Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Видалення каталізатора Шевроле Лачетті 1.8

Розкажіть друзям
15.07.2020 | Lacetti

Робота двигуна усіх модифікацій Chevrolet Lacetti відповідає високим нормам екологічності. Силовий агрегат цієї машини налаштовується на чистоту вихлопних газів за стандартами Євро-4. Це дуже пристойний показник, яким гордяться багато власників цього авто. Добитися такого високого стандарту екологічності дозволяє каталітичний нейтралізатор (каталізатор), який працює разом з іншими запчастинами Шевроле Лачетті.

Каталізатор розкладає вихлопні гази на простіші компоненти, що позитивно позначається на екологічній обстановці.

Робоча частина каталізатора містить невеликий відсоток платини і інші рідкоземельні і дуже дорогі метали. Завдяки унікальним властивостям цінних металів, а також високій температурі з тиском, і відбувається розкладання вихлопних газів.

Як зрозуміло, робочий ресурс каталітичного нейтралізатора не безмежний. Зазвичай виробник Chevrolet Lacetti розраховує, що каталізатор прослужить до першої заміни близько 150 000 (км) пробігу. Зрозуміло, при розрахунку робочого ресурсу каталізатора в облік бралося паливо найвищої проби. Це бензин, який відповідає нормам Євро-4. На сьогодні таке паливо є одним з найдорожчих.

Звичайно, в реальності переважну більшість водіїв заливають у бак, що дешевше. Це головна причина, по якій робочий ресурс каталізатора зменшується в 2-3 рази.

Каталізатор

Чи можна їздити із забитим каталізатором

У міру експлуатації Шевроле Лачетті  каталітичний нейтралізатор починає втрачати пропускну спроможність. При цьому відпрацьовані гази починають усе менше і менше очищатися. Силовий агрегат починає у прямому розумінні слова "задихатися".

Їзда із забитим каталізатором тягне за собою наступні проблеми:

  1. Знижується тягова потужність двигуна
  2. Втрачається динаміка набору обертів
  3. Росте тиск в ГБЦ
  4. Починають плавати оберти

Забитий каталізатор робить з колись швидкісної машини "дубове" авто.

Як видалити каталізатор Chevrolet Lacetti

Старий каталізатор слід просто замінити на новий. Начебто нічого складного, але ось тільки коштує новий каталізатор, оригінального виробництва General Motors, біля $300.

Висока ціна відновлення каталітичної нейтралізації стала тим самим "каменем спотикання", через який багато водіїв наважуються на заміну каталізатора чимось дешевшим і невибагливішим в обслуговуванні. Найчастіше каталізатор просто видаляється, а на його місце ставиться звичайний полум'ягасник.

Зверніть увагу, полум'ягасник забезпечує чистоту вихлопу на рівні Євро-2, тоді як каталізатор чистить відпрацьовані гази до Євро-4. Через невідповідність стандартів екологічності необхідно перепрошивати ЕБУ. У блозі по ремонту Chevrolet Lacetti є детальний огляд на тему перепрошивки бортового комп'ютера.

Для заміни старого каталізатора його необхідно заздалегідь від'єднати. Робиться це за наступною схемою:

  • Зупиняємося на оглядовій ямі або естакаді і глушимо двигун. Не забудьте увімкнути гальмо стоянки.
  • Відкриваємо капот і від'єднуємо мінусовою дріт від акумулятора. Бортова електромережа знеструмлюється для безпечного відключення/підключення кисневого датчика.
  • Від'єднуємо дротяну колодку лямбда-зонда від утримувача. Дротяне з'єднання треба просто висмикнути.

Від'єднуємо дротяну колодку лямбда-зонда від утримувача

  • Розмикаємо з'єднання.

Розмикаємо з'єднання

  • Демонтуємо термозахистний екран випускного колектора. Захисний кожух фіксується 3-ма болтами. Майстрові знадобиться накидний або ріжковий ключ на 12. При витяганні кожуха треба постаратися акуратно вивести дріт кисневого датчика.

Демонтуємо термозахистний екран випускного колектора

Відкручуємо гайки

Як і інше кріплення на випускному колекторі, гайки можуть намертво прикипіти до шпильок. З цієї причини перед відкручуванням гайок настійно рекомендується обробити різьбову поверхню на шпильках проникаючим мастилом WD-40. Відомо безліч випадків, коли ігнорування даної поради призводило до зриву різьблення на якійсь із шпильок.

  • Заглядаємо під машини і відкручуємо захист масляного піддону двигуна.
  • Від'єднуємо кронштейн, за допомогою якого забезпечується жорсткість фіксації каталітичного нейтралізатора. Сам кронштейн кріпиться 1 гайкою і 1 болтом. Перед відкручуванням кріплення бажано обробити проникаючим мастилом.

Від'єднуємо кронштейн

  • Відкручуємо гайки кріплення каталізатора до проміжної труби. Всього 3 гайки. Як і в усіх інших випадках, кріплення треба заздалегідь залити проникаючим мастилом WD-40.

Відкручуємо гайки

  • Від'єднуємо старий каталізатор. При витяганні нейтралізатора не забудьте прибрати і старі елементи ущільнювачів. Одне прокладення знаходиться між каталізатором і випускним колектором, а друге між каталізатором і проміжною трубою. Старі ущільнювачі неприпустимо використати повторно!

Від'єднуємо старий каталізатор

Чим замінити каталізатор

Зрозуміло, оптимальним варіантом є заміна старого каталізатора на абсолютно новий аналог. Якщо фінансів на оригінальний каталізатор Шевроле Лачетті недостатньо, то можна замовити навіть щось з числа сертифікованих аналогів. Але слабким місце дешевих каталізаторів являється недовгий термін служби. Бюджетне штампування доведеться міняти мало не кожні 20 000 - 30 000 (км) пробігу.

Багато водіїв приймають рішення взагалі відмовитися від каталітичного нейтралізатора. На його місце зазвичай ставлять полум'ягасник.

Основною заковикою при установці полум'ягасника є стикування пристрою з випускним колектором і проміжною трубою. Зазвичай на полум'ягасниках немає фланців з правильно відцентрованими отворами/шпильками.

Зазвичай замість покупного полум'ягасника фахівці ставлять перероблений каталізатор. Подібні переробки цінуються через високу точність сполучення усіх фланцевих з'єднань.

  • Вибиваємо із старого каталізатора Chevrolet Lacetti стільники.

Вибиваємо із старого каталізатора Chevrolet Lacetti стільники

  • Всередину каталізатора слід уварити трубу з перфорацією. Приклад такої труби на фото нижче.

Вставка

  • Перед безпосереднім приварюванням простір між трубою і каталізатором необхідно набити пористим металевим ворсом. В ролі пористого металу ідеально підходять металеві губки для миття посуду. Зазвичай між трубою і каталізатором поміщається близько 8 стандартних губок.

Губки

  • Ставимо перероблений каталізатор на місце і збираємо вузол в зворотній послідовності.
  • Не забудьте скинути прошивку ЕБУ з Євро-4 на Євро-2.

Додаткова інформація

Деякі водії Шевроле Лачетті намагаються відновити робочий ресурс старого каталізатора продуванням стислим повітрям. Цей прийом не дасть абсолютно ніякого результату, оскільки робочі компоненти нейтралізатора з часом вигорають і спекаються.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Видалення каталізатора Шевроле Лачетті 1.8"

Відгуки: 0




» Всі новини

.