Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Установка проставки замість каталізатора Шевроле Авео Т250

Розкажіть друзям
21.07.2020 | Aveo

Розробники Chevrolet Aveo потурбувалися, щоб автомобіль не наносив екології великої шкоди. Вихлопна система цього авто оснащується каталітичним нейтралізатором. Наявність каталізатора дозволяє очищати вихлопні гази до рівня Євро-4. Погано в цій справі лише те, що каталітичний нейтралізатор з часом робиться непридатним.

Офіційно робочий ресурс каталізатора Шевроле Авео досягає 150 000 - 200 000 (км) пробігу. Але по факту каталітична нейтралізація цього авто навряд чи дотягує до 100 000 (км). Всьому провиною якість бензину, яким заправляється автомобіль. Адже в цілях економії велика частина водіїв ллє у бак, що дешевше.

Автомобіль Chevrolet Aveo може оснащуватися як традиційним знімним каталізатором, так і катколектором. Все залежить від модифікації мотора. У випадку з катколектором каталізатор є складовою частиною випускного колектора.

Основною заковикою при заміні забитого каталізатора є вартість нового аналога. За оригінальний каталізатор General Motors просять в районі $300. Зрозуміло, можна знайти безліч дешевих аналогів. Але термін служби дешевого штампування буде значно менше, в межах 30 000 (км) пробігу.

Каталізатор і проставка

Чи можна їздити без каталізатора

Робота мотора Chevrolet Aveo налаштована на стандарт екологічності Євро-4. Прибрати каталізатор цілком реально, але в цьому випадку треба буде робити перепрошивку ЕБУ з Євро-4 на Євро-2.

На місце каталізатора зазвичай ставлять стронгер, він же полум'ягасник. Але останнім часом популярність набирають так звані проставки.

Проставка - звичайна труба, яка сполучає випускний колектор з приймальною трубою вихлопної системи. У проставці немає ніякої перфорації, що забезпечує безперешкодне відведення газів.

Як зняти каталізатор/катколектор Chevrolet Aveo

Перед початком робіт по демонтажу каталітичного нейтралізатора слід дати мотору час охолонути. При від'єднанні ж каталізатора на гарячому двигуні є шанс отримати шкірні опіки. Додатково на гарячу складно від'єднувати каталізатор від приймальної труби.

Для від'єднання каталізатора від приймальної труби Шевроле Авео треба забезпечити безперешкодний доступ знизу. З цієї причини буде складно обійтися без оглядової ями або естакади.

  • Відкриваємо капот і знімаємо клему "-" з акумулятора. Бортова електромережа знеструмлюється для того, щоб не з'являлася помилка Check Engine про неправильну роботу датчика кисню, адже лямбда-зонд від'єднуватиметься.
  • Від'єднуємо дротяну колодку кисневого датчика. Щоб розімкнути з'єднання, необхідно заздалегідь вижати пружинні фіксатори на дротяній колодці.

Від'єднуємо дротяну колодку кисневого датчика

  • Від'єднуємо кожух термозахисту випускного колектора. Кожух притягнутий болтами в 3 місцях. При витяганні кожуха слід акуратно вивести дротяну колодку лямбда-зонда через спеціальний отвір.

Від'єднуємо кожух термозахисту випускного колектора

Кожух термозахиисту має по краях досить гостру кромку. Багато водіїв скаржаться, що кожух залишає на руках порізи. З цієї причини при від'єднанні термозахисного екрану треба користуватися щільними рукавичками.

  • Відкручуємо гайки кріплення випускного колектора до каталізатора. Всього 3 гайки під накидний ключ або торцеву голівку на 10. Як показує практика, це кріплення відкручується з великим небажанням. Перед роботою з цим метизом кріплення необхідно добре обробити проникаючим мастилом WD-40.

Відкручуємо гайки кріплення випускного колектора до каталізатора

Зверніть увагу, на модифікаціях Chevrolet Aveo з катколектором з'єднання каталізатора і випускного колектора є нероз'ємним. Тобто замість шпильок з гайками використовується з'єднання за допомогою електродугового зварювання.

