▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Заміна рульових наконечників Деу Нексія

10.10.2016 | Nexia

Більшість ремонтних робіт з ходової частини автомобіля багато звично довіряють тільки професіоналам. З одного боку – це розумно. З іншого боку, є цілий ряд операцій, виконати які самостійно не складе ніякої праці. Наприклад, заміна наконечника рульової тяги. Годину роботи, мінімум інструменту і ніяких складнощів. Головне – знати що і як робити, щоб не нашкодити самому собі і не перетворити свій автомобіль на дорозі в некеровану купу заліза. Сьогодні ми розповімо, як це зробити на автомобілі Daewoo Nexia.​

Сегодня мы расскажем, как это сделать на автомобиле Daewoo Nexia.

Для виконання робіт нам знадобляться:
  • Домкрат
  • Балонний ключ
  • Вороток з головками на 13 і 17 мм
  • Знімач для наконечника рульової тяги
  • Невеликий ломик
  • Молоток
  • Проникаюча мастило
  • Густа змазка типу Літол
  • Металева щітка
  • Ганчір'я
  • Противооткатный брус (черевик)
Ну, і звичайно ж – новий наконечник рульової тяги Daewoo Nexia.

наконечник рулевой тяги Daewoo Nexia.

Виконуємо всі операції в такій послідовності:
1. Встановлюємо автомобіль на рівній горизонтальній площадці
2. Під заднє колесо встановлюємо черевик (на протилежну сторону тієї, де проводиться заміна рульової тяги).
3. Автомобіль ставимо на ручне гальмо.
4. Послабляем болти кріплення колеса.
5. Піднімаємо Домкратом автомобіль, остаточно викручуємо болти і знімаємо колесо.
6. Очищаємо кріплення наконечника рульової тяги до поворотного кулака стійки від бруду, пилу та іржі: спочатку – металевою щіткою, а потім - дрантям.

 

7. Вспрыскиваем різьбові з'єднання проникаючої мастилом (якщо різьблення на пальці заіржавіла і гайка розкручується туго).
8. Комірчиком і головкою на 17 скручуємо гайку з пальця.
9. За допомогою знімача або ломика, виводимо палець рульового наконечника з кріплення до стійки амортизатора, подстукивая по ньому молотком.

При помощи съемника или ломика, выводим палец рулевого наконечника из крепления к стойке амортизатора

10. Послаблюємо стягуючий болт наконечника, фіксує його на рульовій тязі. (головкою на 13).

Ослабляем стягивающий болт наконечника

11. Різьбу на рульовій тязі спрыскиваем проникаючої мастилом.
12. Скручуємо наконечник тяги, обертаючи його за годинниковою стрілкою.
Важливо: при скручуванні, необхідно вважати кількість повних витків, які ви зробите. Це важливо для встановлення правильного сходження коліс.
13. Накручуємо новий рульовий наконечник на те ж саме кількість витків, на яке був накручений старий.
14. Встановлюємо палець наконечника з різьбленням в отвір поворотного кулака стійки і затягуємо з'єднання.

Устанавливаем палец наконечника с резьбой в отверстие поворотного кулака

15. Фіксуємо стягуючим болтом наконечник на рульовій тязі.
16. Встановлюємо колесо на місце, опускаємо домкрат і остаточно затягуємо болти кріплення колеса.
При певних навичках, і якщо різьбові з'єднання важеля не закисли до критичного стану, весь процес займе не більше тридцяти хвилин. Рекомендується замінювати важелі попарно – з обох сторін. І саме головне: навіть якщо все зробити строго так, як описано, ризик порушити сходження досить великий, тому після всіх ремонтних робіт рекомендується відвідати стенд розвалу-сходження.

 

Читайте також:

 

Розкажіть друзям

» Всі новини

.