▷ 066-403-83-83
▷ 097-990-07-47
★Якісні
★Автозапчастини
★Доступні ціни
® Магазин працює з 2010 року
Доставка по Україні 9:00-19:00
➤Оригінальні і недорогі З/Ч
➤від Світових Брендів на
➤Daewoo і Chevrolet
КошикВи вибрали: 0 товарів

Ремонт автомобілів Chevrolet і Daewoo

Як замінити підшипники задньої маточини ЗАЗ Сенс / Ланос

14.10.2016 | Sens

Заміна підшипника маточини - це одна з найпростіших процедур, яку можна виконувати самостійно, не вдаючись до послуг автосервісу. Проте, у кожного автомобіля є особливості. І вже тим більше - підшипники передньої і задньої маточини так само змінюються по різному. Розглянемо, як правильно зробити заміну заднього підшипника на автомобілі ЗАЗ Сенс або Ланос.​

как правильно сделать замену заднего подшипника на автомобиле ЗАЗ Сенс или Ланос

Для виконання робіт нам знадобиться:

  • Балонний ключ
  • домкрат
  • Головка на 10
  • Головка на 24
  • Вороток
  • Знімач для підшипника
  • Наставкой з м'якого (кольорового) металу
  • молоток
  • Зубило або велика викрутка
  • Мастило типу Литол
  • ганчір'я

У задній ступиці Ланос розташовані два підшипника: внутрішній (великий) і зовнішній (маленький). Як правило, ці запчастини ЗАЗ Сенс продаються в комплекті.

В задней ступице Ланос расположены два подшипника: внутренний (большой) и внешний (маленький).

Придбавши необхідні підшипники ЗАЗ Сенс, приступаємо до заміни.
1. Попускаємо гайки колеса, на якому проводиться заміна підшипників, піддомкрачуваєм потрібну сторону і знімаємо колесо.
2. Знімаємо захисний ковпачок маточини за допомогою великої викрутки або зубільца з молотком.
3. Расшплінтовиваем гайку маточини, і викручуємо її ключем на 24.
4. У салоні виймаємо попільничку для задніх пасажирів, і через час, що звільнився отвір попускають трос ручного гальма.​

через освободившееся отверстие послабляем трос ручного тормоза

5. Знімаємо гальмівний барабан.
6. Знімаємо гальмівні колодки, щоб отримати доступ до великого, внутрішнього підшипника.
7. За допомогою знімача, демонтуємо внутрішній підшипник.

 

8. На верстаті наставкой вибиваємо зовнішню обойму внутрішнього і зовнішнього підшипників.
9. Очищаємо посадочні місця від старого мастила, і за допомогою м'якої наставки запресовувати зовнішні обойми малого і великого підшипників. Операцію потрібно виконувати по колу, щоб не допустити перекосу обойми.
10. Змащуємо Литолом встановлені обойми і самі підшипники, а потім встановлюємо їх на місце.

10. Смазываем Литолом установленные обоймы и сами подшипники

Увага: для внутрішнього підшипника передбачений пильовик, який встановлюється руками без додаткових пристосувань.
11. Встановлюємо назад гальмівні колодки.
12. Ставимо на місце барабан з підшипниками, притримуючи зовнішній великими пальцями.

12. Ставим на место барабан с подшипниками

13. Затягуємо гайку маточини до упору, а потім відпускаємо її назад приблизно на одну восьму обороту.
14. Встановлюємо колесо і регулюємо затяжку гайки маточини.
Порада: гайку затягуємо так, щоб колесо оберталося вільно, без напрягу, але при цьому не допускаючи люфту колеса.
15. У салоні затягуємо ручник і регулюємо його.
Робота по заміні підшипників закінчена. Рекомендуємо після пробігу орієнтовно в 1000 кілометрів здійснити регулювання затягування маточини.

 

Читаєм також:

Як відрегулювати підшипник задньої маточини ЗАЗ Ланос (Сенс)

Розкажіть друзям

» Всі новини

.