Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Недоліки алюмінієвої клапанної кришки Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
31.03.2020 | Lacetti

Багатьом власникам Chevrolet Lacetti з часом припадати звикатися з видом масляних патьоків по корпусу ГБЦ та блоку циліндрів. Масляні патьоки свідчать про низьку герметичність клапанної кришки.

Оригінальна клапанна кришка Шевроле Лачетті виготовляється з термостійкого пластику, тоді як сам корпус ГБЦ може бути або чавунним, або сталевим, або алюмінієвим/дюралевим.

В офіційному керівництві з обслуговування даної машини сказано, що клапанна кришка повинна починати текти ближче до 80 000 (км) пробігу. Але за фактом фланцеве з'єднання починає протікати набагато раніше, до 30 000 - 40 000 (км) у новій кришці і до 10 000 - 15 000 (км) у кришці з пробігом. З цієї причини сьогодні все більше і більше власників Chevrolet Lacetti виробляють заміну пластикової кришки на алюмінієвий (дюралевий) аналог.

У числі головних переваг алюмінієвої кришки знаходяться:

  1. Близький коефіцієнт температурного розширення з корпусом ГБЦ
  2. Можливість більш сильного затягування болтів кришки
  3. Рівномірне притиснення прокладки по всьому периметру

Додатково вигляд шліфованого металу додає мотору презентабельності.

Зрозуміло, не обійшлося в клапанній кришці з алюмінію і без вад. Подібні кришки мають низку слабких місць, про які власнику Шевроле Лачетті обов'язково й неодмінно потрібно знати. Нижче в тексті будуть описані мінуси алюмінієвих/ дюралевих кришок. А в самому кінці огляду є відео, в якому автор наочно демонструє особливості алюмінієвих кришок клапанів.

Клапанна кришка з алюмінію

Особливості алюмінієвих клапанних кришок Chevrolet Lacetti

  • Навіть кришки з алюмінію схильні до запітніння і протікання. Найбільш слабким місцем кришки є область прилягання до розподільних валів. Саме з цією сторони можна спостерігати не тільки масляну плівку, а повноцінні патьоки. Як показує практика, алюмінієва кришка зі стандартною прокладкою починає текти вже на 10 000 (км) пробігу.

Найчастіше прокладка починає пітніти по площині прилягання до самої крышки. Між ущільнювачем і фланцем ГБЦ з'єднання може бути абсолютно герметичним.

Тече клапанна кришка

Зрозуміло, алюмінієва кришка клапанів схильна до протікання тільки в комплекті зі стандартною прокладкою, яка призначена для пластикових кришок. Якщо використовується кришка з алюмінію, то потрібна і спеціальна прокладка. Прокладки для кришок з алюмінію/дюралі є більш жорсткими. Вони не розплющуються, якщо їх притиснути з моментом збільшеною сили, більш 10 (Н*м).

Якщо ж і використовується прокладка клапанної кришки стандартного типу, тобто розрахована на пластикову кришку, то необхідно обов'язково і неодмінно саджати ущільнювач на герметик.

Герметиком потрібно змащувати як фланець ГБЦ, так і фланець самої кришки.

Грамотно посаджена на герметик прокладка клапанної кришки здатна забезпечувати найвищу герметичність з'єднання протягом дуже довгого терміну служби. Аж до заявлених виробником Шевроле Лачетті 80 000 (км) пробігу.

Герметик

  • Другим слабким місцем алюмінієвої кришки клапанів є штатний клапан PCV. Загальна якість і надійність роботи даного клапана залишають бажати кращого. Клапан PCV з оригінальної пластикової кришки у багато разів перевершує експлуатаційні характеристики алюмінієвого клапана.

Багато фахівців просто перекручують пластиковий клапан PC на алюмінієву крышку. В блозі з ремонту Chevrolet Lacetti є дуже інформативний огляд з пристроєм/призначенням клапана PCV та його заміною.

  • В клапанній кришці з алюмінію далекий від досконалості і сепаратор моторному змащення. Мастиловіддільник слабенько справляється з покладеними на нього обов'язками. Після пробігу близько 10 000 (км) нальотом мастила обросте як гофра, так і дросельна заслінка. В деяких випадках нальотом встигає обрости і впускний колектор.

Звичайно, на якість роботи мастиловіддільника може чинити істотний вплив і тиск під клапанною кришкою. Тиск повітря під задньою кришкою багато в чому залежить від працездатності клапана PCV, а також від ступеня зносу каталізатора.

Заміна клапанної кришки

Огляд не буде закінченим, якщо не розповісти про саму заміну клапанної кришки. Дана робота хоч і не є складною, але в ній є деякі специфічні моменти, не знаючи яких клапанна кришка знову потече не проїхавши і 3000 (км), замість належних 80 000 (км).

Підрив клапанної кришки допустимо робити тільки на холодному двигуні. В іншому випадку є ймовірність обламати якісь із болтів, а якщо не обламати, то позривати різьби.

  • Першим ділом відключаємо шланги вентиляції картера. Всього їх два. Перший стоїть неа мастиловіддільнику, другий на клапані PCV.

Відключаємо шланги вентиляції картера

Від’єднуємо роз'єм датчика розподвалу

Виймаємо головки високовольтних дротів

  • Відкручуємо болти клапанної кришки. Всього їх 15 штук. Болти слід відкручувати за 3 підходи, при цьому метизи потрібно викручувати за схемою хрест-навхрест. Тільки в цьому випадку можна гарантувати, що жодний з болтів не обламається і не зіпсує різьбу в отворі ГБЦ. При зриві різьби якого-небудь з отворів ГБЦ потрібно буде міняти увесь корпус ГБЦ. Ця робота не із легких і не з дешевих.
  • Виймаємо стару клапанну крышку. Передаємо стару пластикову кришку на утилізацію. Разом з нею на викид йде і прокладка, а також кільця під болтовий метиз.

Виймаємо стару клапанну крышку

  • Чистимо фланець ГБЦ та промазуємо його герметиком.
  • Промазуємо герметиком фланець нової клапанної кришки.
  • Встановлюємо в нову кришку прокладку.
  • Ставимо кришку на місце і додаємо у кожний отвір для болтів кріплення ущільнювача кілечко.
  • Обтягуємо кришку за схемою хрест-нахрест. Болти слід закручувати за 3 підходи. Сила притиску болтів повинна перебувати на рівні 10 (Н*м).

Герметик слід наносити тільки у разі використання стандартної прокладки, яка розрахована на установку в пластикову кришку Шевроле Лачетті. В магазинах автозапчастин сьогодні можна зустріти прокладки, які спеціально призначені для установки в алюмінієву кришку. Зрозуміло, ущільнювачі цього типу коштують трохи дорожче.

Потрібно окремо зауважити, що прокладку клапанної кришки, як і ущільнювальні кільця, необхідно змінювати після кожного втручання під кришку клапанів. Позаплановий демонтаж клапанної кришки може бути пов'язаний з багатьма причинами: сервіс клапанного вузла, заміна прокладки ГБЦ, обслуговування поршневої групи та ін.

Заміна пластикової кришки на алюмінієву дозволяє помітно підвищити компресію всередині клапанного вузла. Якщо все зробити грамотно, то з'єднання клапанної кришки та ГБЦ перестає потіти і протікати.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Недоліки алюмінієвої клапанної кришки Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.