Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна заднього сайлентблока переднього важеля Шевроле Епіка

Основу передньої підвіски Chevrolet Epica складають так звані важелі. Дані деталі дозволяють еластично з'єднати колеса з кузовом. Через це при пересуванні нівелюється левова частка ударних та вібраційних навантажень від дороги. Зрозуміло, на плавність ходу роблять вплив й інщі автозапчастини Епіка. Але сама рама з'єднується з ходової саме за допомогою важелів.

Еластичність з'єднання важелів обумовлена наявністю в них так званих сайлентблоків. В кожному з важелів передбачено 2 сайлентблока: передній і задній.

Як і будь-які інші елементи автомобіля, сайлентблок властиво зношуватися. Звичайно, ходова у Шевроле Епіка є продуманою і добре збалансованою, тому сайлентблоки передніх важелів зношуються не так швидко, як у багатьох інших машинах. Якщо автомобілем керує досвідчений водій, сайлентблоків вистачає на все 150 000 - 170 000 (км) пробігу. Якщо в районі ще й дороги гарні, ресурс сайлентблоків може скласти 200 000 (км).

Знос сайлентблоків на передніх важелях можна визначити за такими ознакам:

  1. З-під передньої підвіски почав доноситися сторонній шум
  2. Збільшилася жорсткість передньої підвіски
  3. Сайлентблоки мають сліди механічних пошкоджень

При їзді зі зношеними сайлентблоками на передніх важелях помітно знижується комфортабельність пересування. Замість бувалої перш плавності та курсової стабільності хід автомобіля стає все більш і більш "дубовим".

Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого наочно показує, як демонтуються передні важелі і що з себе представляють сайлентблоки.

Задній сайлентблокПередній сайлентблок

Як замінити сайлентблоки на передніх важелях Chevrolet Epica

Почнемо з того, що виробник даного автомобіля радить замість вузлового обслуговування важелів просто міняти їх на нові аналоги. Так, подібний ремонт відрізняється граничною простотою. Потрібно просто зняти старі важелі з передньої підвіски і поставити на їх місце нові. Єдиною мухою в цьому супі є ціна.

Вартість переднього важеля виробництва General Motors для однієї сторони становить близько $100. Але важелі змінюються парно, тому тільки за основні деталі майстру доведеться викласти $200. Зрозуміло, можна знайти щось подешевше, з переліку сертифікованих аналогів. Але не кожен власник Шевроле Епіка ризикне на використання неоригінальних запчастин.

Щоб здешевити ремонт, багато майстрів практикують вузлове обслуговування важелів передньої підвіски. У цьому випадку змінюються не важелі в зборі, а тільки сайлентблоки. Єдиною серйозною заморочкою при вузловому сервісі важелів є випресовування старого переднього сайлентблока і запресовка на його місце нового. Без хоча б найпростішого гідропресу з ручним приводом якісно витягти і поставити назад передній сайлентблок практично нереально.

Щодо заднього сайлентблока, з його заміною складнощів зазвичай не виникає. Задній сайлентблок просто одягається на палець важеля, посадка при цьому має мінімальний натяг.

Щоб замінити сайлентблоки на передніх важелях Chevrolet Epica, їх потрібно спочатку демонтувати.

Як зняти передні важелі

  • Заганяємо машину на оглядову яму. Страхуємо становище авто стоянковим гальмом і противідкатними накладками.
  • Знімаємо переднє колесо, попередньо піддомкратив авто.

Знімаємо переднє колесо

  • Від’єднуємо захист картера двигуна.
  • Розмикаємо з'єднання стійки стабілізатора і важеля. Буде потрібен ключ на 17. Якщо при відкручування гайки почне провертатися сам палець, то слід його застопорити. Спеціально для цього на пальці передбачене виточення під ключ на 17. Натяг важеля не дасть вільно витягти палець стійки стабілізатора, тому радиться або подперти важіль домкратом, або ж можна підтиснути важіль ломом.

Розмикаємо з'єднання стійки стабілізатора і важеля

  • Розмикаємо з'єднання шарової опори та поворотного кулака. Для цього слід послабити стягуючий болт. Метиз має голівку під ключ на 17. Палець шарової може щільно засісти у з'єднанні. Іншим разом потрібно вбивати клин у стяжку, щоб повністю звільнити шарову опору.

Розмикаємо з'єднання шарової опори та поворотного кулака

  • Звільняємо кінець поздовжної тяги. Траверса фіксується 2 болтами з головкою на 19. Якщо кінець тяги не звільнити, то не вийде нормально підібратися до болту переднього сайлентблока на важелі. Звільнений кінець тяги потрібно просто відвести в сторону.

Звільняємо кінець поздовжної тяги

  • Знімаємо підсилювач підрамника. Він тримається на 2 болтах. Якщо підсилювач не зняти, не вийде від'єднати кріплення скоби заднього сайлентблока.

Знімаємо підсилювач підрамника

  • Відкручуємо болт переднього сайлентблока. Потрібен буде ключ на 19.

Відкручуємо болт переднього сайлентблока

Варто окремо зауважити, що при встановленні важелів на заводі метизи обробляється фіксатором. З цієї причини при першому відкручуванні болтів важеля можуть виникнути деякі труднощі. Фахівці радять користуватися ключами з довгою рукояткою, тобто з великим плечем.

  • Відкручуємо болти на скобі заднього сайлентблока. Всього 3 болта з головкою на 14. Відразу ж можна відкрутити і гайку заднього сайлентблока. Для відкручування гайки потрібен буде ключ на 24.

Відкручуємо болти на скобі заднього сайлентблока

  • Від’єднуємо важіль передньої підвіски і переносимо його на слюсарний верстак.

Заміна сайлентблоков переднього важеля

Як було сказано вище, із заміною заднього сайлентблоку проблем бути не повинно. Потрібно лише відкрутити притискну гайку і зняти сайлентблок з пальця. Новий оригінальний задній сайлентблок зазвичай поставляється в зборі зі скобою. Тобто в даному випадку нічого перепресовувати не потрібно.

Єдине що, так це натяг нового сайлентблока може бути завеликим. Фахівці радять перед установкою нового заднього сайлентблока просто змазати палець важеля звичайним мильним розчином. Не варто використовувати для змащення моторне мастило, Литол і подібні їм засоби. Ці типи змащення не дружать ні з гумою, ні з пластиком. Якщо мастило потрапить на сайлентблок, він вийде з ладу набагато раніше, ніж йому покладено.

Для заміни переднього сайлентблока найкраще відвідати спеціалізоване СТО, де є підходяще пресове обладнання. За одну заміну сайлентблоків багато не візьмуть. Зазвичай розпресування і запресовка сайлентблоків на передніх важелях коштує $5-7.

Передній сайлентблок

Додаткова інформація

При обслуговуванні важелів Chevrolet Epica необхідно змінювати як задній сайлентблок, так і передній. Багато хто з майстрів йде на хитрість змінюючи лише задній сайлентблок. Так, такий ремонт не вимагає демонтажу важелів. Потрібно лише відвести у бік підсилювач підрамника, щоб отримати доступ до заднього сайлентблоку. Але якщо залишити передній сайлентблок без заміни, то задній сайлентблок зноситься у 3-4 рази швидше, ніж треба.

Заміна одного тільки заднього сайлентблоку буде виправданою лише в тому випадку, коли підвіска потребує екстреного ремонту, а на демонтаж важелів немає часу. Але грамотні фахівці зазвичай ставляться до подібних ремонів лише як до тимчасової міри.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна заднього сайлентблока переднього важеля Шевроле Епіка"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Епіка

Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
.