Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна замку запалювання Деу Ланос, Сенс

Розкажіть друзям
20.05.2020 | Lanos

Управління бортовою електромережею і стартером двигуна Daewoo Lanos (Sens) здійснюється за допомогою замку запалювання. Перші проблеми з оригінальним заводським замком зазвичай починаються після 100 000 - 120 000 (км) пробігу. Найчастіше частково або повністю заклинює ключ, але можуть бути проблеми і з електричним ланцюгом замку. Усі замкові автозапчастини ЗАЗ Ланос є взаємозамінними.

Замок запалювання Daewoo Lanos складається з циліндрового механізму, який в народі називають личинкою, перемикача електроконтактної групи (сам корпус замку) і електроконтактної групи.

Досвідчені водії ніколи не затягують із заміною личинки замку запалення. На те є пара вагомих причин:

  1. Замок, що заклинив в далекій поїздці, може порушити важливі плани
  2. Заміна замкового циліндра знижує ризик викрадення автомобіля

Через другу причину деякі водії міняють личинку замку мало не щороку. Річ у тому, що до кожної личинки додається свій унікальний і неповторний ключ. Але якщо зловмисник зробить зліпок ключа, то автомобіль можуть легко викрасти. Порушити плани зазіхачів на чужу машину може тільки заміна замкової личинки, до якої додається абсолютно новий ключ.

Замок запалювання

Як замінити личинку замку запалювання ZAZ Lanos і Sens

Замок змонтований у вершини рульової колонки. З усіх боків, окрім свердловини для ключа, замок захищений обшивкою підрульових перемикачів. Як зрозуміло, для витягання личинки треба буде знімати пластиковий захист. Але насамперед треба буде повністю знеструмити бортову електромережу.

  • Робимо зупинку і глушимо двигун. Запалення треба повністю вимкнути. Ключ можна залишити в замку, перевівши його в положення "Lock".
  • Відкриваємо капот і знеструмлюємо акумулятор. Для цього треба лише скинути мінусову клему з АКБ.
  • Знімаємо обшивку підрульових перемикачів. Обшивка складається з нижньої і верхньої кришок. Спочатку треба відкрутити 2 передніх саморіза. Щоб до них дістатися, треба вивернути кермо спочатку в один бік, потім в другу. Після цього слід викрутити 3 нижніх саморіза. Все, облицювання можна від'єднувати. До речі, верхня кришка кріпиться на клямках, саморізы є тільки в нижньому облицюванні.

Знімаємо обшивку підрульових перемикачів

У офіційному мануалові по ремонту Daewoo Lanos є порада, що перед зніманням облицювання рульової колонки (підрульових перемикачів) треба від'єднувати рульове колесо. Але по факту саме кермо не заважає знімати ні облицювання, ні елементи замку запалення. Додатково в мануалові є порада, що треба знімати нижню панель рульової колонки. Як і у випадку з рульовим колесом, нижня панель не створює ніяких перешкод. Кермо і нижнє облицювання можна залишити, що заощадить майстрові трохи часу.

  • Переводимо ключ в положення "ACC". Це украй важливо, оскільки саме в цьому положенні клямка личинки набуває рухливості, що дозволяє її притиснути і безперешкодно витягнути циліндр.

Переводимо ключ в положення

  • Притискуємо клямку личинки. Це вийде зробити маленькою викруткою. Клямка дивиться у зворотний бік від водійського сидіння. Розглянути її при встановленій личинці не вийде, фіксатор знаходиться у важкодоступному місці. Розташування фіксатора можна підглянути на новій личинці. Якщо її ще немає, то майстрові в допомогу маленьке люстерко.

Притискуємо клямку личинки

  • Витягаємо циліндричний механізм замку запалювання. Личинка вискакує практично сама, коли притиснутий вищезгаданий фіксатор.

Витягаємо циліндричний механізм

Якщо сервіс замку затівався через заміну личинки, то ставимо нову личинку і проводимо збір вузла в зворотній послідовності. Перед установкою личинку треба вставити ключ і провернути його в положення "ACC". Це дасть можливість притиснути клямку і вставити циліндр на місце. Личинку слід засунути в замок до появи характерного клацання фіксатора.

 

Заміна електроконтактної групи

Однієї з причин неправильної роботи системи запалення являється знос електроконтактної групи. Цей механізм знаходиться на зворотному боці від замкового циліндра. Перед втручанням в роботу електроконтактної групи необхідно обов'язково знеструмити бортову електромережу Деу Ланос.

  • Як і у випадку із заміною личинки, відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовий дріт від АКБ.
  • Далі слід демонтувати обшивку рульової колонки. Ця процедура в подробицях описана вище.
  • Від'єднуємо дротяну колодку. Як у будь-якому відповідальному підключенні, в дротяній колодці електроконтактної групи є фіксатор, що запобігає випадковому роз'єднанню. Як зрозуміло, для витягання дротяної колодки треба заздалегідь стиснути фіксатор.
  • Від'єднуємо дротяну колодку
  • Відкручуємо болтик, фіксуючий електроконтактну групу до корпусу замку запалювання. Голівка болтика має шліц під хрестову викрутку.

Відкручуємо болтик

  • Витягаємо електроконтактну групу. Її треба просто витягнути.

Витягаємо електроконтактну групу

Якщо замок розбирався для заміни контактів, то просто ставимо на місце зношеної електроконтактної групи новий механізм і збираємо вузол у зворотній послідовності.

 

Заміна корпусу замку запалювання

Корпус замку запалювання ZAZ Lanos підлягає заміні лише в декількох випадках. Найбільш частою з них є поломка стрижня, який передає зусилля від личинки до електроконтактної групи. Якщо стрижень обламався, то скільки не крути ключ в личинці, електроконтактна група знаходитиметься в якомусь одному з положень, на якому обламався стрижень.

Другим випадком, який вимагає заміни корпусу замку, є спроба злому замкового механізму зловмисниками. Пошкоджений корпус підлягає заміні!

Перед безпосередньою заміною корпусу замку запалення треба витягнути личинку і від'єднати електроконтактну групу. Як це робиться, дуже детально і дохідливо описано в розташованих вище інструкціях.

Корпус замку зафіксований на рульовій рейці за допомогою хомута і 2 болтів з голівкою, що самосрезається. Викрутити такі болти по аналогії із звичайним кріпленням не вийде.

Після закручування болта з голівкою, що самосрезається, сама голівка відривається. В цьому випадку ключу банально стає нема за що учепитися, адже немає граней голівки.

Болтове кріплення із зривною голівкою треба або висвердлювати дрилем, або вирубувати зубилом. Деякі майстри ще роблять пропіл в капелюшку різьблення, перетворюючи кріплення на гвинтик під плоску викрутку. Нижче викладений відеоролик, автор якого наочно показує принцип кріплення замку запалення.

Далі корпус замку просто знімається і міняється на новий.

 

Додаткова інформація

Сам корпус замку запалення ЗАЗ Ланос та електроконтактна група міняються дуже рідко. Найчастіше ремонт замку зводиться до заміни личинки. Зверніть увагу, у продажу зустрічаються набори личинок автомобільних замків. Як правило, в набір входять личинки для замку запалювання, багажника та водійських дверей. Якщо встановити личинки з одного набору, то усі вищеперелічені замки відкриватимуться від одного єдиного ключа, що дуже зручно.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна замку запалювання Деу Ланос, Сенс"

Відгуки: 0




» Всі новини

.