Основу передньої підвіски Chevrolet Epica складають так звані важелі. Дані деталі дозволяють еластично з'єднати колеса з кузовом. Через це при пересуванні нівелюється левова частка ударних та вібраційних навантажень від дороги. Зрозуміло, на плавність ходу роблять вплив й інщі автозапчастини Епіка. Але сама рама з'єднується з ходової саме за допомогою важелів.
Еластичність з'єднання важелів обумовлена наявністю в них так званих сайлентблоків. В кожному з важелів передбачено 2 сайлентблока: передній і задній.
Як і будь-які інші елементи автомобіля, сайлентблок властиво зношуватися. Звичайно, ходова у Шевроле Епіка є продуманою і добре збалансованою, тому сайлентблоки передніх важелів зношуються не так швидко, як у багатьох інших машинах. Якщо автомобілем керує досвідчений водій, сайлентблоків вистачає на все 150 000 - 170 000 (км) пробігу. Якщо в районі ще й дороги гарні, ресурс сайлентблоків може скласти 200 000 (км).
Знос сайлентблоків на передніх важелях можна визначити за такими ознакам:
При їзді зі зношеними сайлентблоками на передніх важелях помітно знижується комфортабельність пересування. Замість бувалої перш плавності та курсової стабільності хід автомобіля стає все більш і більш "дубовим".
Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого наочно показує, як демонтуються передні важелі і що з себе представляють сайлентблоки.
Почнемо з того, що виробник даного автомобіля радить замість вузлового обслуговування важелів просто міняти їх на нові аналоги. Так, подібний ремонт відрізняється граничною простотою. Потрібно просто зняти старі важелі з передньої підвіски і поставити на їх місце нові. Єдиною мухою в цьому супі є ціна.
Вартість переднього важеля виробництва General Motors для однієї сторони становить близько $100. Але важелі змінюються парно, тому тільки за основні деталі майстру доведеться викласти $200. Зрозуміло, можна знайти щось подешевше, з переліку сертифікованих аналогів. Але не кожен власник Шевроле Епіка ризикне на використання неоригінальних запчастин.
Щоб здешевити ремонт, багато майстрів практикують вузлове обслуговування важелів передньої підвіски. У цьому випадку змінюються не важелі в зборі, а тільки сайлентблоки. Єдиною серйозною заморочкою при вузловому сервісі важелів є випресовування старого переднього сайлентблока і запресовка на його місце нового. Без хоча б найпростішого гідропресу з ручним приводом якісно витягти і поставити назад передній сайлентблок практично нереально.
Щодо заднього сайлентблока, з його заміною складнощів зазвичай не виникає. Задній сайлентблок просто одягається на палець важеля, посадка при цьому має мінімальний натяг.
Щоб замінити сайлентблоки на передніх важелях Chevrolet Epica, їх потрібно спочатку демонтувати.
Варто окремо зауважити, що при встановленні важелів на заводі метизи обробляється фіксатором. З цієї причини при першому відкручуванні болтів важеля можуть виникнути деякі труднощі. Фахівці радять користуватися ключами з довгою рукояткою, тобто з великим плечем.
Як було сказано вище, із заміною заднього сайлентблоку проблем бути не повинно. Потрібно лише відкрутити притискну гайку і зняти сайлентблок з пальця. Новий оригінальний задній сайлентблок зазвичай поставляється в зборі зі скобою. Тобто в даному випадку нічого перепресовувати не потрібно.
Єдине що, так це натяг нового сайлентблока може бути завеликим. Фахівці радять перед установкою нового заднього сайлентблока просто змазати палець важеля звичайним мильним розчином. Не варто використовувати для змащення моторне мастило, Литол і подібні їм засоби. Ці типи змащення не дружать ні з гумою, ні з пластиком. Якщо мастило потрапить на сайлентблок, він вийде з ладу набагато раніше, ніж йому покладено.
Для заміни переднього сайлентблока найкраще відвідати спеціалізоване СТО, де є підходяще пресове обладнання. За одну заміну сайлентблоків багато не візьмуть. Зазвичай розпресування і запресовка сайлентблоків на передніх важелях коштує $5-7.
При обслуговуванні важелів Chevrolet Epica необхідно змінювати як задній сайлентблок, так і передній. Багато хто з майстрів йде на хитрість змінюючи лише задній сайлентблок. Так, такий ремонт не вимагає демонтажу важелів. Потрібно лише відвести у бік підсилювач підрамника, щоб отримати доступ до заднього сайлентблоку. Але якщо залишити передній сайлентблок без заміни, то задній сайлентблок зноситься у 3-4 рази швидше, ніж треба.
Заміна одного тільки заднього сайлентблоку буде виправданою лише в тому випадку, коли підвіска потребує екстреного ремонту, а на демонтаж важелів немає часу. Але грамотні фахівці зазвичай ставляться до подібних ремонів лише як до тимчасової міри.
Відгуки: 0
BC3613-BCGUMA
96499160-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96328434-GM (Korea) стар. накл. без голограммы
96970075-GM (Korea) стар. накл. без голограммы
96499160-GM (Korea) нов. накл. с голограммой
96440047-GM (Korea) нов. накл. с голограммой