Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Вібрація ЗАЗ Віда при розгоні, вироблення внутрішнього ШРУСа

Розкажіть друзям
15.09.2020 | ZAZ Vida

Автомобіль ZAZ Vida успадкував ходову від південнокорейського бестселера Chevrolet Aveo. Випробувана часом ходова вже встигла добре себе зарекомендувати. Але із зростанням пробігу автомобіля ходова починає проявляти свої фірмові болячки. Однією з них є поява сильного вібраційного навантаження, яке виходить від приводів колісної вісі, а точніше від внутрішнього ШРУСа.

На автомобілі ЗАЗ Віда використовується внутрішній ШРУС з конструкцією трипоїд. Головною перевагою трипоїда є можливість легкого обслуговування. Дотично ШРУСа з конструкцією бирфильд, його не прийнято розбирати і обслуговувати.

Номер артикулу внутрішнього ШРУСа ЗАЗ Віда для АКПП: GM-3591.

Номер артикулу внутрішнього ШРУСа ЗАЗ Віда для МКПП: 96243576.

Джерелом сильної вібрації є вироблення пар тертя внутрішнього шарніра. На робочих поверхнях обойми з'являються канавки. Саме через канавки і виникає вібрація. Зазвичай внутрішні шарніри зношуються до 80 000 - 120 000 (км) пробігу. Кардинально розв'язати цю проблему можна лише заміною старих шарнірів на повністю нові аналоги.

У самому кінці цього огляду викладений відеоролик, автор якого ділиться своїми думками і радами з приводу усунення вібрації ZAZ Vida при розгоні. Відео проливає світло на причини появи вібрації. Додатково можна дізнатися, як швидко, легко і недорого провести ремонт.

Внутрішній ШРУС

 

Заміна внутрішнього ШРУСа ЗАЗ Віда

Офіційно знос шарнірів вирішується тільки заміною старих ШРУСів на нові аналоги. Міняються ШРУСа повністю у зборі:

  1. Тришип
  2. Зовнішня обойма
  3. Пильовик
  4. Хомути

Не треба забувати і про нове мастило, яке обов'язково треба закладати в шарнір. Для ШРУСа передбачено спеціальне мастило. Якісні шарніри у зборі обов'язково і неодмінно комплектуються тюбиком з фірмовим мастилом.

При заміні внутрішніх шарнірів треба буде зливати коробкове мастило. Якщо мастило з трансмісії не злити, воно просочуватиметься через посадочні отвори півосей.

Внутрішній ШРУС ЗАЗ Віда міняється за наступною схемою:

  • Заїжджаємо на оглядову яму і демонтуємо захист картера двигуна.

Демонтуємо захист картера двигуна

  • Зливаємо трансмісійне мастило. Спосіб зливу відрізнятиметься на механічній КПП і автоматі. Механіка припускає злив через піддон картера коробки передач. На АКПП зазвичай передбачається спеціальна пробка для зливу.
  • Вивішуємо передні колеса на домкратах. Додатково слід підстрахуватися установкою підпор. Але перед цим слід ослабити затягування колісних гайок. Не забудьте зірвати з місця гайку ступиці. Вона ховається за знімним ковпачком.

Як правило, ступична гайка стопориться краєм, що відгинається. Зустрічаються конструкції і з окремим шплінтом. Тобто насамперед треба прибрати стопор.

  • Знімаємо передні колеса.

Знімаємо передні колеса

Демонтується лівий і правий бризковики двигуна

  • Викручуємо гайку ступиці. Це робиться легко і швидко, якщо гайка була спочатку ослаблена, коли передні колеса ще спиралися на землю. Якщо ж майстер відразу не відпустив ступичну гайку, доведеться просити помічника затиснути педаль гальма.

Викручуємо гайку ступиці

  • Відкручуємо наконечник рульової тяги і виводимо наконечник із зачеплення з поворотним кулаком. В деяких випадках, щоб розімкнути це з'єднання, доводиться прибігати до використання грубої сили. Зазвичай майстри користуються знімачем.

Відкручуємо наконечник рульової тяги

  • Відкручуємо шарову опору і виводимо шарову із зачеплення з поворотним кулаком. Шарова опора зазвичай стягується болтом і гайкою. Після викручування кріплення треба вбити металевий клин в затиск. В ролі клину найзручніше застосовувати велику ударну викрутку з плоским шліцом.