При демонтажі катколлектора треба викрутити 9 гайок, за допомогою яких "штани" кріпляться до блоку циліндрів. Це кріплення зазвичай викручується насилу, тому за 15-20 хвилин до викручування метиз слід рясно залити проникаючим мастилом WD - 40.

Від'єднуємо випускний колектор

При зборі випускного тракту рекомендується змащувати болти і гайки спеціальним термостійким засобом. Добре себе зарекомендували мастила на основі графіту і силікону. Мастило кріплення істотно полегшить проведення наступного ТО.

  • Демонтуємо захист масляного піддону двигуна.

Демонтуємо захист масляного піддону двигуна

  • Відкручуємо кронштейн, який підтримує каталізатор і жорстко фіксує його. Кронштейн тримається на 1 гайці і 1 болті.

Відкручуємо кронштейн

  • Розмикаємо з'єднання каталізатора і приймальної труби. Треба викрутити 3 гайки. Для цього знадобиться накидний ключ або торцева голівка на 10. При розмиканні з'єднання не забудьте прибрати старе прокладення. Не рекомендується повторно використати цей ущільнювач, особливо за наявності у нього ушкоджень або інших ознак зносу.

Розмикаємо з'єднання каталізатора і приймальної труби

  • Витягаємо старий каталізатор.

Витягаємо старий каталізатор

  • Якщо ж на автомобілі використовується катколектор, то датчик кисню слід повністю викрутити.

Що поставити замість каталізатора

Найчастіше на місце забитого каталізатора Шевроле Авео встановлюють полум'ягасник (стронгер). Головною перевагою полум'ягасника є зниження температури вихлопних газів. Через це підвищується довговічність елементів вихлопної труби.

Установка полум'ягасника оцінюється в середньому в $100. У цю ціну входить як сам стронгер, так і робота по його установці.

Більше бюджетним рішенням є установка проставки, тобто звичайної наскрізної труби. Головною перевагою проставки є гранично проста конструкція. Ніякої перфорації або ізоляції в проставці немає. Цей вузол складається з труби з привареними по краях фланцями.

Коштує проставка недорого. За неї зазвичай просять в районі $10-15. Приблизно стільки ж коштує і установка проставки на СТО.

Проставка

Які переваги дає наскрізна проставка

Завдяки проставці вихлопні гази отримують вільну протоку. Двигун перестає "душитися", що веде до нормалізації тиску усередині моторного відсіку.

Видалення каталізатора дозволяє повернути автомобілю бувалу раніше динаміку розгону. Так, Chevrolet Aveo далеченько до потенціалу спортивних машин. Але двигун починає упевнено розгонитися при щонайменшому натисненні на педаль акселератора.

З додаткових переваг установки проставки можна відмітити:

  1. Зниження витрати палива
  2. Збільшення тягової потужності
  3. Стабілізацію обертів

Які мінуси в установці просткавки

Зрозуміло, в заміні рідного каталізатора Шевроле Авео на наскрізну трубу не обійшлося і без недоліків. Головним мінусом установки проставки є необхідність прошиватися з Євро-4 до Євро-2. При цьому треба буде ставити обманку на кисневий датчик.

Другий негативний момент торкається акустики. Порожниста труба дзвенітиме при різкому підвищенні обертів. Частково дзвін вдається усунути наварюванням уздовж труби ребра жорсткості. В даному випадку звук вихлопної системи стає схожим на оригінал, але тільки з салону. Якщо слухати звук вихлопу з вулиці, то дзвін буде чутний, принаймні людям з тренованим музичним слухом.

До речі, у блозі по ремонту Chevrolet Aveo вже є огляд по заміні каталізатора. Але в існуючій статті описаний трохи інший підхід до заміни каталітичного нейтралізатора.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Установка проставки замість каталізатора Шевроле Авео Т250"

Відгуки: 0




» Всі новини

.