Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Притирання клапанів Деу Матіз

Розкажіть друзям
08.06.2020 | Matiz

Компресія циліндрів в двигуні Daewoo Matiz залежить від декількох чинників: техстан поршневих кілець і щільності посадки клапанів в сідлах. Якщо з поршневими кільцями все зрозуміло, старі просто міняються на нові і все, то з клапанами справа йде дещо складніше. Старі клапана мало замінити новими, їх ще треба заздалегідь притерти.

У двигунах нового покоління клапанний вузол все частіше і частіше оснащується вбудованим притиральним механізмом. У таких ДВЗ клапана притираються автоматично.

Притирання клапанів Дэу Матиз забезпечує максимально щільну посадку в сідлі. Тобто усуваються проміжки, раковини і щілини, через які з циліндрів може випаровуватися компресія на такті стискування.

Притиранню зазвичай піддаються нові клапана, які ставляться на місце старих погнутих, сточених або таких, що прогоріли. Притиратися можуть і нормальні клапана з пробігом, якщо майстер заздалегідь не запам'ятав черговість їх установки. Саме тому при розборі ГБЦ клапана треба відразу ж маркувати.

Сама процедура притирання клапанів не така вже і складна. Нічого космічного в цій справі немає. Треба лише покрутити кожного з клапанів у своєму сідлі, поки фаска клапана і сідло не обітруться. У кінці огляду викладений відеоролик, автор якого наочно показує процес притирання клапанів на Матізі.

Клапана

Як притерти клапана Daewoo Matiz

Як зрозуміло, приводів для притирання клапанів може бути досить багато. У більшості випадків притираються нові клапана. Установка нових клапанів може бути обумовлена обривом ременя ГРМ, що привело до загинання клапанів. Нові клапана встановлюються в ході капремонту двигуна. Установка нових клапанів актуальна при втраті циліндрами компресії.

Клапана розташовані усередині голівки блоку циліндрів. Як зрозуміло, перед обслуговуванням клапанного вузла необхідно буде демонтувати ГБЦ. У цьому огляді детальної інструкції про від'єднання голівки блоку не буде. У блозі по ремонту Деу Матіз вже є огляд на тему демонтажу ГБЦ.

Після від'єднання ГБЦ перед майстром стає завдання витягання клапанів. Зробити це не так-то просто, як здається на перший погляд. Кожен з клапанів сидить у своєму посадочному місці під натягом пружини. Для звільнення клапанів майстрові знадобиться спеціальне пристосування, яке в народі називають "розсухарювачем".

  • Притискуємо пружину розсухарювачем.

​​​Притискуємо пружину

Все, можна приступати до притирання клапанів Деу Матіз.

Підготовка і вибір притиральної пасти

Притираються тільки очищені клапана. Гарненько почистити треба і привалочні поверхні, тобто сідла. На притираємых поверхнях не повинно бути ні гару, ні навіть брудних розлучень. Після розбору ГБЦ усі елементи голівки блоку рекомендується замочити на деякий час в гасі. Після цього компоненти ГБЦ слід відтерти від засорів і витерти досуха чистим дрантям.

Чистимо клапана

На кромку притираємого клапана слід нанести притиральну пасту. Зверніть увагу, існує безліч різновидів притиральної пасти. Фахівці рекомендують користуватися декількома її сортами. Перший прохід робиться з використанням чорнової пасти. Другий же прохід слід робити фінішною пастою.

Чорнова паста відрізняється наявністю у складі великих абразивних зерен. Розмір абразиву в пастах для чорнового притирання зазвичай складає близько 80 (мкм). У пастах же для чистового (фінішного) притирання розмір абразиву знаходиться на рівні 25 (мкм).

Вибір методу притирання

Клапана можна притирати декількома методами:

  1. Вручну
  2. Електродрилем/шуруповертом

Ручний метод притирання припускає використання спеціального пристосування. Його приклад представлений на фото нижче.

Пристосування для притирання

У минулому клапана притиралися тільки вручну. Сьогодні ж ручний метод притирання вважається застарілим, оскільки на його здійснення йде досить багато часу і сил. При використанні ручного методу на притирання 1 клапана йде в середньому 30 хвилин.

Сьогодні майстри віддають перевагу притиранню за допомогою електричного дриля або шуруповерта. При виборі електроінструменту важливо врахувати, що для притирання украй важливі 2 опції:

  1. Реверсивний хід
  2. Залежність швидкості обертання шпинделя від сили натиснення кнопки

Шпиндель електроінструменту слід сполучати з хвостовиком клапана за допомогою гнучкого перехідника. В ролі гнучкого перехідника зазвичай використовується короткий відрізок гумового шланга. Один кінець шланга слід натягнути на хвостовик клапана. Інший кінець одягається на кінчик затиснутого в шпинделі стержня. Приклад на фото нижче.

Гнучке з'єднання

Щоб надійно зафіксувати кінці шланга, можна удатися до допомоги хомутів.

Притирання

Для притирання кожного з клапанів за допомогою шуруповерта на один клапан йде в середньому 7-10 хвилин. Притираємі поверхні мають бути заздалегідь очищені. Перед безпосереднім притиранням слід нанести на фаску клапана тонкий шар крупноабразивної притиральної пасти. При установці клапана його ніжку слід рясно змастити моторним мастилом.

Наносимо пасту

Клапан слід прокручувати по хвилині в кожну сторону. В процесі притирання клапан треба періодично притискати до сідла.

Чорнове притирання зазвичай здійснюється перші 3-4 хвилини. Потім фаску клапана і привалочну поверхню сідла треба витерти начисто. На місце крупноабразивної пасти слід нанести тонкий шар фінішної.

Клапан вважається притертим, коли на сідлі і фаці клапана не з'явиться однорідна матова поверхня.

Як перевірити якість притирання клапанів

Гарне притирання забезпечує герметичну посадку клапана в сідлі. Перевірити герметичність дуже просто. Треба лише вручну натягнути клапан, з мінімальною силою, і налити поверх гас або бензин. Якщо з'єднання герметичне, паливо не просочуватиметься із зворотного боку. Інакше процес притирання треба буде повторити.

Додаткова інформація

Після притирання клапанів є сенс замінити усі сальники (мастило знімні ковпачки), напрямні втулки і натискні важелі. Досвідчені майстри обов'язково і неодмінно контролюють ще і знос кулачків на розподільному валу. Якщо на кулачках є вироблення, то доведеться міняти і вал.

При встановленні обслуженої голівки блоку циліндрів на місцеположення слід використати нове прокладення ГБЦ. Одного разу притиснутий і ослаблений ущільнювач вже не створюватиме необхідний рівень герметичності.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Притирання клапанів Деу Матіз"

Відгуки: 0




» Всі новини

.