Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт КПП Шевроле Лачетті, не вмикається 5 передача

18.08.2020 | Lacetti

Так, трансмісія автомобіля Chevrolet Lacetti вважається однією з найнадійніших серед машин свого класу. Але навіть КПП цього авто схильне до виникнення серйозних поломок, що штовхає багатьох майстрів на завчасний пошук каталогу запчастин Шевроле Лачетті. Слабким місцем механічної коробки передач цього автомобіля є 5-а швидкість.

МКПП південнокорейського седана Chevrolet Lacetti є частково обслуговуваною. У цій коробці швидкостей відсутній контрольний щуп і немає традиційної зливної пробки.

Найчастіше проблемна робота 5-ої передачі виражається в тому, що вона банально не вмикається. Тобто селектором перемикання передач не вдається намацати робоче положення цього швидкісного режиму. Цю швидкість як би "закушує". Поломка 5 передач Шевроле Лачетті може бути обумовлена різними причинами:

  1. Зміщення синхронізатора
  2. Ушкодження виделки
  3. Знос куліси
  4. та ін.

За статистикою, велика частина поломок п'ятої швидкості відноситься до зміщення шестерень синхронізатора. Це відбувається через випадання стопорного кільця або ж через пошкодження демпфера. Зазвичай він лопається і розлітається на частини. Але вистачає випадків, коли 5 швидкість перестає вмикатися унаслідок руйнування виделки.

5 передача

Ремонт 5 передачі МКПП  Шевроле Лачетті

Одно добре в поломці саме п'ятої швидкості, до неї можна підібратися без необхідності демонтажу повністю усієї коробки передач. Механізм синхронізації 5-ої швидкості знаходиться відразу за кришкою КПП. Отримати доступ до заповітної кришки можна через арку лівого переднього колеса.

КПП заздалегідь слід опустити. Це можна зробити тільки разом з двигуном, якщо зняти ліву подушку.

Зрозуміло, серед майстрів вистачає і таких, яким мало просто відремонтувати проблемну передачу. Багато фахівців ще і промивають/прочищають повністю усі швидкості. Чищення дозволяє прибрати повністю осколки, які можуть викликати серйозну або навіть безповоротну поломку трансмісії. Але щоб почистити КПП, її необхідно буде повністю зняти. У блозі по ремонту Chevrolet Lacetti є детальний огляд на тему демонтажу КПП.

Якщо ж поломка 5-ої передачі усувається в польових умовах або ж якщо немає часу на повну ревізію КПП, то цілком можна обійтися ремонтом п'ятої швидкості через кришку, без демонтажу КПП.

Як зняти ліву подушку двигуна Шевроле Лачетті

Щоб добратися до 5 передачі, необхідно приспустити (нахилити) трансмісію. Для цього необхідно заздалегідь зняти ліву подушку двигуна.

  • Заїжджаємо на оглядову яму. Це треба для зливу коробкового мастила, якщо це необхыдно. Відразу можна демонтувати захист піддону картера.
  • Підводимо домкратом ліве переднє колесо. Цей етап потрібен буде надалі, але виконати його треба зараз, оскільки згодом проблематично вивішувати колесо.
  • Відкриваємо капот і відключаємо живлення ЕБУ. Щоб витягнути дротяну колодку, необхідно спочатку відсунути фіксатор. Неопрацьоване з'єднання може викликати деякі утруднення при витяганні дротяної колодки.

Відключаємо живлення ЕБУ

Відключаємо живлення блоку запобіжників

  • Відкручуємо і посуваємо убік блок запобіжників, а разом з ним і джгут дротів. Це треба, щоб забезпечити вільний доступ до лівої подушки двигуна.

Відкручуємо і посуваємо убік блок запобіжників

  • Підпираємо домкратом КПП. При цьому слід врахувати, що трансмісію треба буде опускати вниз. З цієї причини необхідно передбачити запас ходу вантажопідіймального механізму.

Підпираємо домкратом КПП

Підпирати коробку швидкостей Шевроле Лачетті слід через проставку. Для цього зазвичай використовується дерев'яний брус або відрізок товстої гуми. Якщо не використати проставку, може лопнути корпус трансмісії.

  • Відкручуємо і демонтуємо ліву опору двигуна, у зборі з кронштейном.

