Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт улітки підрульового шлейфу Деу Ланос. Не працює звуковий сигнал, горить помилка аірбег

Розкажіть друзям
15.06.2020 | Lanos

Автомобіль Деу Ланос оснащується рульовим управлінням з так званим уліткою підрульового шлейфу. Цей механізм забезпечує стабільне електроживлення звукового сигналу і подушки безпеки навіть при повороті керма на 2-3 оберти в кожну із сторін. Але з часом підрульовий шлейф все-таки робиться непридатним.

Це цікаво! Daewoo Lanos має фронтальну подушку безпеки водія тільки на моделях в комплектації "SE" і "SX". У базовій же версії Ланоса, яка називається "S", подушка безпеки відсутня.

При зносі підрульового шлейфу обривається лінія, що живить функціональні системи на рульовому колесі. У просунутих автомобілях за допомогою кнопок і перемикачів на кермі можна управляти мультимедіа плейєром, кліматичною системою, круіз-контролем та ін.

Стосовно ж ZAZ Lanos, функціонал рульового колеса зводиться лише до подання звукового сигналу і живлення подушки безпеки.

Живлення улітки підрульового шлейфу може обриватися поступово, день у день, пропадаючи лише на якихось з положень керма, або ж відразу і повністю. При перших ознаках зносу підрульового шлейфу цей механізм слід якнайшвидше відремонтувати.

При зносі улітки спалахує аварійний індикатор Airbag (несправність подушки безпеки), а також пропадає звуковий сигнал при натисненні на кнопку подання звуку.

Равлик

Як відремонтувати равлика підрульового шлейфу Daewoo Lanos

Офіційно підрульовий шлейф на цьому автомобілі є таким, що не обслуговується. Тобто виробник машини припускає, що при обриві ланцюга живлення шлейфу стара улітка буде замінений новим. Але вартість нового оригінального шлейфу складає не менше $50.

Із-за високого цінника багато майстрів шукають альтернативні варіанти ремонту. Один з таких методів все ж знайдений і вже випробуваний фахівцями на ділі. Відновити провідність шлейфу можна, якщо перекинути контакти на справні доріжки. Зрозуміло, якщо шлейф не матиме справних доріжок, то майстрові усеж доведеться розщедрюватися на купівлю нового підрульвого шлейфу.

Підрульовий шлейф знаходиться за подушкою безпеки, під рульовим колесом. Щоб витягнути шлейф, доведеться демонтувати подушку і кермо.

Як зняти подушку безпеки

  • Насамперед необхідно розрядити конденсатор подушки безпеки. Для цього слід зняти мінусову клему з АКБ і почекати не менше 10 хвилин. Для більшої упевненості багато фахівців вичікують 20-30 хвилин. Розряджати подушку безпеки треба для того, щоб вона випадково не розкрилася під час демонтажу.
  • Повертаємо кермо з тим розрахунком, щоб передні колеса були строго паралельно дорозі.
  • Повертаємо ключ запалення в положення блокування коліс.
  • Відкручуємо болт фіксації подушки безпеки. Він знаходиться за заглушкою, з боку замку запалення. Заглушку слід підчепити маленькою плоскою викруткою. На Деу Ланос останніх років випуску для фіксації подушки безпеки використовується болтик з голівкою під шліц Torx TR-50. З протилежного боку керма є такий же болт, відкручуємо і його.

Відкручуємо болт

  • Від'єднуємо дротяну колодку від подушки безпеки. Щоб це зробити, заздалегідь треба підняти вгору спеціальний фіксатор, розташований на колодці.

Від'єднуємо дротяну колодку

  • Відключаємо дротяну колодку від звукового сигналу.

Відключаємо дротяну колодку від звукового сигналу

  • Демонтуємо подушку безпеки і переносимо її на зберігання в чисте, сухе і тепле місце.

Як зняти рульове колесо і улітку

  • Маркіруємо положення керма, щоб при зворотному складанні вузла вийшло швидко і точно поставити кермо на місце.
  • Відкручуємо гайку, за допомогою якої кермо кріпитися до колонки.

Відкручуємо гайку

  • Розхитуючими рухами висмикуємо кермо.
  • Витягаємо пружину. Вона просто знімається.

Витягаємо пружину

  • Знімаємо обшивку рульової колонки. Треба знизу викрутити 3 гвинтики, а потім зняти нижню і верхню частині кожуха. Відкривається доступ до улітки підрульового шлейфу.
  • Знімаємо улітку. Тримається на 4 гвинтиках.

Все, можна приступати до розбору і ремонту улітки підрульового шлейфу.

Розбір і ремонт улітки

  • Витягаємо внутрішнє кільце. Воно фіксується за допомогою клямок. При витяганні внутрішнього кільця майстрові не обійтися без допомоги тонкого довгастого стержня. Відкривати клямки зручно зубочистками. Але можна обійтися і маленькою викруткою з плоским шліцем.

Витягаємо внутрішнє кільце

  • Знімаємо верхню кришку. Тримається на пластикових заклепках.

Знімаємо верхню кришку

  • Витягаємо ролик, за допомогою якого відбувається намотування шлейфу на барабан. Ролик просто витягається, він нічим не фіксується. Варто звернути увагу на спосіб закладу шлейфу в ролик. Шлейф підключається до ролика на каплевидному упорі. Так само треба буде вставляти шлейф в ролик при складанні вузла в зворотній послідовності.

Витягаємо ролик

  • Витягаємо барабан, на який намотується шлейф. У більшості випадків при зносі улітки замість акуратного намотування на барабан шлейф хаотично звивається і скручується у вузли.
  • Витягаємо кінці шлейфу, на яких знаходяться контактні доріжки. Кінці шлейфу просто вставляються в роз'єми на барабані і зовнішньому кільці.
  • Продзвонюємо кожну доріжку на наявність обриву ланцюга. Для цього майстрові знадобиться мультивимірювальний тестер з функцією продзвонки. При знятті свідчень рекомендується ворушити шлейф.

Якщо звуковий сигнал або живлення подушки безпеки були обірвані, то слід перепаяти їх на цілі доріжки. Коли ж спостерігається розрив ланцюга усіх доріжок, то доведеться купувати і ставити повністю новий підрульовий шлейф.

  • Збираємо вузол в зворотній послідовності, ставимо на місце улітку, кермо і подушку безпеки.

При установці улітки необхідно виставити внутрішнє контактне кільце так, щоб в кожну із сторін равлик зміг обертатися на 2.5-3 обороти. Якщо цього не зробити, то при вивертанні керма в якесь із крайніх положень шлейф може "вирватися із м'ясом".

Додаткова інформація

Автомобіль Daewoo Lanos у базовій комплектації ("S") оснащується рульовим колесом без подушки безпеки. У такого керма в центрі знаходиться округла кнопка звукового сигналу. Інших функціональних систем в кермі немає. І навіть в такому кермі іноді зустрічається поломка шлейфу.

Ремонтуються рульові колеса без подушки безпеки аналогічним чином, як і кермо з фронтальною подушкою. Мало того, деякі фахівці ставлять на місце керма з одним звуковим сигналом рульове колесо і з сигналом, і з подушкою безпеки.

При обслуговуванні рульового управління є сенс провести і ряд супутніх робіт. Зокрема майстри зазвичай міняють рідину ГПК. У блозі по ремонту ЗАЗ Ланос є детальний огляд, як замінити рідину гідропідсилювача керма.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт улітки підрульового шлейфу Деу Ланос. Не працює звуковий сигнал, горить помилка аірбег"

Відгуки: 0




» Всі новини

.