Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Стук підвіски Деу Ланос, заміна сайлентблока переднього важеля

Важелі передньої підвіски Daewoo Lanos відрізняється солідною надійністю і довговічністю. Якщо автомобілем управляє досвідчений водій, то важелі Деу Ланос вільно виходжують по 100 тисяч (км) пробігу, а іноді й більш того. Зрозуміло, у важелів є свої слабкі місця, ними являються сайлентблоки.

У важелях передньої підвіски знаходиться 2 сайлентблока: передній і задній. Передній сайлентблок запресовується у отвір великого діаметру. Задній сайлентблок просто насаджується на палець.

Багато хто з майстрів сходяться на думці, що важелі передньої підвіски потрібно обслуговувати комплексно. Тобто, якщо зносився якийсь із сайлентблоків, то необхідно змінювати і передній і задній сайлентблок, причому і на правому, і на лівому важелі. Але якщо автомобіль проїхав 50 000 - 70 000 (км), то цілком допустимо обслуговувати важелі не повністю, а поелементно.

Часті випадки, коли з-під передньої підвіски доноситься глухий металевий брязкіт. Практично завжди такий шум випромінюють задні сайлентблоки передніх важелів. Коли автомобіль ще не проїхав першу сотню тисяч кілометрів, то не буде злочином замінити тільки один задній сайлентблок, лише на одному важелі.

Задній сайлентблок

Швидка заміна заднього сайлентблока на передньому важелі Ланос/Сенс

Щоб замінити задній сайлентблок на важелі передньої підвіски ZAZ Lanos, зовсім необов'язково повністю демонтувати увесь важіль. Адже задній сайлентблок просто насаджується на палець, а для забезпечення жорсткої фіксації сайлентблок притискається простою скобою.

  • Для зручного доступу до проблемного важеля треба поїхати автомобілем на оглядову яму або естакаду.
  • Першим ділом потрібно очистити скобу і її метизи від засмічень. Кріплення заднього сайлентблока знаходиться практично біля самої дороги. За час експлуатації авто скоба встигає обрости товстим шаром бруду. По скобі потрібно гарненько пройтися щіткою для зачистки металу. На головки болтів можна нанести проникаюче мастило. Для цієї мети ідеально підходить WD-40.

При від'єднанні важеля немає необхідності знімати колеса або ставити автомобіль на підпори. Важіль можна сміливо обслуговувати без цих зайвих рухів.

  • Відкручуємо скобу. Її утримує 2 болта з головкою на 14. Якщо важіль ще не обслуговувався, то болтики можуть викручуватися з великими труднощами. З цієї причини в ролі ключа радиться використовувати якісну накидну голівку. В іншому випадку можна просто зализати межі кріплення, що викличе згодом додаткові проблеми.

Відкручуємо скобу

  • Відгинаємо важіль. Для цієї справи найкраще задіяти лом, але можна обійтися і крупним монтуванням. Важіль потрібно відгинати для того, щоб з'явилася можливість зняти задній сайлентблок. Якщо важіль не відігнути, то він просто буде придавлювати сайлентблок.

Відгинаємо важіль

  • Виймаємо задній сайлентблок. Майстру буде складно обійтися без другої пари рук, тому варто запросити помічника, який буде знімати/одягати гумку. Старий сайлентблок витягується без особливих зусиль, так як його посадочний отвір добре розбитий.

Виймаємо задній сайлентблок

  • Чистимо і витираємо насухо палець сайлентблока. Це можна робити звичайним ганчір'ям.
  • Одягаємо на палець новий сайлентблок. В новій гумці посадочний отвір практично на рівних з пальцем. Посадка буде з великим натягом. Тому є сенс чимось змастити сам палець або внутрішню поверхню сайлентблока.

Зрозуміло, у сайлентблоках використовується звичайна гума, яка легко роз'їдається стандартними мастильними речовинами. Неприпустимо змащувати сайлентблок солідолом, моторним мастилом та іншими видами змащення! Фахівці зазвичай користуються простим мильним розчином. Альтернативою милу є WD-40. Проникаюча мастило не чинить згубного впливу на гуму.

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. При закручування скоби на різьбову поверхню болтів вкрай бажано нанести яке-небудь мастило. Краще скористатися мастилом з ефектом консерванту. Добре себе зарадила автомобільна мовіль. Мастило болтів суттєво полегшить подальше ТО.
  • Робимо пробний заїзд і перевіряємо, як працює передня підвіска з боку обслугованого важеля.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Крупне монтування
  3. Ганчір’я
  4. Щітка по металу
  5. WD 40
  6. Мастило

Необхідний буде і новий сайлентблок. Артикул заднього сайлентблока для переднього важеля: GM-90235040.

Фахівці добре відгукуються про оригінальну продукцію, яку виробляє General Motors. За оригінал заднього сайлентблока важеля передньої підвіски Daewoo Lanos в автомагазині зазвичай просять близько $10. Сума невелика, але існують сертифіковані аналоги, які стоять ще дешевше, в районі $5.

Додаткова інформація

В огляді був представлений варіант швидкого ремонту. Цей спосіб обслуговування передньої підвіски ЗАЗ Ланос підходить у тих випадках, коли у водія немає часу, сил або фінансів на повноцінне обслуговування важелів. В ідеалі важелі передньої підвіски потрібно знімати повністю. На демонтованих важелях необхідно зняти всі старі сайлентблоки, а на їх місце поставити нові аналоги.

У блозі з ремонту Daewoo Lanos є інформативний і дуже доступний для простого розуміння огляд на тему, як зняти передні важелі і як замінити в них сайлентблоки.

Щодо порад офіційного мануала з техобслуговування даного авто, виробник і зовсім радить ремонтувати важелі методом повної заміни на нові аналоги. Більш-менш сучасні модифікації Деу Ланос випускалися з шаровими опорами, які з'єднані з важелями незнімними заклепками. За початковим задумом виробника, увесь вузол шарових та важелів необхідно змінювати за один раз.

Подібний ремонт заощадить майстру безліч часу та сил. Зрозуміло, такий сервіс обходиться вельми й вельми недешево. За пару передніх важелів у зборі, оригінального виробництва General Motors, майстру доведеться полегшити кишеню приблизно на $200. Через високу ціну цей метод ремонту не прижився у вітчизняних водіїв. Велика частина майстрів піддає передні важелі вузловому ремонту. Так дешевше, а інший раз і цікавіше.

Звичайно, обслуговування передньої підвіски не зводиться до сервісу одних тільки важелів. При обслуговуванні потрібно приділяти увагу і стійкам стабілізатора, втулкам, шаровим опор і амортизаторам. Крім передньої підвіски є ще й задня. Грамотні майстри намагаються не запускати техстан елементів підвіски, щоб потім не міняти все разом. Адже це аж надто накладно.

Комплексне і своєчасне обслуговування підвіски дозволяє помітно продовжити термін служби запчастин, що в кінцевому підсумку призведе до економії фінансів!

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Стук підвіски Деу Ланос, заміна сайлентблока переднього важеля"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.