Відкручуємо і демонтуємо ліву опору двигуна

Все, можна перемикатися на відкручування кришки КПП.

Як отримати доступ до шестерен 5 передачі

  • Знімаємо переднє ліве колесо і від'єднуємо брудозахист.

Знімаємо переднє ліве колесо

  • Опускаємо коробку передач до тих пір, поки не з'явиться доступ до усіх болтів кришки КПП. У первинному ж стані кріплення закрите лівим лонжероном. З такого положення болти ніяк не вийде викрутити.
  • Відкручуємо кріплення. Кришка тримається на 11 болтиках. Цікаво, що частина болтів використовує голівку на 13,  інша частина на 11.

Відкручуємо кріплення

  • Від'єднуємо кришку. Почне текти коробкове мастило. Треба підставити під кришку якусь місткість для збору протікаючого мастила.

Зверніть увагу, кришка КПП посаджена на прокладення. При складанні вузла треба буде використати новий ущільнювач.

  • Проводимо ревізію механізму синхронізації 5 передачі.

Щоб розібрати 5 передачу, необхідно відкрутити виделку вмикання передачі. Виделка тримається 2-ма болтиками з голівкою під шестигранний ключ. Від'єднавши виделку можна знімати синхронізатор і шестерні 5 передач. Щоб зняти зубчасті зачеплення з осей, необхідно заздалегідь витягнути стопорні кільця.

Усі від'єднані елементи необхідно оглянути на предмет наявності механічних ушкоджень. Дуже часто в п'ятій передачі вилітають стопорні кільця, але може діставатися і виделці, а також демпферам.

Якщо відремонтувати 5-у передачу трансмісії Шевроле Лачетті відразу не вийшло, при цьому автомобіль терміново знадобився, то не біда. Можна вільно експлуатувати КПП без п'ятої передачі. Треба тільки витягнути з корпусу усі зубчасті зачеплення, які відносяться до п'ятої швидкості. Це треба для того, щоб випадково не розмолотило і без того непрацюючий синхронізатор.

Нижче додається додаткове відео, автор якого показує увесь процес від'єднання і ревізії 5 швидкості на даному автомобілі.

Додаткова інформація

П'ята швидкість трансмісії Chevrolet Lacetti може виходити з ладу не відразу, а поступово. Зазвичай поломка 5 передачі розпочинається з легкого заїдання. Тобто для увімкнення швидкості треба просто поворушити важіль перемикання швидкостей, який вже переведений в потрібне положення.

Проблема з п'ятою швидкістю зазвичай посилюється із зростанням пробігу. Багато водіїв починають бити тривогу лише тоді, коли при обгоні виявляється, що 5-ої передачі немає. У таких ситуаціях не допомагає ні ворушіння важеля, ні його сіпання.

Багато фахівців відмічають, що виходу з ладу 5 передач передує неправильне перемикання швидкостей. Нерідко таке буває, що  випадково водії перемикаються з 3 відразу на 5 швидкість. У цей момент може спостерігатися сторонній шум, скрегіт і деренчання зубчастих зачеплень. Після таких руйнівних навантажень 5 передача і виходить з ладу.

До речі, разом з 5-ою швидкістю може почати закушувати і 4-у, і навіть 3-тю. Для ревізії швидкостей від 4 до 1 необхідно буде демонтувати КПП і розбирати корпус трансмісії.

Зрозуміло, якщо Шевроле Лачетті управляє досвідчений водій, то проблем з КПП зазвичай не виникає. З поломкою швидкостей трансмісії, як правило, стикаються водії без достатнього досвіду. Малодосвідченим водіям рекомендується використати Лачетті в модифікації з автоматичною коробкою швидкостей. У цьому плані автоматична КПП на порядок надійніше і довговічніше за механічні аналоги.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт КПП Шевроле Лачетті, не вмикається 5 передача"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
Перевірка тиску палива Шевроле Лачетті
Заміна датчика положення дросельної заслінки Шевроле Лачетті 1.8
Заміна датчика положення дросельної заслінки Шевроле Лачетті 1.8
Тиск палива Шевроле Лачетті
Тиск палива Шевроле Лачетті
Заміна робочого циліндра зчеплення Шевроле Лачетті
Заміна робочого циліндра зчеплення Шевроле Лачетті
.