Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт компресора кондиціонера Деу Ланос, як зняти комресор, заміна прокладок

Розкажіть друзям
23.09.2020 | Lanos

Автомобіль Daewoo Lanos хоч і є бюджетником, але все ж він володіє якимось класом комфортабельності. Про це свідчить наявність у штатній комплектації кондиціонера. Система кондиціонування дозволяє знизити температуру в салоні, коли за вікном панує літній спекотний зной. Зрозуміло, як і будь-які інші автозапчастини ЗАЗ Ланос, кондиціонер схильний до механічного зносу.

Кондиціонер ZAZ Lanos штатно передбачався тільки в максимальній комплектації SX. Але за окрему плату можна було замовляти встановлення кондиціонера і в комплектації SE.

Основою системи кондиціонування є компресор. Саме цей вузол розганяє фреон по циркуляційному контуру, змушуючи холодоагент відводити тепло з салону. У компресорі присутні чисельні пари тертя, що робить цей вузол слабким місцем системи кондиціонування.

Артикульний номер компресора кондиціонера Деу Ланос (оригінал General Motors): GM-96460070.

Компресор може виходити з ладу з наступних причин:

  1. Знос сальника і прокладок напірної та зворотньої магістралей
  2. Знос підшипникових вузлів
  3. Знос насоса

Фахівці дотримуються думки, що насосна група компресора має селективну збірку. З цієї причини ручне обслуговування компресорного насоса є неактуальним. При поломці насоса доведеться міняти весь компресор в зборі.

Компресор кондиціонера ЗАЗ Ланос

Як відновити роботу кондиціонера ЗАЗ Ланос

Система кондиціонування будь-якого автомобіля - це складний вузол. Тобто поняття "кондиціонер" є збиральний образ. Адже крім компресора в систему кондиціонування Daewoo Lanos входять:

  1. Блок керування
  2. Випарник
  3. Радіатор
  4. Осушувач
  5. Керувальний клапан
  6. Трубки
  7. тощо.

Неправильна робота кондиціонера найчастіше обумовлюється виходом з ладу саме компресора. Хоча зустрічаються і винятки. Що можна зробити з компресором ЗАЗ Ланос, так це провести заміну підшипника муфти і ущільнювальних елементів.

Левова частка поломок компресора кондиціонера відноситься до зносу підшипникового вузла. Підшипник починає підклинювати, через що виникає сторонній шум, а також нагрів корпусу компресора. Зношений підшипник нерідко клинить, що веде або до обриву ременя допоміжних агрегатів, або до зупинки двигуна.

Для ремонту компресор його потрібно буде обов'язково і неодмінно демонтувати.

Як зняти компресор кондиціонера Деу Ланос

Демонтаж компресора передбачає розгерметизацію циркуляційного контуру системи кондиціонування. Тобто потрібно стравити фреон з системи. Робиться це наступним чином:

Фреон рекомендується випускати на свіжому повітрі. Якщо компресор розгерметизується в приміщенні, то необхідно проводити роботу поблизу витяжки. Сам по собі холодоагент нешкідливий, але повітря він витіснити може, що призведе до нестачі кисню. Додатково при спуску фреона необхідно користуватися захисними окулярами!

Відкручуємо заглушку клапана

  • Тиснемо викруткою на ніппель заправного клапана, що призведе до розгерметизації системи. Притискати ніппель слід з невеликою силою, щоб фреон виходив тонким струменем. Якщо у фреоні буде багато мастила, то холодоагент почне розбризкуватися обабіч. З цієї причини перед спуском холодоагента рекомендується застелити ганчір’ям весь простір навколо клапана.

Тиснемо викруткою на ніппель заправного клапана

Все, можна сміливо приступати до демонтажу компресора кондиціонера ZAZ Lanos.

  • Заганяємо авто на оглядову яму і демонтує захист картера двигуна.

Демонтує захист картера двигуна

  • Вивішуємо праве переднє колесо на домкраті. Це потрібно для від'єднання правого переднього бризковика.
  • Знімаємо колесо.
  • Від'єднуємо бризковик.

