Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт котушки запалювання Шевроле Авео, не працює другий циліндр

Розкажіть друзям
28.04.2020 | Aveo

Система запалювання Chevrolet Aveo спроектована з розрахунком на довгі роки надійної та безвідмовної роботи. Зазвичай система запалювання даного авто дає про себе знати не раніше 100 000 - 120 000 (км) пробігу. Першою найчастіше сдается котушка запалювання.

Автомобіль Шевроле Авео використовує 2 типи котушок запалювання. Для модифікації Т-200 застосовується котушка під високовольтні дроти. В модифікаціях Т-250 і Т-300 використовується більш сучасний варіант котушки, їй не потрібна ВВ-проводка!

Проблемна робота котушки запалювання тягне за собою наступні несправності:

  1. Троїння двигуна
  2. Мотор запускається не з першого разу
  3. Двигун мимовільно глухне
  4. Спостерігається втрата тягової потужності
  5. Збільшилося споживання палива
  6. та ін.

В офіційних сервісах з обслуговування Chevrolet Aveo з проблемною роботою котушки запалювання борються кардинально. Стара котушка просто змінюється на нову і все. Заміна котушки викликає лише одну проблему. Мова йде про вартість. Нова котушка запалювання до двигуна F14D4 (модифікації Т-250 і Т-300), в оригінальному виконанні General Motors, коштує близько $100.

Підвищений цінник штовхає багатьох майстрів на пошук альтернативних варіантів ремонту. В деяких випадках роботу котушки цілком реально відновити кустарно. Але це відноситься лише до котушок запалювання для Шевроле Авео Т-250 і Т-300. У таких котушках не використовуються дроти високої напруги.

Щодо кустарного відновлення котушок запалювання під високовольтну проводку (двигун F14D3, модифікація Т-200), такі котушки не підлягають ремонту. Проблемно працюючу котушку від Т-200 можна одразу здавати на утилізацію.

Котушки запалювання

Як відремонтувати котушку запалювання Chevrolet Aveo Т-250 і Т-300

Ремонт системи запалювання слід починати з діагностики. Аналіз роботи запалення на цьому авто істотно полегшується бортовим комп'ютером. Індикатор аварійного оповіщення Check Engine, який в народі жартівливо називають Джекі Чаном, дасть знати водієві, якщо з котушкою буде творитися щось недобре.

Про проблемну роботі котушки запалювання свідчать наступні коди помилок: Р-301, Р-302, Р-303 та Р-304. Кожна із цих помилок прив'язана до одного з циліндрів. Остання цифра в коді - це порядковий номер циліндра. Помилка Р-301 свідчить про множинні пропусках іскроутворення на першому циліндрі.

Зрозуміло, дані коди помилок є актуальними не для всіх модифікацій Шевроле Авео. Поциліндровий аналіз передбачений лише в Т-250 і Т-300. Власникам модифікації Т-200 доведеться діагностувати котушку запалювання вручну. В блозі з ремонту Chevrolet Aveo є дуже докладний і інформативний огляд, як провести діагностику котушки запалювання старого зразка (Т-200).

Як зняти котушку запалювання

Котушка на двигуні F14D4 просто вставляється у свічкові колодязі. Відсутність дротів високої напруги позитивно позначається як на сервісному обслуговуванні системи, так і на її надійності/довговічності.

Котушка запалювання в двигуні F14D4 фіксується на маківці клапанної кришки. Модуль запалювання прикривається лише декоративною заглушкою, яка захищає котушку і свічкові колодязі від вологи та засмічень.

  • Глушимо двигун і повністю вимикаємо займання.
  • Відкриваємо капот та відкидаємо мінусовій контакт від акумуляторної батареї.
  • Від’єднуємо заглушку модуля запалювання. Для цього необхідно відщепнути фіксатор і зрушити заглушку вперед, у напрямку стрілочного покажчика.

Від’єднуємо заглушку модуля запалювання

  • Виймаємо дротову колодку. Щоб це зробити, необхідно спочатку зрушити фіксатор. Найзручніше впливати на фіксатор викруткою. Багато хто з майстрів скаржаться на тугий хід даного фіксатора. Але зайву силу до нього краще все ж не прикладати, так як відомо чимало випадків, коли фіксатор попросту обламувався. Через обламування фіксатора дротова колодка може нещільно прилягати до роз'єму.

Виймаємо дротову колодку

  • Відкручуємо кріпильні болти котушки запалювання. Всього 2 болта. Головки кріпильних болтів на даному вузлі частіше за все є нестандартними. Для відкручування таких болтів потрібен спеціальний ключ Torx Т-40. В деяких випадках головки болтів створюються під шестигранний ключ на 10.

Відкручуємо кріпильні болти котушки запалювання

  • Виймаємо котушку запалювання. Спочатку котушка досить щільно сидить у своїх посадочних місцях. Щоб швидко і безпечно витягти котушку, необхідно виймати її розхитуючи рухами, взявшись за модуль з обох країв.

Виймаємо котушку запалювання

Ремонт котушки запалювання

Практично у всіх випадках вихід з ладу котушки запалювання Chevrolet Aveo обумовлений пробоєм однієї з її головок. Через пробій порушується процес іскроутворення у свічках запалювання. Циліндр перестає детонувати, що помітно знижує тягову потужність силового агрегату. Даний ефект називають "троїнням двигуна".

Пробій головки може бути як поверхневим, так і наскрізним. При поверхневому пробої порушується герметичність лише гумового ковпачка, всередині якого встановлюється пружина. Ремонт ковпачка зводиться до його заміни на цілий аналог. Нові ковпачки на котушку запалювання навряд чи вийде знайти у вільному продажу. Цілий ковпачок вийде запозичити лише у донора с розбірки.

Ковпачок

Складніше справа йде з наскрізним пробоєм. У цьому випадку порушується герметичність самого корпусу головки. Наприкінці огляду викладений відеоролик, автор якого зіткнувся якраз із наскрізним пробоєм. На відео наочно показано процес відновлення котушки.

  • Розширюємо лінію пробою. Це потрібно для того, щоб закласти у місце розриву клей. Якщо ж не розширювати пробій, то не вийде нормально знежирити щілину і залити її клеєм. Для розширення лінії пробою можна скористатися шуруповертом з тонким свердлом.

Розширюємо лінію пробою

  • Знежирюємо місце пробою. Якщо цього не зробити, то не вийде надійно проклеїти пробій. На роль знежирювача ідеально підходить спирт, можна використовувати навіть найдешевший технічний спирт. Багато хто з майстрів використовує спеціальні спиртові серветки.
  • Готуємо клейову суміш. Багато видів епоксидного клею є двукомпонентним. Одна частина представлена універсальною основою, а друга - це клейові присадки. Замішуємо клей в невеликій ємності. Зазвичай пропорція складає 1:1.

Готуємо клейову суміш

  • Проклеюємо пробій. Потрібно повністю залити його клеєм.
  • Очікуємо повного висихання клея, це не менше 6 годин.
  • Збираємо модуль запалювання у зворотному порядку і перевіряємо його роботу.

Додаткова інформація

Зрозуміло, кустарно відновлена котушка запалювання Шевроле Авео не забезпечить того рівня надійності та довговічності, якими володіє новий модуль запалювання General Motors. Кустарний ремонт котушки виправданий лише у тому випадку, коли під рукою немає нового модуля.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт котушки запалювання Шевроле Авео, не працює другий циліндр"

Відгуки: 0




» Всі новини

.