0




» Всі новини

.