Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як зменшити витрату палива Шевроле Авео, Лачетті, Деу Ланос

Розкажіть друзям
21.09.2020 | Aveo

Південнокорейський автомобіль Chevrolet Aveo володіє помірним апетитом до палива. Залежно від двигуна, ця модель споживає в середньому 8-10 літрів бензину на кожні 100 (км). Це за умови їзди в змішаному циклі, тобто і по швидкісній трасі, і в міських заторах. Але будь-який досвідчений і грамотний водій впевнений, що для економії палива немає меж, це воістину невичерпна тема.

Одним з кардинальних методів вирішення питання економії палива є встановлення газобалонного обладнання. Для Шевроле Авео ідеально підходить ГБО-4.

Зрозуміло, установка якісного і надійного ГБО-4 - задоволення недешеве. Якщо водій не таксує і намагається обмежити намотку кілометражу, сенсу в установці газу немає практично ніякого. В даному випадку скоротити споживання палива можна іншим шляхом.

Перед будь-якою поїздкою мотор вимагає прогріву. Сенс прогрівання полягає в тому, щоб антифриз нагрівся до кондиційної температури і циркуляція ОР переключилася з малого контуру на великий. Добре прогрітий мотор куди менше схильний до різних поломок, ніж холодний силовий агрегат. З цієї причини і прийнято прогрівати двигун.

Причому ж тут економія палива. Все просто, якщо знизити температуру прогріву мотора, то потрібно буде менше часу простоювати з працюючим вхолосту двигуном!

Цей же прийом можна використовувати не тільки на Chevrolet Aveo. Зниження температури прогріву ДВЗ буде актуальним і для Шевроле Лачетті, і для Деу Ланос, і для багатьох інших машин.

Термостат Шевроле Авео

Як знизити температуру прогріву двигуна Шевроле Авео

Як було сказано вище, сенс прогріву полягає в перекладі циркуляції антифризу з малого кола на великий. За перетікання охолоджувальної рідини з одного контуру в інший відповідає так званий термостат (термостатичний клапан).

Артикульний номер термостата (87 ˚С): 96143939.

Температура спрацювання термостата для різних автомобілів може істотно різнитися. Для Шевроле Авео температура спрацювання термостата становить 87-105 ˚С. Тобто термостат починає привідкриватися при нагріванні антифризу до 87 ˚С. Повне ж відкриття протока відбувається при температурі 105 ˚С.

Щоб мотор прогрівся до 87 ˚С, потрібно в середньому 3-5 хвилин. Зрозуміло, в період зимових холодів час прогріву може істотно збільшитися. А при старті після нетривалої зупинки для прогрівання мотора потрібно зовсім небагато часу, менше 1 хвилини.

Багато фахівців практикують установку термостата на 82. С. Різниця в прогріванні 5 ºС може здаватися несуттєвою. Але за фактом час прогрівання автомобіля можна добряче зменшити! Це і буде шукана багатьма водіями економія палива. Якщо порахувати річний економічний ефект, то заміна термостата на аналог з меншою температурою спрацювання дає можливість "безкоштовно" покататися тиждень-інший.

Артикульний номер термостата (82 ˚С): 94580182.

Сема розташування термостата

Заміна термостата Шевроле Авео

Автомобіль може комплектуватися різними варіантами двигуна. Найбільше поширення отримали Chevrolet Aveo з двигуном 1.4, 1.5 і 1.6 (л). Найпростіше змінювати термостат на моторі 1.6 (л). У цьому силовому агрегаті термостатичний клапан розміщується в легкодоступному місці.

Водіям інших модифікацій Шевроле Авео пощастило менше. Двигуни 1.4 і 1.5 (л) використовують закритий термостат. Він розміщується за ГРМ, а точніше за задньою захисною кришкою газорозподільного механізму.

До речі, в блозі з ремонту Шевроле Авео є детальний огляд на тему заміни термостата. У цій же статті буде коротко розглянуто схему заміни термостатичного клапана.

