Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Установка тахометра на Ланос, ставимо панель приладів з тахометром

09.10.2016 | Sens

Автомобіль ЗАЗ Сенс оснащується класичною комбінацією приладів. У неї передбачені: спідометр, одометр, рівень палива, температура антифризу і сигнальні індикатори. У такій панелі приладів відсутній тахометр. Бюджетний статус помітно відображається на комплектації автомобіля. Благо, що про якість запчастин ZAZ Sens такого не скажеш.

Велика частина Сенсів поставлялася в комплектації без тахометра. Це ж можна сказати і про Деу Ланос. Лише модифікація SX штатно використовує приладову панель з тахометром.

Артикульний номер приладової панелі ZAZ Sens з тахометром: GM-96557751.

Комбінація приладів з тахометром має однакові розміри з класичною панеллю приладів, що дає можливість замінити класику на аналог з тахометром! Встановлення приладової панелі з тахометром забезпечує ряд дуже важливих переваг:

  • По-перше, з'являється можливість точно визначати момент, коли можна починати рух. На холодному двигуні холості оберти можуть досягати 1000 (об/хв). Коли оберти впадуть до покладених 800-900 (об/хв), то можна сміливо починати пересування.
  • По-друге, тахометр дозволяє чітко підгадувати оптимальний момент для перемикання передач. Зеленою зоною тахометра вважається діапазон 2000-5000 (об/хв), це найкращі оберти для перемикання швидкостей.
  • По-третє, водій може наочно контролювати досягнення одометром червоної зони. Обертів червоної зони краще не досягати, це загрожує вкрай негативними наслідками для силового агрегату.

Деякі водії ЗАЗ Сенс з класичною приладовою панеллю наважуються на встановлення прилади з тахометром. Велика частина фахівців погодяться, що це правильний крок. Наприкінці огляду є відеоролик, на якому наочно показано, як змінюється звичайна приладова панель на комбінацію з тахометром.

Панель приладів ЗАЗ Сенс з тахометром

Як встановити панель приладів ЗАЗ Сенс з тахометром

Основна заковика при установці розширеної комбінації приладів полягає в тому, що від ЕБУ до приладової панелі не прокладено сигнальний дріт, що відповідає за передачу сигналу тахометра. Цікаво, що в Деу Ланос передбачається даних провід навіть у базі, тобто в комплектації без тахометра. Щодо Сенсів, якщо спочатку тахометр не передбачений, то сигнальний провід взагалі не прокладається при збірці авто.

Першочерговим завданням майстра є монтаж проводки. За підключення тахометра від ЕБУ до приладової панелі відповідає контакт №43. На самій же комбінації приладів Daewoo Sens за харчування тахометра відповідає контакт №22. Приладова панель та ЕБУ стикаються за допомогою спеціального сполучника, який знаходиться за накладкою порогу, з боку правої ноги переднього пасажира.

Все що потрібно майстру, так це просто додати відрізок дроту, який з 'єднає 43 контакт від ЕБУ з 22 контактом від приладової панелі.

Прокладання дроту від ЕБУ на роз'єм до приладової панелі Деу Сенс

  • Обов'язково знеструмлюємо бортову електромережу. Будь-яке неакуратне втручання в ЕБУ може призвести до виходу з ладу цієї дорогої деталі.
  • Демонтуємо переднє пасажирське сидіння. Це потрібно для того, щоб отримати доступ до блоку управління. На автомобілі ЗАЗ Сенс він розташований під переднім правим сидінням. Відразу потрібно все акуратно вичистити з ковроліну, щоб засори не проникли в піни роз'єму.

Демонтуємо переднє пасажирське сидіння

  • Від'єднуємо роз'єм ЕБУ. Роз'єм фіксується стопором, який попередньо потрібно пересунути.
  • Знаходимо контакт №43 на самому ЕБУ. Бажано його відразу позначити, щоб не переплутати шуканий контакт з іншими.

Знаходимо контакт №43 на самому ЕБУ

  • Знаходимо місце контакту №43 на дротовій колодці від ЕБУ. В автомобілі Деу Сенс без тахометра місце контакту №43 на дротовій колодці блоку управління буде порожнім. Тобто на ділянці ланцюга від дротової колодки ЕБУ до спеціального сполучника приладової панелі не буде проводу, який замикає контакти №43 і 22.
  • Знаходимо місце контакту №43 на дротовій колодці від ЕБУ
  • Від'єднуємо накладку порогу на передньому пасажирському місці.

Від'єднуємо накладку порогу

  • Розмикаємо сполучник ЕБУ та приладової панелі.

