Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна термостата Шевроле Авео Т200 та Т250

Розкажіть друзям
30.03.2020 | Aveo

Мотор автомобіля Chevrolet Aveo відрізняється вельми й вельми високим рівнем надійності. Одним із секретів довговічності ДВЗ даного авто є використання якісної системи охолодження. Важливу роль серед автозапчастин Шевроле Авео, які відносяться до охолоджувального контуру ДВЗ, грає термостатичний клапан.

Оригінальний заводський термостат Chevrolet Aveo починає спрацьовувати при температурі +87 С. Повне відкриття клапана зазвичай відбувається при досягненні нагріву +105 С.

Термостат даного автомобіля зазвичай відпрацьовує 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Термостатичний клапан найчастіше виходить з ладу з наступних причин:

  1. Луснув корпус
  2. Шток заклинив у закритому положенні
  3. Шток заклинив у відкритому положенні

Руйнування корпусу актуально лише для пластикових термостатів. У сталевих/алюмінієвих аналогах з часом починає просто клинити шток.

Термостат з розібраним корпусом

Покрокова фотоінструкція, як замінити термостат Chevrolet Aveo

Цей огляд присвячений темі заміни термостата в автомобілі Шевроле Авео Т200/Т250 з двигуном 1,4/1,5, а також 1,6. Хто не в курсі, мотор 1,6 літра має практичне розташування термостата. У таких моделях термостат знаходиться відразу під капотом, на вході в блок циліндрів.

Chevrolet Aveo з двигуном 1,4/1,5 літра має приховане розташування термостата. Щоб обслужити термостат на 1,5-литровом двигуні, офіційний мануал по сервісу вимагає від'єднувати ремінь ГРМ і демонтувати зірочку розподвалу. Термостат на двигуні 1,5 ховається за задньою захисною кришкою ГРМ. Цей огляд допоможе пролити світло на тонкощі заміни термостата в двигунах 1,5 та 1,6 літрів.

Заміна термостата на Шевроле Авео з двигуном 1,4/1,5 літра

Від’єднуємо верхню захисну кришку ГРМ

  • Встановлюємо поршень першого циліндра у положення ВМК. Для цього необхідно вивісити на домкраті переднє праве колесо і прокрутити його до тих пір, поки не співпадуть контрольні мітки на шківі розподвалу. Можна прокручувати ГРМ і за шків колінвалу. Прокручувати ГРМ потрібно суворо за годинниковою стрілкою.

Встановлюємо поршень першого циліндра у положення ВМК

  • Фіксуємо становище ременя ГРМ на зірочці за допомогою пластикових стяжок. Зрозуміло, офіційне керівництво з техобслуговування вимагає повністю скинути ремінь з зубчастого колеса. Але якщо ГРМ тільки нещодавно обслуговувався, то можна повністю не розбирати вузол. Достатньо притягнути ремінь в кількох місцях до зірочці.

Фіксуємо становище ременя ГРМ

  • Відкручуємо болт зірочки ГРМ. Потрібен буде ключ на 17.

Відкручуємо болт зірочки ГРМ

  • Від’єднуємо зірочку від розподільчого валу. Зверніть увагу, зірочка з ременем повинна бути під натягом, в іншому випадком може десь збитися налаштування ГРМ. Щоб забезпечити натяг ременя ГРМ, достатньо притягнути зірочку до якої-небудь опори за допомогою пластикової стяжки.

Від’єднуємо зірочку від розподільчого валу

  • Відкручуємо болти задньої захисної кришки ГРМ. Потрібен буде ключ на 10.

Відкручуємо болти задньої захисної кришки ГРМ

  • Від’єднуємо шланг від корпусу термостата. Сам шланг зазвичай фіксується на штуцері за допомогою самозатискного хомута. Щоб послабити хомут, потрібно лише стиснути його вуса. Для цієї справи будуть потрібні плоскогубці. Деякі майстри взагалі від'єднують шланг і від радіатора, щоб він не заважав.

