Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт блоку клімат-контролю Деу Нексія, порядок підключення вакуумних шлангів

Розкажіть друзям
22.04.2020 | Nexia

Автомобіль Daewoo Nexia штатно комплектується досить ефективною системою клімат-контролю. Регулювати потік теплого/холодного повітря можна практично у всіх напрямках: голова, ноги, скло, голова/ноги та скло/ноги. Але з часом в блоці кліматичної системи може збитися порядок обдування. Тобто замість скла потік повітря може почати бити в голову, а замість ніг обдуватися буде голова.

Блок управління клімат-системою Деу Нексія винесений на центральну консоль. Саме управління реалізовано трійкою поворотних регуляторів.

Збій порядку обдування зазвичай викликається зміщенням роздільника повітряних потоків. Ця проблема є фірмовою болячкою Daewoo Nexia. Мало не кожному власнику цієї машини доводиться рано чи пізно стикатися з такою проблемою.

Роздільник повітряних потоків знаходиться всередині блоку керування клімат-системою. Щоб дістатися до роздільника, необхідно буде повністю демонтувати блок та разбирати його корпус. У ході даної роботи виникає ще одна складність. Мова йде за підключення вакуумних шлангів. Всього до блоку клімат-системи приєднано 5 шлангів. Проблема полягає в тому, що шланги легко переплутати при підключенні.

Неправильний порядок підключення шлангів знову ж таки призведе до збою порядку обдування.

Наприкінці огляду викладено відео, автор якого наочно показує і розповідає, в якому порядку слід підключати вакуумні шланги до блоку клімат-системи. А нижче в тексті буде описаний процес ремонту блоку клімат-системи.

Блок клімат-системи

Як відновити правильну роботу кліматичної системи Daewoo Nexia

Як було сказано вище, збій порядку обдування клімат-системою викликається зміщенням роздільника повітряних потоків. В блоці управління клімат-системою Деу Нексія роздільник потоків нічим не фіксується, що і призводить до його зміщення. Цікаво, що в блоці управління клімат-системою багатьох інших автомобілів роздільник повітряних потоків садиться на клей. Нижче показано фото роздільника. Від майстра потрібно лише демонтувати блок і розібрати його.

Роздільник

Як зняти блок управління клімат-системи

  • Першим ділом вимикаємо займання. Вкрай бажано повністю знеструмити бортову електромережу. Для цього потрібно відкрити капот і від'єднати мінусову клему від АКБ.
  • Від’єднуємо декоративну панель центральної консолі. Панель тримається на 6 засувках, вони розташовані по периметру декоративною накладки. Для від'єднання панелі потрібно її підчепитии. Можна скористатися маленькою плоскою викруткою або ж спеціальним знімачем. В даному випадку пластиковий знімач буде більш доречним, оскільки від нього не залишається подряпин.

Від’єднуємо декоративну панель центральної консолі

  • Від’єднуємо трос управління повітряної заслінкою. До місця фіксації троса можна дістатися, якщо заглянути під торпедо з боку пасажирського місця. Трос зафіксований у 2-ох місцях. Спочатку необхідно відкрутити стопорний гвинтик. Для цього майстру буде потрібна хрестова викрутка. Далі слід зняти трос з осі привода заслінки. Щоб тросик не зіскакував з осі мимовільно, він додатково притиснутий стопором. Як зрозуміло, потрібно прибрати стопор і зняти кінець троса.

Від’єднуємо трос управління повітряної заслінкою

  • Виймаємо блок клімат-системи. Як і декоративне облицювання консолі, блок тримається на засувках. Зверху блок утримується трьома засувками. Знизу стільки ж. Спочатку засувок видно не буде. Щоб побачити їх розташування, радиться підчепити панель клімат-системи з бічних сторін і висунути блок на скільки це можливо. На самі засувки слід впливати викруткою. На фото нижче зазначені місця розташування верхніх засувок. Нижні засувки розташовуються за цією ж схемою.

Виймаємо блок клімат-системи

З засувками блоку клімат-системи слід поводитися вкрай делікатно. Багато хто з майстрів зазначає, що дані засувки легко відламуються, якщо докладати до них високу силу.

При витяганні блоку клімат-контролю слід від'єднати кілька дротових колодок живлення і утримувач вакуумних шлангів. Нижче викладений відеоролик, як швидко і безпечно зняти блок управління клімат-системою.

Як розібрати блок

  • Від’єднуємо дротову колодку. Вона фіксується тільки за рахунок посадки з невеликим натягом.

Від’єднуємо дротову колодку

  • Тиснемо на фіксатор. Це потрібно для того, щоб звільнити розподільний блок.

Тиснемо на фіксатор

  • Від’єднуємо розподільник. Його потрібно провернути за годиинковою стрілкою, щоб вийшли з зачеплення притиски.

Від’єднуємо розподільник

  • Знімаємо задню кришку корпусу. Кришка тримається на одних засувках. Всього по периметру кришки знаходиться 8 засувок. З засувками слід звертатися акуратно, так як вони легко відламуються при використанні грубої сили.

Знімаємо задню кришку корпусу

  • Від’єднуємо кришку розподільника. З одного боку кришка посаджена на штифт. З іншого боку кришка притискається фіксатором.

Від’єднуємо кришку розподільника

  • Виймаємо з кришки розподільну вставку. Якщо блок управління кліматом почав неправильно розділяти потоки повітря, то гумовий ущільнювач буде неправильно повернут. Правильне положення роздільника визначається направляючими пазами. Всього 3 паза. Вони мусять входити в відповідні вирізи на гумовому розділові потоків.

Виймаємо з кришки розподільну вставку

  • Вклеюємо гумовий розподільник у вкладиш. Посаджений на клей розподільник більше не буде соватися у своєму посадковому місці. Попередньо склеюємі поверхні слід начисто витерти і добре знежирити.

Вклеюємо гумовий розподільник у вкладиш

Все, можна збирати вузол у зворотній послідовності.

Порядок підключення вакуумних шлангів

  1. Повністю чорний шланг. Відповідає за рециркуляцію.
  2. З білою смужкою. Підключається до вакуумної кулі.
  3. З помаранчевою смужкою. Направляє потік повітря в голову.
  4. З синьою смужкою. Направляє потік повітря в ноги, а також в голову/ноги.
  5. З червоною смужкою. Направляє порток повітря в ноги та скло.

Шланги

Шланги з кольоровою смужкою підключаються до так званих вакуумним актуаторів.

Актуатори

Додаткова інформація

Цікаво, що офіційний сервісний центр з ремонту та обслуговування Деу Нексія не вважає вільно бовтаючийся розподільник заводським браком. Більш того, офіційно блок управління клімат-системою даного авто є необслуговуваним. Тобто у разі виникнення якихось неполадок офіційні сервісмени попросту витягнуть проблемний блок і поставлять на його місце новий. Все б нічого, та от тільки за один новий блок замовнику доведеться викласти близько $50.

Якщо блок клімат-контролю почав направляти потік повітря куди попало, простіше і дешевше скористатися вищевикладеною схемою ремонту. Так при самостійному обслуговуванні блоку керування є ризик обламати засувки. Тож досвідчені майстри завжди з крайньою делікатністю намагаються демонтувати і облицювальну панель консолі, і сам блок кліматичної системи. Знаючи про проблему з засувками грамотний майстер не допустить, щоб вони зламалися.

В іншому ж обслуговування блоку клімат-системи не повинно викликати якихось складнощів.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт блоку клімат-контролю Деу Нексія, порядок підключення вакуумних шлангів"

Відгуки: 0




» Всі новини

.