Розмикаємо сполучник ЕБУ та приладової панелі

  • Шукаємо контакт №22, що йде від комбінації приладів. Як правило, від панелі приладів приходить темно-зелений дріт.
  • Готуємо відрізок дроту необхідної довжини, щоб з'єднати дротову колодку ЕБУ і роз'єм, що веде на приладову панель. Від самої приладової панелі до спеціального сполучника провід підходить, навіть якщо автомобіль спочатку комплектувався комбінацією приладів без тахометра.
  • Обжиємо дріт контактами и вставляемо піни у відповідні посадочні місця на колодці ЕБУ и спеціальним з’єднувачем, котрий веде до приборної панелі.

Обжиємо дріт контактами

Щодо спеціального сполучника, від приладової панелі ZAZ Sens, новий контакт просто вставляється в відповідну частину контакту № 22. А щоб вставити контакт у колодку ЕБУ, потрібно попередньо розібрати корпус дротової колодки.

  • Після встановлення нового сигнального проводу його потрібно як слід закріпити на огляді основних проводів. Нехай майстер не шкодує ізоленти.

Все, тепер можна приступати до завершального етапу модернізації автомобіля. Залишилося лише замінити стару приладову панель на нову комбінацію, яка оснащена тахометром.

Заміна приладової панелі

У блозі з ремонту ЗАЗ Сенс є докладний огляд, як зняти приладову панель. Дублювати дану інструкцію сенсу немає. Що можна, так це просто привести коротку схему послідовності робіт з від'єднання комбінації приладів:

  • Від'єднуємо декоративну рамку. Її необхідно просто висмикнути.

Від'єднуємо декоративну рамку

  • Знімаємо рамку магнітоли, якщо вона передбачена.
  • Відкручуємо кріплення блоку управління кліматсистемою. Це 2 гвинтики, які були заховані за декоративною рамкою.

Відкручуємо кріплення блоку управління кліматсистемою

  • Виймаємо блок управління. Повністю витягти блок управління ЗАЗ Сенс не вийде, потрібно витягти його настільки, щоб проявилося можливість викрутити потаємні гвинтики облицювання приладової панелі.

Виймаємо блок управління

  • Викручуємо 2 потаємних гвинтика приладової панелі.

Викручуємо 2 потаємних гвинтика приладової панелі

Знімаємо верхню кришку рульової колонки

Витягуємо кнопку коректора фар і викручуємо 2 потаємних гвинтика

  • Викручуємо 2 гвинтика біля вершини приладової панелі.

Викручуємо 2 гвинтика біля вершини приладової панелі

  • Витягуємо облицювання приладової панелі. Не забудьте відключити від облицювання дротові колодки (3 шт).

Витягуємо облицювання приладової панелі

  • Витягуємо стару комбінацію приладів, попередньо викрутивши 4 кріпильні гвинтики. При вилученні приладової панелі слід акуратно відключити від неї всі дротові колодки.

Витягуємо стару комбінацію приладі

  • Ставимо нову приладову панель ZAZ Sens, з тахометром.
  • Перевіряємо роботу нової приладової панелі. Для цього потрібно включити запалювання і запустити двигун. Відразу звертаємо увагу на тахометр.
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності.

Додаткова інформація

При заміні оригінальної приладової панелі Daewoo Sens на аналог з тахометром зіб'ється реальне значення одометра. Тобто рідний одометр буде замінений стороннім, у якого пробіг може істотно відрізнятися від реального.

У подібний випадках, коли значення пробігу на новому і старому одометрах різняться сильно, рекомендується витягти старий спідометр з одометром і поставити їх у нову комбінацію приладів.

Зрозуміло, при заміні спідометра слід враховувати сумісність комбінацій приладів. Спідометр від приладової панелі польської збірки не підійде в приладову панель південнокорейського виробництва!

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Установка тахометра на Ланос, ставимо панель приладів з тахометром"

Відгуки: 2


Михаил

Скажи пожалуйста а если мозги микас 10.3 там какие фишки


Дмитрий

Заменил, всё ок. Но есть одно но спидометр и одометр врет на 17-18 %. Почему. ????????????




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу ЗАЗ Сенс

Кондиціонер Деу Сенс
Кондиціонер Деу Сенс
Заміна двигуна ЗАЗ Сенс 1.3 на 1.5
Заміна двигуна ЗАЗ Сенс 1.3 на 1.5
Перевірка котушки запалення ЗАЗ Сенс
Перевірка котушки запалення ЗАЗ Сенс
Заміна бензонасоса Деу Сенс 1.3, 1.4
Заміна бензонасоса Деу Сенс 1.3, 1.4
.