Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна диска зчеплення Деу Сенс (Шанс)

Розкажіть друзям
20.04.2020 | Sens

Надійність і довговічність роботи зчеплення Daewoo Sens безпосередньо залежать від майстерності та досвіду водія. При грамотній експлуатації автомобіля елементів зчеплення вистачає на 50 000 - 70 000 (км) пробігу. Якщо ж Деу Сенс управляє новачок, зчеплення може "здутися" вже до 30 000 (км).

Вузол зчеплення включає в себе: натискний диск, кошик та вижимний підшипник.

Знос елементів зчеплення може проявлятися наступним чином:

  1. Зчеплення "веде", тобто не вимикається повністю
  2. Зчеплення "буксує", тобто не вмикається повністю
  3. При роботі зчеплення виникає сторонній шум

Зверніть увагу, з симптомами зносу зчеплення дуже тісно переплітаються й інші неполадки. До них відносяться: неправильне регулювання педалі зчеплення (відсутній вільний хід), поломка гідроциліндра, розтягнення троса. Увесь ланцюжок управління зчепленням взаємопов'язаний один з одним. Одна несправність тягне за собою іншу, в підсумку всі вони відображаються на прискореному зносі зчеплення.

Обслуговування зчеплення належить до робіт високої складності. Справа в тому, що вузол зчеплення розташований між КПП та маховиком двигуна. Щоб дістатися до зчеплення, в будь-якому разі доведеться демонтувати коробку швидкостей. Це не так-то й просто, як здається.

Зчеплення

Покрокова інструкція, як відремонтувати зчеплення ZAZ Sens

В блозі з ремонту Деу Сенс є окремий огляд на тему демонтажу КПП. Нижче в тексті процес від'єднання коробки швидкостей буде описаний ще раз. Це не буде дубляжем, так як демонтаж КПП буде вироблятися трохи іншим шляхом. І цей, і той варіант від'єднання коробки Daewoo Sens можна сміливо використовувати, майстру потрібно лише визначитися, за якою схемою йому зручніше працювати.

Як зняти КПП

  • Щоб забезпечити зручний доступ до автомобіля знизу, заганяємо машину на оглядову яму або естакаду. Фіксуємо хід машини стоянковим гальмом. Під задні колеса можна підкласти і противідкатні башмаки.
  • Послаблюємо затяжку ступичних гайок на передніх колесах. Відразу ж можна послабити затяжку і колісних болтів.

Послаблюємо затяжку ступичних гайок

  • Вивішуємо передні колеса на домкратах.
  • Знімаємо передні колеса. Фахівці наполегливо радять додатково страхувати становище автомобіля надійними підпорами.

Знімаємо передні колеса

  • Відкручуємо захист картера двигуна.
  • Зливаємо мастило з КПП. Для цього слід відкрутити зливну пробку. Щоб прискорити злив сервісної рідини, необхідно викрутити заглушку контрольного отвору. В блозі з ремонту Сенс є інформативний огляд на тему зливання та заправки сервісної рідини КПП.

Зливаємо мастило з КПП

  • Розмикаємо з'єднання шарової опори та поворотного кулака. Палець шарової зафіксований в кулаці гайкою, але за час експлуатації авто дане з'єднання встигає жорстко прикипіти. В подібних випадках без спеціального знімача шарових обійтися буде складно. Але якщо шарову опору планується змінювати, то можна обійтися і звичайним молотком.

Розмикаємо з'єднання шарової опори

Виймаємо зовнішню частину ШРУСа зі ступиці

  • Повністю висмикуємо піввісь з КПП. Зверніть увагу, відразу виймати дві піввісі не можна, так як зміститься шестерня диференціала трансмісії. Щоб поставити на місце диференціал, доведеться розбирати корпус КПП. Вийти з ситуації можна наступним чином. Досвідчені майстри ставлять на місце першої знятої піввісі обрізок старого ШРУСа, тобто сам палець тришипу. Таким чином становище диференціала надійно фіксується.

Повністю висмикуємо піввісь з КПП

  • Від’єднуємо АКБ. Попередньо слід вимкнути живлення акумуляторного блоку. Спочатку необхідно від'єднати мінусову клему. Потім плюсову.
  • Від’єднуємо монтажний майданчик АКБ. Монтажний майданчик слід від'єднати разом з кронштейном.

Від’єднуємо монтажний майданчик АКБ

  • Від’єднуємо від КПП ліву передню опору двигуна. Всього 3 точки фіксації.

Від’єднуємо від КПП ліву передню опору двигуна

Від’єднуємо від КПП стартер

Демонтуємо кулісу

  • Підпираємо картер КПП домкратом або штативом.
  • Від’єднуємо подушку кріплення КПП до підрамника.

Від’єднуємо подушку кріплення КПП до підрамника

  • Відкручуємо 2 болта кріплення КПП до двигуна.

Відкручуємо 2 болта кріплення КПП до двигуна

  • Демонтуємо коробку швидкостей. Краще за все робити це з напарником, так як коробка має відчутну вагу.

Як замінити притискний диск зчеплення

  • Відкручуємо кошик зчеплення.

Відкручуємо кошик зчеплення

  • Виймаємо диск зчеплення.

Виймаємо диск зчеплення

  • Встановлюємо новий диск і збираємо вузол у зворотній послідовності. Щоб поставити зчеплення точно по центру, радиться використовувати так званий центрувальний палець.

Якщо кошик з вижимним підшипником пройшли не більше 30 000 (км) пробігу, то їх цілком можна залишити. Але ці елементи зчеплення повинні працювати без явних вад.

Додаткова інформація

Експерти дотримуються думки, що на ЗАЗ Сенс використовується аналог зчеплення від Таврії. Якщо коробки швидкостей у цих автомобілів схожі, то двигуни є різними. На Сенсі використовується більш потужний мотор. Саме через це вузол зчеплення Daewoo Sens має порівняно невисокий термін служби.

Зрозуміло, при обслуговуванні зчеплення настійно радиться міняти як сам диск зчеплення, так і кошик, а також вижимний підшипник. Так, комплексне обслуговування зчеплення обходиться дорожче, ніж вузловиї ремонт. Але власник авто отримує гарантію, що в найближчі роки точно не вийдуть з ладу необслуговувані елементи зчеплення.

Крім сервісу зчеплення при від'єднання коробки швидкостей є можливість зручно підібратися до заднього сальнику колінвалу. Додатково фахівці радять міняти і сальники піввісей. Якщо дозволяє час, то можна попутно замінити і сальник на штоці вибору передач.

На початку огляду згадувалося, що до зносу зчеплення можуть вести супутні вузли. Неправильне регулювання педалі, при якому відсутній вільний хід, не дає диску повністю виходити із зачеплення з маховиком. Але справа може бути не в самій педалі, а в гідроциліндрі. Інший раз гідроциліндр може підклинювати, а буває і таке, що рідина гідроциліндра витікає через пробитий сальник.

Перед безпосереднім втручанням у роботу зчеплення слід проводити ревізію педалі, гідроциліндра та тросу.

Нижче додається відеоролик, автор якого наживо показує усі етапи заміни диска зчеплення.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна диска зчеплення Деу Сенс (Шанс)"

Відгуки: 0




» Всі новини

.