Заміна закритого термостата

Для заміни термостата на двигунах 1.4 і 1.5 (л) потрібно скинути ремінь ГРМ, Додатково потрібно зняти привід розподільного валу, тобто шестерню. Тільки після цього вийде зняти задню кришку ГРМ і дістатися до корпусу термостата.

У блозі з ремонту Авео є докладна інструкція з обслуговування ГРМ. У цьому огляді докладно описано всі етапи демонтажу газорозподільного механізму.

  • Насамперед спускаємо антифриз. У блозі по ремонту є докладний огляд щодо заміни антифризу.
  • Задня кришка ГРМ кріпиться 3-ма болтами. Схема розташування кріплення позначена на малюнку нижче.

Відкручуємо кріплення

  • Крім болтів задню кришку додатково утримують фіксатори. Після відкручування кріплення потрібно потягнути на себе кришку з такою силою, щоб подолати опір утримувачів.

Знімаємо кришку

  • Відкручуємо корпус термостата.

Відкручуємо корпус термостата

  • Змінюємо старий термостат на новий аналог.
  • Збираємо ГРМ у зворотній послідовності.
  • Обов'язково робимо пробний пуск мотора і контролюємо час прогрівання.

У даного методу заміни термостата є істотний недолік. Він полягає у високій складності і тривалості. З метою економії сил і часу багато майстрів наловчилися змінювати термостат без від'єднання задньої кришки захисного кожуха ГРМ. Нижче викладено відеоролик, автор якого наочно показує спосіб швидкої заміни термостата Шевроле Авео, без від'єднання задньої кришки.

Заміна легкодоступного термостата

В автомобілі Chevrolet Aveo з двигуном 1.6 термостатичний клапан винесено в більш зручне місце. Термостат розташований відразу на корпусі блоку циліндрів, під капотом.

  • Зливаємо охолоджувальну рідину.
  • Відкручуємо корпус термостата. Він тримається на 2 болтах. У нових модифікаціях Авео корпус термостата кріпиться на 4 болтах. Додатково в нових термостатах передбачений нагрівач, від якого потрібно попередньо від'єднати дротову колодку.

Відкручуємо корпус термостата

  • Відєднуємо від корпусу термостата напірний шланг.

Від’єднуємо від корпусу термостата напірний шланг

  • Від'єднуємо від корпусу термостата шланг прогріву дроселя.

Від'єднуємо від корпусу термостата шланг прогріву дроселя

  • Витягуємо корпус термостата і виймаємо старий термостат.

Виймаємо старий термостат

  • Ставимо новий термостат і збираємо вузол у зворотній послідовності. Обов'язково замініть стару прокладку термостата! В іншому випадку в місці з'єднання корпусу термостата буде просочуватися охолоджувальна рідина.

Після заміни термостата слід перевірити швидкість прогрівання мотора. Нижче додається відеоролик, на якому детально показано процес заміни легкодоступного термостата.

Додаткова інформація

Зрозуміло, знайдуться майстри, які побачать у заміні заводського термостата Шевроле Авео на аналог з меншим температурним порогом якийсь підступ. І подібні побоювання мають під собою гранітну основу. Адже конкретно взятий температурний режим силового агрегату передбачає певні зазори теплового розширення металу. Якщо зменшити нагрів двигуна, то зміняться теплові зазори.

Іншою справою є величина цих зазорів. Через різницю в ±5 ˚С істотної зміни зазорів не відбудеться. Різниця складе тисячні міліметра (0,001). Звичайно, в довгостроковій перспективі це може позначитися на працездатності мотора. Але знову ж таки, мова йде за дуже великі показники пробігу, від 300 000 - 500 000 (км) і більше того. Багато майстрів просто закривають очі на подібні обережності.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як зменшити витрату палива Шевроле Авео, Лачетті, Деу Ланос"

Відгуки: 0




» Всі новини

.