Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Прокачування гальм Дэу Ланос 1.5 своїми руками

Розкажіть друзям
18.05.2020 | Lanos

Повітря і гальмівна система Daewoo Lanos - дві несумісні між собою речі. При виникненні повітряної пробки педаль гальма просто провалюється в підлогу, машина при цьому не уповільнюватиме свого ходу.

Автомобіль Дэу Ланос використовує гальмівну рідину (ГР) класу DOT-4. Ця рідина відрізняється високою гігроскопічністю.

Повітряна пробка в гальмівній системі може утворюватися з наступних причин:

  1. Низький рівень рідини в розширювальному бачку
  2. Репнув гальмівний шланг
  3. Репнула трубка
  4. Заміна гальмівних шлангів/трубок
  5. Обслуговування гальмівних супортів і барабанів
  6. Заміна гальмівної рідини

Найчастіше повітряна пробка з'являється в гальмівній системі із старою рідиною. Велика частина присадок старої ГР просто випадає в осад. Подібна рідина починає кипіти і пінитися, що і є причиною появи повітряної пробки. Наявність повітря в гідросистемі зводить до нуля ефективність гальмування.

Виробник ZAZ Lanos радииить робити заміну гальмівної рідини через кожні 30 000 (км) пробігу або 3 роки експлуатації, залежно від того, що раніше настане. Якщо ж автомобіль або експлуатується в гірській місцевості, або часто їздить з причепом, то в цьому випадку термін заміни ТЖ слід скоротити до 15 000 (км) пробігу або півтора років експлуатації.

Прокачування гальм

Як вигнати повітря з гальмівної системи ZAZ Lanos

В офіційному мануалові по обслуговуванню гальмівної системи цього авто відмічено, що прокачування слід проводити в наступній послідовно:сті

1. Задній правий барабан

2. Передній лівий супорт

3. Задній лівий барабан

4. Передній правий супорт

Прокачувати гальмівну систему слід разом з напарником. Помічник потрібний для вичавлювання педалі гальма у момент безпосереднього спуску повітря. Для спуску повітря на кожному супорті і барабані передбачений спеціальний клапан. Окремо він не продається, його можна знайти або безпосередньо на супорті (барабані), або у складі розширеного ремкомплекта для обслуговування супортів/барабанів.

Клапан

Окрім напарника для прокачування гальм ЗАЗ Ланос майстрові знадобиться місткість для збору гальмівної рідини (підійде ПЕТ-пляшка 0,5 (л), а також прозорий шланг завдовжки 0,5 (м).

Шланг має бути прозорим для того, щоб контролювати наявність бульбашок повітря в рідині у самого клапана.

Виганяється повітря з гальмівної системи таким чином:

  • Заїжджаємо на оглядову яму/естакаду. Зупиняємо двигун. Радиться включити гальмо стоянки, а також підкласти під колеса противідкатні упори.
  • Знімати колеса необов'язково. Але якщо немає доступу до оглядової ями або естакади, то зі знятими колесами набагато легше обслуговуватиме гальмівну систему авто.
  • Відкриваємо капот і відкручуємо кришку на розширювальному бачку ГР.

Відкручуємо кришку

Зверніть увагу на рівень гальмівної рідини у бачку. При прокачуванні гальмівної системи рівень рідини доповів знаходитися на відмітці MAX. Під час обслуговування гальмівної системи необхідно періодично поглядати на рівень ГР і поповнювати об'єм рідини.

Поповнення рівня гальмівної рідини

  • Знімаємо захисний ковпачок з повітряного клапана на задньому правому барабані. Заздалегідь слід зачистити від бруду увесь простір навколо клапана.

Знімаємо захисний ковпачок

  • Тиснемо на педаль гальма 3-5 разів, залишаючи її притиснутою до підлоги, відпускати педаль не треба. Це повинен зробити напарник. Педаль вичавлюється для нагнітання тиску в гідросистемі.
  • Одягаємо на штуцер клапана прозорий шланг. Зворотний кінець шланга слід помістити в ємність для збору відпрацювання.

У офіційному мануалові по обслуговуванню Daewoo Lanos є позначка, що повітря з шланга може піти в гідросистему. З цієї причини радиться підлити в ємність гальмівну рідину, щоб кінець шланга перекривався ГР. Але багато майстрів успішно прокачують систему і без цього кроку.

  • Відкручуємо клапан на 1/2 оберти. Якщо цього буде мало, то на 3/4 оберти. Для відкручування клапана на його голівці є 6-гранный утримувач під ріжковиий ключ на 9. Цікаво, що на передніх супортах використовуються клапани з шестигранником під ключ на 10.

Відкручуємо клапан

  • Спускаємо гальмівну рідину до тих пір, поки з клапана не піде чиста ГР, без бульбашок повітря. Якщо рідина перестане йти з клапана, то слід його закрутити і дати команду напарникові ще раз прокачати систему. Тобто помічникові треба вижати педаль гальма 3-5 разів і залишити педаль в притиснутому положенні. Не забувайте контролювати рівень рідини у бачку.
  • Переходимо до переднього лівого супорта. З цього боку гальмівна система прокачується за вищеописаним принципом. Робимо все те ж саме : помічник накачує тиск в системі; треба накинути шланг на штуцер і відкрутити клапан на 1/2 (якщо цього не досить, то на 3/4) оберти; зливаємо рідину до тих пір, поки з клапана не почне текти чиста ГР, без бульбашок повітря.

Переходимо до переднього лівого супорта

  • Повторюємо усі вищеописані операції на задньому лівому барабані і передньому правому супорті.

Процедура прокачування гальм Дэу Ланос є обов'язковою і неодмінною. З повітряною пробкою в гідросистемі їздити дуже небезпечно, оскільки гальма можуть відмовити у будь-який момент!

Не буде страшним або критичним, якщо поруч не виявиться помічника, який повинен прокачувати і утримувати педаль гальма. Прокачувати педаль гальма можна і самостійно. Щоб зафіксувати педаль в натиснутому положенні, можна скористатися якою-небудь розпіркою. Підійде обрізана в розмір дерев'яна дошка. Її треба вставити між педаллю і водійським сидінням.

Матеріали та інструмент

  1. Набір ключів
  2. Шланг завдовжки 0,5 (м)
  3. Місткість об'ємом 0,5 (л)
  4. Дрантя
  5. Нова гальмівна рідина

Сервіс гальмівної системи значно полегшиться і прискориться, якщо загнати автомобіль на оглядову яму або естакаду. Як видно, нічого особливого для прокачування гідросистеми не треба. Та й часу обслуговування гальм багато не віднімає.

Додаткова інформація

Якщо власника ZAZ Lanos чекає планова заміна гальмівної рідини, із-за її терміну придатності, то є сенс заздалегідь провести і ряд супутніх робіт. Адже періодичної заміни потребують і передні, і задні шланги.

Не треба забувати і про гідросистему на передніх гальмівних супортах. Регулярного сервісного обслуговування потребує поршень гідроциліндра, а також його сальник з манжетою.

Так, комплексне обслуговування гальмівної системи ЗАЗ Ланос зажадає відчутних фінансових витрат, а також помітну кількість сил і часу. Але натомість водій отримає упевненість у безпеці водіння. Адже виходячи із статистики, практично 30% аварій на дорогах обумовлені неправильною роботою гальм.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Прокачування гальм Дэу Ланос 1.5 своїми руками"

Відгуки: 0




» Всі новини

.