Від'єднуємо бризковик

  • Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів. Для цього потрібно провернути натяжний ролик і зняти ослаблений ремінь. Можна скористатися нагодою і замінити ремінь допоміжних агрегатів, якщо підходить час його планової заміни або при наявності на ремені слідів механічного зносу. Ремінь змінюється і в тому випадку, якщо він забруднений мастиилом.

Скидаємо ремінь допоміжних агрегатів

Щодо випадків забруднення ременя мастилом, якщо на ремені є мастильна плівка, то швидше за все потік сальник розподілвала. У цьому випадку потрібно провести термінову заміну ущільнювача розподільного валу.

  • Відключаємо від компресора дротову колодку. Попередньо потрібно притиснути фіксатор.

Відключаємо від компресора дротову колодку

  • Відкручуємо притискний болт на фланці напірною і зворотньої магістралей.

Відкручуємо притискний болт

  • Від'єднуємо фланцеве з'єднання. Приготуйте відразу нову прокладку.

Від'єднуємо фланцеве з'єднання

На ЗАЗ Ланос останніх років випуску використовувалися більш сучасні компресори. У них немає притиснутого фланцю. Кожна з трубок підключається до компресора окремо! У цьому випадку потрібно просто викрутити трубки.

  • Відкручуємо кріпильні болти компресора (2 шт).

Відкручуємо кріпильні болти компресора

  • Демонтуємо компресор і переносимо його на ремонтну ділянку.

Все, можна приступати до вузлового ремонту компресора.

Ремонт компресора

Як було сказано вище, при ремонті компресора Daewoo Lanos особливо сильно не розженешся. Максимум, що вийде замінити, так це прокладання фланцю підключення трубок, підшипник і сальник. У насосну групу, де розташовані поршні насоса, що перекачує, краще взагалі не влазити. Якщо підозри падають на насос, то простіше замінити компресор у зборі.

Розбирається компресор за такою схемою:

Відкручуємо гайку притискної кришки

  • Вкручуємо в кришку спеціальний зйомник. Приклад знімача на фото нижче.

Вкручуємо в кришку спеціальний зйомник

  • Знімаємо кришку.
  • Прибираємо стопорне кільце і знімаємо шків з електромуфтою. У самій муфті передбачений підшипник, який потребує заміни.

Прибираємо стопорне кільце

Підшипник

  • Викручуємо стяжні болти з верхньої кришки.

Викручуємо стяжні болти

  • Від'єднуємо верхню кришку. Для цього знадобиться або прес, або стяжки для пружин амортизатора (приклад на фото нижче).

Від'єднуємо верхню кришку

Все, відкрився доступ і до підшипника, і сальника. Щодо нижньої кришки, її від'єднувати не рекомендується, там знаходиться насосна група, до якої краще взагалі не торкатися.

Перед установкою нового підшипника і сальника необхідно відшліфувати вал. Це потрібно для того, щоб на нових комплектуючих не з'явилися задири. Після заміни витратних матеріалів збираємо компресор і ставимо його на місце.

Шлифований вал

Додаткова інформація

Дуже часто першопричинами виходу з ладу компресора ZAZ Lanos є випадки з неправильною установкою ременя і неправильною натяжкою ремінної передачі. Через це виходить з ладу підшипник, що веде до перекосу валу з усіма наслідками.

Паралельно з поломкою компресора система кондиціонування ЗАЗ Ланос часто і густо виходить з ладу через розгерметизацію циркуляційного контуру. Найменша тріщина в трубці або зазор у з'єднанні ведуть до відліку фреона.

Пошук місця розгерметизації циркуляційного контуру системи кондиціонування був би неможливий без застосування спеціальних присадок, які разом з компресорним мастилом підмішуються до холодоагенту. Завдяки присадкам навіть найменше місце протікання буде світитися при опроміненні ультрафіолетом.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт компресора кондиціонера Деу Ланос, як зняти комресор, заміна прокладок"

Відгуки: 0




» Всі новини

.