Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Підсос через форсунки Шевроле Авео Т250, заміна ущільнювачів на паливних форсунках

Розкажіть друзям
19.05.2020 | Aveo

Багато власників Chevrolet Aveo стикаються з ситуацією, коли впускний колектор починає підсмоктувати повітря через елементи ущільнення на форсунках. Навіть якщо впускний тракт використовуватиме найкращі запчастини Авео, гумові колечка форсунок все одно "усядуть" через 70 000 - 90 000 (км) пробігу.

Форсунки Шевроле Авео використовують 2 типи кілець: верхні й нижні. Між собою вони не взаємозамінні!

Зверніть увагу, фахівці настійно радять міняти на нові усі нижні колечка форсунок, якщо від'єднується паливна рампа від впускного колектора. Верхні кільця слід міняти у тому випадку, якщо форсунки витягаються з паливної рампи.

Перевірити герметичність ущільнень на форсунках дуже просто. Досить розпорошити на форсунку WD-40. Якщо підсос повітря є, то двигун на мить почне працювати не як завжди, тобто зіб'ється його ритм. За цією схемою слід перевірити кожну форсунку.

Ущільнювач

Як замінити елементи ущільнення на форсунках Chevrolet Aveo

Для обслуговування форсунок обов'язково і неодмінно треба буде демонтувати паливну рампу. Пощастило власникам Шевроле Авео Т200 з двигуном F14D3. На цій модифікації використовується легкознімна рампа. Для її від'єднання треба лише витягнути дротяні колодки з форсунок і відкрутити 4 кріпильні болти рампи.

Трохи інакше справи йдуть з Chevrolet Aveo Т250 і Т300. У цих модифікаціях використовується двигун F14D4. Щоб зняти паливну рампу на цьому моторі, треба розібрати практично половину впускного тракту. Це не так-то й просто, як здається.

Перед безпосереднім демонтажем паливної рампи обов'язково треба скинути тиск в паливній системі. Цей крок можна пропустити, якщо автомобіль постояв із зупиненим двигуном не менше 5-6 годин.

Як скинути тиск в топливопроводе

Відкриваємо кришку блоку запобіжників

  • Витягаємо плавкий запобіжник паливного насоса. Він розташований на посадочноому місці №35. Цей запобіжник розрахований на силу струму до 20 (А).

Витягаємо плавкий запобіжник паливного насоса

  • Підключаємо АКБ і заводимо двигун. Мотор сам затихне, коли у паливопровооді закінчиться паливо. Зазвичай двигун працює без запобіжника близько 5 секунд.

Усе, можна приступати до демонтажу паливної рампи.

Як зняти паливну рампу (двигун F14D4)

Відключаємо дротяну колодку

  • Демонтується компенсатор тиску палива. Для цього необхідно заздалегідь від'єднати вхідний та вихідний шланги.

Демонтується компенсатор тиску палива

  • Від'єднуємо дротяну колодку від клапана продування адсорбера.

Від'єднуємо дротяну колодку від клапана

Відключаємо роз'єм датчика

  • Відключаємо живлення клапана зміни фаз газорозподілу.

Відключаємо живлення клапана зміни фаз газорозподілу

Знімаємо рукав повітропроводу

  • Відкручуємо кронштейн клапана продування адсорбера і відсовуємо кронштейн з клапаном убік.

Відкручуємо кронштейн

Від'єднуємо шланг продування картера

  • Від'єднуємо задній утримувач дротів. Утримувач фіксується клямками. При від'єднанні утримувача треба здолати опір клямок.

Від'єднуємо задній утримувач дротів

  • Від'єднуємо бічний утримувач дротів.

Від'єднуємо бічний утримувач дротів

  • Викручуємо дріт маси паливної рампи. Дріт притягнутий болтом до блоку циліндрів.

Викручуємо дріт маси паливної рампи

  • Витягаємо дротяні колодки з усіх форсунок. На кожній колодці є стопор і фіксатор. Щоб зняти колодку, треба відсунути стопор і стиснути фіксатор.

Витягаємо дротяні колодки з усіх форсунок

  • Відкручуємо болти паливної рампи. Рампа утримується на 2 болтах.

Відкручуємо болти паливної рампи

  • Демонтуємо паливну рампу. Таке цілком може статися, що якась з форсунок залишиться у впускному колекторі. У подібних випадках треба буде зробити заміну фіксатора, який кріпить форсунку на паливній рампі.

Демонтуємо паливну рампу

Тепер можна перейти до безпосереднього обслуговування паливних форсунок.

Як замінити ущільнювачі на форсунках

  • Витягаємо фіксатор, що утримує форсунку. Його треба заздалегідь розтиснути.

Витягаємо фіксатор

  • Витягаємо форсунку з паливної рампи. Її треба просто висмикнути, на самій рампі форсунка утримується тільки за рахунок щільної посадки.

Витягаємо форсунку з паливної рампи

  • Міняємо ущільнювальні кільця. Одне колечко знаходиться з боку розпилювача, інше з боку паливної рампи.

Фахівці настійно радять скористатися моментом і прочистити сопло розпилювача кожної з форсунок. Для цієї мети слід використати будь-який із засобів для прочищення карбюратора.

  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. Перед безпосередньою установкою форсунок в паливну рампу елементи ущільнювачів радиться змастити моторним мастилом.

Багато фахівців дотримуються думки, що елементи ущільнювачів не дружать з мастилом, оскільки воно роз'їдає гуму. У більшості випадків так і є. Змащування буде повільно, але упевнено роз'їдати гуму. Але кільця для форсунок виготовляються із спеціального сорту гуми. Такі ущільнювачі не бояться ні мастила, ні бензину, ні високих температур.

Якщо ж майстер є обережним з мастилом, оскільки не довіряє бюджетним кільцям, то моторне мастило можна замінити на якісне силіконове змащування або звичайний гліцерин.

Додаткова інформація

При демонтажі паливної рампи відкривається безліч можливостей для комплексного обслуговування впускного тракту Chevrolet Aveo. Паралельно з чищенням форсунок можна почистити дросельну заслінку, замінити регулятор холостого ходу (РХХ) і датчик положення дросельної заслінки (ДПДЗ).

Зрозуміло, комплексний підхід слід застосовувати не лише при обслуговуванні впускного тракту. Фахівці радять звертати увагу і на систему подання палива. Почистивши форсунки буде доречно зробити заміну і паливних фільтрів. Насамперед необхідно поміняти фільтр тонкого очищення. Разом з ним доведеться проводити заміну й фільтру грубого очищення палива, який в народі називають "сіточкою бензонасоса".

Якщо модуль подання палива має вже солідний пробіг, то є сенс поміняти і сам бензонасос, а також датчик рівня палива.

Комплексне обслуговування впускного тракту і топливопровода Шевроле Авео може обійтися дуже недешево. Але натомість машина віддячить своєму власникові припливом тягової потужності, поліпшенням динаміки розгону і плавністю переходу від одного швидкісного режиму до іншого.

У блозі з ремонту Chevrolet Aveo є безліч корисної інформації по обслуговуванню як впускного тракту, так і паливної системи.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Підсос через форсунки Шевроле Авео Т250, заміна ущільнювачів на паливних форсунках"

Відгуки: 0




» Всі новини

.