Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Чищення дросельної заслінки Деу Сенс

Розкажіть друзям
17.06.2020 | Sens

Система повітропідготовки Деу Сенс має украй важливе значення для усього силового агрегату в цілому. Від припливу свіжого повітря залежить якість паливо-повітряної суміші. Основою системи повітропідготовки є дросельна заслінка (ДЗ). Цей механізм схильний до накопичення засорів, особливо на робочих поверхнях заслінки.

Автомобіль Daewoo Sens оснащується дроселем з регулятором холостого ходу (РХХ). Завдяки регулятору машина не глухне на холостому ході.

Дросельний вузол не є слабким місцем цього автомобіля. Термін служби дроселя зазвичай перевищує 100 000 (км) пробігу. Але незважаючи на непогану довговічність цей вузол все ж вимагає періодичного сервісного обслуговування. Сервіс дроселя зводиться до виконання наступних робіт:

  1. Чищення стінок приймальної камери
  2. Чищення заслінки
  3. Прочищення обхідного каналу РХХ

Дросельний вузол треба чистити від масляного нальоту, який поступає з шланга продування картера. Додатково до масляного нальоту підмішується пил, який не зміг усунути повітряний фільтр. Небезпека засора ДЗ полягає в тому, що густий масляний наліт з часом починає заважати заслінці або закриватися, або відкриватися.

Через цю проблему мотор набуває нестабільного характеру роботи. Починає плавати холостий хід. З'являються проблеми при розгоні і їзді на певних швидкісних режимах.

Чищення дроселя

Як почистити дросельну заслінку ZAZ Sens

Дросельний вузол рекомендується обслуговувати з періодичністю 1 раз на 30 000 (км) пробігу. Краще всього чистити від'єднаний дросель.

Малодосвідчені майстри часто припускаються помилки, коли за допомогою розчинника вичищаються засори на запущеному двигуні. В даному випадку увесь наліт з дроселя просто перейде у впускний колектор, а звідти у форсунки. Після подібного обслуговування дроселя доведеться чистити паливну рампу.

Робочі поверхні дроселя рекомендується чистити спеціальним засобом для промивання карбюраторів і інжекторних систем. Чистяча хімія цього типу зазвичай представлена рідиною в металевому балончику під тиском. Промивати слід лише робочі поверхні дроселя, тобто внутрішні канали і заслінку. Сам корпус чіпати небажано.

Як зняти дросельну заслінку

  • Глушимо мотор і відкриваємо капот.
  • Відключаємо клему "-" від акумулятора.
  • Від'єднуємо дротяну колодку від датчика температури повітря.

Від'єднуємо дротяну колодку від датчика

  • Від'єднуємо від повітропроводу шланг продування картера. Зазвичай він фіксується за допомогою самозатискного хомута. В цьому випадку майстрові знадобляться плоскогубці. Але замість самозатискного може застосовуватися і звичайний хомут.

Від'єднуємо від повітропроводу шланг продування картера

Відкручуємо хомути повітропроводу

  • Витягаємо повітропровід. Фахівці не рекомендують перегинати або перекручувати гофру, особливо стару. Повітропровід з пробігом легко лопається. Якщо в гофрі утворюється тріщина, то через неї починає засмоктувати невідфільтроване повітря.

Досвідчені водії регулярно контролюють герметичність повітропроводу. Адже тривала їзда з пробитим рукавом подання повітря призводить до прискореного зносу двигуна.

  • Відключаємо дротяну колодку регулятора холостого ходу.

Відключаємо дротяну колодку регулятора холостого ходу

Відключаємо дротяну колодку датчика положення дросельної заслінки

  • Знімаємо трос акселератора. Для цього слід повернути утримувач троса акселератора, щоб ослабити його натяжку.
  • Від'єднуємо шланг подання охолоджувальної рідини. Заздалегідь слід викрутити пробку на розширювальному бачку ОР. Антифриз подається в дросель для прискорення прогрівання вузла. Зазвичай шланг фіксується самозатискним хомутом. Щоб із шланга не витікав антифриз, слід зафіксувати шланг в такому положенні, щоб його кінчик знаходився вище розширювального бачка ОР.

Від'єднуємо шланг подання охолоджувальної рідини

  • Від'єднуємо шланг зворотної протоки антифризу. Він кріпиться по аналогії із шлангом подання рідини в дросель.
  • Відкручуємо дросель від впускного колектора. Дросельний вузол фіксується 2 болтами і 2 гайками.
  • Від'єднуємо дросель. При витяганні дросельного вузла слід звернути увагу на техстан прокладення. Якщо елемент ущільнювача має сліди зносу, його обов'язково слід замінити на новий. Дросельний вузол переносимо в промивальну ванну.

Все, можна приступати до прочищення дроселя. Не забудьте перед промиванням вузла від'єднати ДПДЗ.

Чищення

Головною метою чищення дроселя ЗАЗ Сенс є усунення засорів на заслінці, а також на довколишніх поверхнях. Тобто заслінка повинна ходити повністю вільно, легко закриваючись і так само легко відкриваючись.

Процес чищення дроселя

Паралельно з чищенням самої заслінки слід приділити увагу і прочищенню каналу РХХ, а також протоку антифризу. Канал регулятора слід вичищати з особливою ретельністю, оскільки він зазвичай сильно забивається масляним нальотом. Стосовно протоки антифризу, зазвичай в нім скупчується осад охолоджувальної рідини. Відомі випадки, що канал циркуляції антифризу повністю забивався осадом.

При появі нестабільного холостого ходу багато майстрів поспішають міняти РХХ. Так, зміна регулятора дасть ефект, але лише короткочасний. Зазвичай при запущеному техстані дроселя новий регулятор зношується за якихось 2-3 місяці. Якщо ж поставити новий РХХ на заздалегідь почищений канал, то регулятор відпрацює встановлений йому час.

При обслуговуванні дроселя малодосвідчені майстри намагаються чистити і робочі поверхні ресівера впускного колектора. Робити цього не варто, оскільки розпилявши чистячу хімію у впускний колектор увесь змитий бруд піде прямо у форсунки.

Додаткова інформація

Регулярне чищення дросельного вузла Daewoo Sens дозволяє продовжити термін служби як РХХ з ДПДЗ, так і форсунок, а також поршневої групи.

Разом з обслуговуванням дроселя не слід забувати і про необхідність періодичного сервісу повітряного фільтру. Регулярна заміна елементу, що фільтрує, істотно зменшить вступ в дросель пилових засорів.

Не варто забувати і про те, що в плаваючих обертах двигуна Деу Сенс можуть бути винними і багато інших функціональних систем авто. Нестабільну роботу мотора можуть провокувати: паливний фільтр, свічки запалення, форсунки, датчик кисню та ін. Лише комплексний підхід до обслуговування двигуна дозволить мотору набути бувалої колись потужності, жвавості розгону і стабільності роботи.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Чищення дросельної заслінки Деу Сенс"

Відгуки: 0




» Всі новини

.