Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..
Управління бортовою електромережею і стартером двигуна Daewoo Lanos (Sens) здійснюється за допомогою замку запалювання. Перші проблеми з оригінальним заводським замком зазвичай починаються після 100 000 - 120 000 (км) пробігу. Найчастіше частково або повністю заклинює ключ, але можуть бути проблеми і з електричним ланцюгом замку. Усі замкові автозапчастини ЗАЗ Ланос є взаємозамінними.
Замок запалювання Daewoo Lanos складається з циліндрового механізму, який в народі називають личинкою, перемикача електроконтактної групи (сам корпус замку) і електроконтактної групи.
Досвідчені водії ніколи не затягують із заміною личинки замку запалення. На те є пара вагомих причин:
Через другу причину деякі водії міняють личинку замку мало не щороку. Річ у тому, що до кожної личинки додається свій унікальний і неповторний ключ. Але якщо зловмисник зробить зліпок ключа, то автомобіль можуть легко викрасти. Порушити плани зазіхачів на чужу машину може тільки заміна замкової личинки, до якої додається абсолютно новий ключ.
Замок змонтований у вершини рульової колонки. З усіх боків, окрім свердловини для ключа, замок захищений обшивкою підрульових перемикачів. Як зрозуміло, для витягання личинки треба буде знімати пластиковий захист. Але насамперед треба буде повністю знеструмити бортову електромережу.
У офіційному мануалові по ремонту Daewoo Lanos є порада, що перед зніманням облицювання рульової колонки (підрульових перемикачів) треба від'єднувати рульове колесо. Але по факту саме кермо не заважає знімати ні облицювання, ні елементи замку запалення. Додатково в мануалові є порада, що треба знімати нижню панель рульової колонки. Як і у випадку з рульовим колесом, нижня панель не створює ніяких перешкод. Кермо і нижнє облицювання можна залишити, що заощадить майстрові трохи часу.
Якщо сервіс замку затівався через заміну личинки, то ставимо нову личинку і проводимо збір вузла в зворотній послідовності. Перед установкою личинку треба вставити ключ і провернути його в положення "ACC". Це дасть можливість притиснути клямку і вставити циліндр на місце. Личинку слід засунути в замок до появи характерного клацання фіксатора.
Однієї з причин неправильної роботи системи запалення являється знос електроконтактної групи. Цей механізм знаходиться на зворотному боці від замкового циліндра. Перед втручанням в роботу електроконтактної групи необхідно обов'язково знеструмити бортову електромережу Деу Ланос.
Якщо замок розбирався для заміни контактів, то просто ставимо на місце зношеної електроконтактної групи новий механізм і збираємо вузол у зворотній послідовності.
Корпус замку запалювання ZAZ Lanos підлягає заміні лише в декількох випадках. Найбільш частою з них є поломка стрижня, який передає зусилля від личинки до електроконтактної групи. Якщо стрижень обламався, то скільки не крути ключ в личинці, електроконтактна група знаходитиметься в якомусь одному з положень, на якому обламався стрижень.
Другим випадком, який вимагає заміни корпусу замку, є спроба злому замкового механізму зловмисниками. Пошкоджений корпус підлягає заміні!
Перед безпосередньою заміною корпусу замку запалення треба витягнути личинку і від'єднати електроконтактну групу. Як це робиться, дуже детально і дохідливо описано в розташованих вище інструкціях.
Корпус замку зафіксований на рульовій рейці за допомогою хомута і 2 болтів з голівкою, що самосрезається. Викрутити такі болти по аналогії із звичайним кріпленням не вийде.
Після закручування болта з голівкою, що самосрезається, сама голівка відривається. В цьому випадку ключу банально стає нема за що учепитися, адже немає граней голівки.
Болтове кріплення із зривною голівкою треба або висвердлювати дрилем, або вирубувати зубилом. Деякі майстри ще роблять пропіл в капелюшку різьблення, перетворюючи кріплення на гвинтик під плоску викрутку. Нижче викладений відеоролик, автор якого наочно показує принцип кріплення замку запалення.
Далі корпус замку просто знімається і міняється на новий.
Сам корпус замку запалення ЗАЗ Ланос та електроконтактна група міняються дуже рідко. Найчастіше ремонт замку зводиться до заміни личинки. Зверніть увагу, у продажу зустрічаються набори личинок автомобільних замків. Як правило, в набір входять личинки для замку запалювання, багажника та водійських дверей. Якщо встановити личинки з одного набору, то усі вищеперелічені замки відкриватимуться від одного єдиного ключа, що дуже зручно.