Від’єднуємо шланг від корпусу термостата

  • Відкручуємо кріпильні болти корпусу термостата (2 шт). Без короткої головки на 12 і кардана майстер навряд чи зможе обійтися. Щоб підібратися до кріплення, потрібно відігнути задню кришку захисту ГРМ.
  • Виймаємо термостат.

Виймаємо термостат

  • Ставимо на місце новий термостат і збираємо вузол у зворотній послідовності. Не забудьте залити новий антифриз.

Даний метод заміни термостата відрізняється високою трудомісткістю. Самотужки впоратися з цією роботою буде дуже складно. Якщо заміна термостата Chevrolet Aveo 1,5 збігається з часом планового обслуговування ГРМ, то краще, звісно ж, нормально скинути ремінь і повністю від'єднати задню кришку. У цьому випадку відкриється практично вільний доступ до термостатичного вузла.

При грамотному розборі ГРМ майстру не доведеться підв'язувати ні ремінь, ні зірочку. Не потрібно буде і відгинати задню кришку ГРМ. Багато хто з майстрів зазначають, що при відгинанні пластик задньої кришки легко лопається. На відеоролику, що додається нижче, наочно показано увесь процес заміни термостата на цьому авто з мотором 1,5 літра.

Варто ще дещо відзначити. Багато водіїв Авео з 1,5-літровым двигуном виробляють переробку штатного термостатичного клапана на виносний. Виносний термостат обслуговується так само легко, як і на двигуні 1,6 (л).

Заміна термостата на Шевроле Авео з двигуном 1,6 літра

На таких моделях термостат винесено у зручне і практичне місце. Для від'єднання термостата не потрібно втручатися у вузол ГРМ.

  • Даємо мотору час охолонути. Зливаємо стару охолоджувальну рідину.
  • Від’єднуємо патрубок від корпусу термостата. Патрубок зазвичай з'єднується за допомогою самозатискного хомута. Потрібно стиснути вусики хомута й посунути його вниз, за межі штуцера.

Від’єднуємо патрубок

  • Відкручуємо болти корпусу термостата. Сам корпус зафіксований двома болтиками з головкою на 12.

Відкручуємо болти корпусу термостата

  • Від’єднуємо шланг підігріву ДЗ. Як і патрубок радіатора, шланг фіксується самозатискним хомутом.
  • Демонтує корпус старого термостата.
  • Ставимо новий термостатичний вузол. При установці корпусу термостата потрібно використовувати нову прокладку.
  • Підключаємо шланги і заправляємо систему новим антифризом.

В даній схемі обслуговування термостата немає абсолютно нічого складного. Досвідчений майстер змінює термостат на двигуні 1,6 літрів рівно за 10 хвилин. В самому низу сторінки викладений відеоролик, автор якого натурально демонструє, як замінити термостат з пластиковим корпусом на алюмінієвий розбірний аналог.

Матеріали та інструмент

  1. Новий антифриз
  2. Ганчір’я
  3. Плоскогубці
  4. Набір інструмента

Щодо самого термостата, пластикові моделі є нерозбірними. Тобто якщо зламався пластиковий термостат і на його місце планується ставити такий же, то потрібно буде замовляти пластиковий термостат в зборі. Артикульний номер пластикового термостата: 96282726.

Крім пластикових термостатів існують ще й алюмінієві. Термостати з алюмінієвим корпусом поділяються на 2 види: розбірні і нерозбірні. Найбільшу популярність отримали, звичайно ж, термостати з розбірним корпусом. Артикульний номер термостата з алюмінієвим розбірним корпусом: 96407677.

Алюмінієвий розбірний корпус є багаторазовим. При наступних ТО можна змінювати сам термостатичний клапан, без корпусу.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна термостата Шевроле Авео Т200 та Т250"

Відгуки: 0




» Всі новини

.