Відкручуємо шарову опору

  • Виводимо зовнішній ШРУС із зачеплення з поворотним кулаком. При цьому навіть не треба відкручувати кріплення амортизатора. ШРУС вийде витягнути навіть з підключеною стойкою амортизатора.

Виводимо зовнішній ШРУС

Зустрічаються випадки, коли зовнішній шарнір намертво закисає в ступиці. У подібних ситуаціях допустиме вибивання ШРУСа молотком, але через м'яку наставку.

  • Витягаємо внутрішній ШРУС. Для цього треба підчепити зовнішню обойму шарніра монтажною лопаткою. Проміжок між зовнішньою обоймою шарніра і корпусом КПП украй малий. Інший раз гострий край монтажної лопатки доводиться забивати.

Витягаємо внутрішній ШРУС

Внутрішній ШРУС слід витягати в напрямі вгору і убік. Річ у тому, що на кінчику обойми встановлено стопорне кільце. За допомогою кільця шарнір фіксується на шестерні КПП ZAZ Vida, не даючи склянці мимоволі вискакувати із зачеплення. Якщо ж шарнір підняти трохи вгору, то кільце вийде з канавки і ШРУС можна буде без зайвих зусиль вийняти з КПП.

Все, можна переносити піввісь на слюсарний верстак і проводити заміну внутрішнього шарніра.

Як замінити внутрішній ШРУС ЗАЗ Віда

  • Звільняємо пильовик. Він зафіксований з кожного боку хомутом. У заводській комплектації пильовик фіксується затискними хомутами. Вони є одноразовими. Майстрові треба перекусити на хомутах замок.

Звільняємо пильовик

  • Від'єднуємо зовнішню обойму шарніра. Коли пильовик від'єднаний, обойма легко і просто знімається.

Від'єднуємо зовнішню обойму шарніра

  • Знімаємо стопорне кільце, за допомогою якого тришип фіксується на півосі. Для цього краще всього використати спеціального знімача. Підійде знімач для стопорних кілець, працюючий на ростиск.

Знімаємо стопорне кільце

  • Знімається тришип з півосі.

Знімається тришип з півосі

  • Начисто витираємо піввісь від старого мастила. Грамотні майстри обов'язково і неодмінно перевіряють цілісність шліцьового з'єднання, на яке одягається тришип. Шліци мають бути рівними і чистими, без сколів і інших механічних ушкоджень. Якщо шліцьова поверхня зношена, то слід зробити заміну півосі.
  • Збираємо вузол в зворотній послідовності. При складанні внутрішнього шарніра слід використати біля 100 (г) спеціального мастила. Близько 40 (г) треба відправити до обойми, інші 60 (г) зазвичай заправляють в пильовик.

В ролі хомутів краще всього користуватися, звичайно ж, затискними стягуваннями, як на оригінальних шарнірах. Але для роботи з такими хомутами потрібний спеціальний затискний інструмент. Якщо спеціального затиску немає, то майстра виручать звичайні хомути, які стягуються хрестовою викруткою.

  • Після фіксації пильовика шарнір треба добре розробити, тобто ШРУС треба пообертати на всі боки. Цей крок обов'язковий до виконання, оскільки при розробці шарніра відбувається правильний розподіл мастила. При пробному заїзді шарнір вже буде повністю в мастилі, тому йому не буде страшне підвищене навантаження.
  • Заправляємо КПП новим мастилом і робимо пробний заїзд.

Додаткова інформація

При заміні внутрішнього ШРУСа ЗАЗ Віда слід пам'ятати, що окрім нього на півосі є ще один ШРУС, зовнішній. Його зазвичай називають "гранатою". Досвідчені майстри дотримуються думки, що внутрішній ШРУС треба міняти разом із зовнішнім.

Номер артикулу зовнішнього ШРУСа ЗАЗ Віда: 96257803.

Знос зовнішнього ШРУСа тягне за собою наступні симптоми:

  1. При повороті керма з'являється сторонній шум
  2. Зменшився вільний хід рульового колеса
  3. При повороті колеса підклинюють, їх як би закушує

Лише комплексне обслуговування ходової поверне автомобілю комфорт і безпеку пересування!

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Вібрація ЗАЗ Віда при розгоні, вироблення внутрішнього ШРУСа"

Відгуки: 0




» Всі новини

.