Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт паливної трубки Шевроле Авео Т250

Розкажіть друзям
22.06.2020 | Aveo

Проблемним місцем паливопровода Chevrolet Aveo є бензинова трубка, яка сполучає паливний насос з фільтром тонкого очищення палива. У народі цю трубку називають напірною магістраллю. Її слабким місцем є спеціальний фіксатор, за допомогою якого трубка підключається до фільтру. Цю трубку можна знайти у каталозі автозапчастин Шевроле Авео.

Для підключення до бензинового фільтру трубка використовує швидкознімний з'єднувач. Відповідною частиною з'єднувача є клямка. Вона і лопається зазвичай.

Часто проблема з під'єднуванням трубки до фільтру виявляється при заміні елементу, що фільтрує. Варто прикласти до клямки швидкознімного з'єднання силу, як вона тут же лопається, оголяючи розгерметизацію напірної магістралі. Клямка швидкознімного з'єднання лопається практично в 100% випадків, якщо елемент, що фільтрує, експлуатується без заміни тривалий час, 2-3 терміни підряд.

Фільтр тонкої палива очищення Chevrolet Aveo рекомендується міняти як можна частіше, попутно розробляючи усі швидкознімні з'єднання. У блозі по ремонту цього автомобіля є детальний фотозвіт, як замінити паливний фільтр.

Паливна трубка

Відновлення паливної трубки Chevrolet Aveo

Якщо відламалася клямка швидкознімного з'єднання, то швидше за все лопнув і кутовий з'єднувач, за допомогою якого напірна магістраль підключається до фільтру. Стосовно заміни клямки, що лопнула, в цій справі проблем бути не повинно, оскільки клямку легко замовити у будь-якому магазині автозапчастин. А ось з кутовим з'єднувачем справа йде складніше. У вільному продажі їх не буває, принаймні для автомобілів Шевроле Авео.

Виробник цього авто рекомендує ремонтувати з'єднувач шляхом заміни усієї паливної трубки у зборі. Коштує нова трубка в межах $15. Цінник не сильно дорогий, але існує безліч ситуацій, коли банально немає часу на замовлення і очікування пересилки цієї запчастини. У подібних випадках майстра виручить лише кустарний ремонт напірної магістралі своїми руками.

Якщо лопнув сам з'єднувач, його можна замінити на аналог практично від будь-якого автомобіля. З цієї причини без донора відновити напірну магістраль точно не вийде. Буде добре, якщо в наявності є стара паливна трубка від Шевроле Авео, аби у неї був цілим "швидкознімач". Але підійде з'єднувач і від багатьох інших машин.

 Насамперед необхідно скинути тиск в паливній магістралі.

Як скинути тиск у паливопроводі

При роботі бензонасоса в паливній магістралі Chevrolet Aveo виникає високий тиск, понад 10 (бар). Тому при будь-яких роботах з паливною системою треба заздалегідь сбросывать тиск. Робиться це таким чином:

  • Заїжджаємо на оглядову яму і глушимо мотор.
  • Відкручуємо кришку на заливній горловині бензобака.
  • Відкриваємо капот і відключаємо мінусовою дріт від АКБ.
  • Відкриваємо блок запобіжників.
  • Витягаємо плавкий запобіжник №35. Його номінальна сила струму зазвичай складає 20 (А).
  • Заводимо мотор і даємо силовому агрегату попрацювати до повного вироблення палива. Зазвичай мотор глухне після 5 секунд роботи.

Витягаємо плавкий запобіжник №35

Все, тиск в паливній системі скинутий. Зверніть увагу, тиск у бензопроводі самостійно падає через 5-6 годин простою з вимкненим двигуном. Якщо машина довго стояла без роботи, то скидати тиск вручну необов'язково!

Як зняти напірну магістраль

Для заміни або того ж кустарного ремонту паливної трубки її необхідно повністю зняти. Це завдання являється не з легких, оскільки ця ділянка паливопровода підключається до бензобака, а точніше до модуля бензонасоса, який кріпиться у бензобаку Шевроле Авео. Щоб витягнути трубку, треба заздалегідь відключити її від бензонасоса і приопустити бензобак.

Фахівці настійно рекомендують проводити цю роботу на порожньому бензобаку. Якщо майстер не встиг викачати паливо, його доведеться злити. Для цього слід відкрити кришку заливної горловини бензобака і додатковим шлангом висмоктати залишки палива.

  • Якщо один з кінців трубки підключається до елементу, що фільтрує, то другим кінцем магістраль з'єднується з модулем бензонасоса. Щоб добратися до другого з'єднання, необхідно зайти в салон і демонтувати заднє крісло. Додатково слід відкрити заглушку модуля бензонасоса. Стопорне кільце викручувати не треба, якщо не планується обслуговувати вузол паливного насоса.

Місце розташування поєднувача

  • Щоб витягнути від'єднану трубку паливопровода, необхідно злегка опустити бензобак. Інакше не вийде витягнути кінець трубки, яким напірна магістраль з'єднується з модулем бензонасоса.

Бензобак фіксується до рами 4-ма болтами. Заздалегідь необхідно підперти паливний бак штативом. Опустити бак не вийде, якщо не від'єднати від нього шланг наливної горловини. Додатково слід від'єднати і звисаючий поруч трос гальма стоянки.

Коли бак трохи спущений, трубка подання бензину легко знімається. Все, можна приступати до заміни трубки або її кустарного ремонту.

Як відновити напірну магістраль

Кращим методом ремонту являється, звичайно ж, заміна зношеної трубки на повністю новий аналог. Але якщо під рукою нової магістралі немає, а автомобіль дуже потрібний, то можна піти на хитрість і тимчасово відновити паливну трубку, поки не прибуде нова.

Для ремонту паливної трубки потрібний цілий з'єднувач від донора. З'єднувач можна узяти не толь до від Chevrolet Aveo, а мало не від автомобіля будь-якої марки.

Поєднувач

Паливні трубки більшої частини машин мають єдину концепцію, хоч вони і не є взаємозамінними один з одним.

Витягаємо старий з'єднувач. Зазвичай трубка просто обрізується по край штуцера. Приклад на фото нижче. Але при обрізанні магістралі її довжина буде дещо зменшена. Зрозуміло, у трубки є деякий запас довжини, але він не безмежний.

Щоб уникнути підрізування трубки, її край, в який входить штуцер, треба прогріти промисловим феном. Паливна магістраль є пластиковою, тому вона швидко розм'якшується при дії гарячого потоку повітря.

Встановлюємо з'єднувач. Цілий з'єднувач від донора просто вставляється штуцером в розігрітий кінчик магістралі. Для забезпечення максимально щільної посадки допустимо додатково стягнути трубку і штуцер хомутом.

Встановлюємо з'єднувач

Додаткова інформація

При кустарному ремонті паливної магістралі Шевроле Авео слід враховувати, що в домашніх умовах нормально посадити штуцер на гарячу нереально. Саме тому кустарний ремонт трубки і розглядається лише в якості тимчасового заходу. Подібного ремонту зазвичай вистачає на 2-4 тижні. Але цього повинно бути досить для пошуку, замовлення і очікування відправки нової трубки паливопровода.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт паливної трубки Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




» Всі новини

.