Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як замінити свічки запалювання Шевроле Епіка 2.5

Південнокорейський седан Chevrolet Epica відрізняється надійною і довговічною системою запалювання. Це один з тих рідкісних випадків, коли електроживлення двигуна є дійсно безпроблемним. Можна зустріти водіїв, навіть з числа досвідчених, яким не доводилося ще й в очі бачити свічки запалювання від цього авто. Але як і всі запчастини Шевроле Епіка, свічки запалювання все-таки мають свій термін служби.

На Chevrolet Epica з двигуном 2,5 літрів в якості заводського оригіналу використовуються свічки з іридієвим електродом. Це дуже витривалі і довговічні свічки запалювання, термін служби яких може перевищувати 100 000 (км) пробігу.

Артикульний номер свічок запалювання Шевроле Епіка: GM- 96307562. По суті це свічки запалювання японського виробництва NGK IF-R6E11.

Артикульний номер котушок запалювання Шевроле Епіка: 96414260.

Знос свічок запалювання виявити нескладно. Потребуючі заміни свічки запалювання можна виявити за такими ознаками:

  1. Двигун почав троїти, постійно або періодично
  2. З'явилася помилка Check Engine: "Численні пропуски займання"
  3. На корпусі свічки з'явився пробій

Незважаючи на збільшений термін служби виробник Chevrolet Epica рекомендує змінювати свічки з періодичністю не рідше 60 000 (км) пробігу. При цьому кожні 20 000 - 30 000 (км) необхідно проводити огляд і перевірку свічок запалювання. Використання старих свічок запалювання, нехай і робітників, на двигуні цього авто істотно прискорює знос котушок запалювання!

У блозі з ремнонту Шевроле Епіка є докладний огляд на тему заміни свічок запалювання на двигуні 2.0 літра. Матеріал буде корисний власникам будь-якої модифікації цього авто.

Свічка запалювання Шевроле Епіка

Заміна свічок запалювання Шевроле Епіка 2.5

На двигуні цього авто свічки запалювання розміщуються на самій макушці, в колодязях клапанної кришки. Система живлення двигуна Шевроле Епіка є специфічною. Тут відсутні високовольтні дроти. До кожного зі свічкових колодязів підведена своя власна котушка запалювання.

Для заміни свічок потрібно попередньо зняти всі котушки запалювання. Робиться це за такою схемою:

  • Зупинивши авто відкриваємо капот і даємо мотору час охолодитися. Фахівці вважають оптимальною температуру на рівні + 25 С. Якщо полізти до свічок на гарячому моторі, можна пошкодити різьбу кріплень як на котушках, так і самих свічках!
  • Знімаємо декоративний пластиковий захист мотора. Пластикову кришку тримають 5 болтів. Для відкручування кріпака знадобиться накидна голівка на 10.

Знімаємо декоративний пластиковий захист мотора

Незважаючи на наявність захисту поверхня двигуна Шевроле Епіка схильна до засмічення. Поверх двигуна накопичуються: пил, кіптява і масляний наліт. Щоб при викручуванні свічок все це не потрапило всередину ДВЗ, простір навколо свічкових колодязів потрібно ретельно почистити. Якщо мотор Chevrolet Epica обслуговується на вулиці, найкраще скористатися стисненим повітрям. А при заміні свічок у гаражі рекомендується користуватися автомобільним пилососом.

  • Від’єднуємо дротові колодки від котушок запалювання. Для фіксації з'єднань кожен з роз'ємів використовує звичайну засувку. Як зрозуміло, перед вилученням роз'єму потрібно притиснути фіксатор.

Від’єднуємо дротові колодки від котушок запалювання

  • Відкручуємо болти на котушках запалювання. Кожна з котушок фіксується 1 болтом з голівкою на 10.

Відкручуємо болти на котушках запалювання

  • Виймаємо всі котушки запалювання. Котушки висмикуються легко, без додатку зайвої сили.

Виймаємо всі котушки запалювання

  • Викручуємо свічки запалювання. Для вилучення свічок потрібен спеціальний ключ на 16, який оснащується подовжувальною рукояткою і магнітною голівкою. Деякі зі свічкових ключів замість магніту використовують гумовий ущільнювач, який не дає викрученій свічці вільно висковзувати.

Викручуємо свічки запалювання

Спеціальний свічковий ключ цілком можна замінити подовженою головкою на 16 з магнітним корпусом. Але при цьому потрібно використовувати подовжувальну штангу або довгий кардан.

  • Ставимо нові свічки запалювання. Фахівці радять змінювати свічки Шевроле Епіка відразу, тобто по ходу викручування старих. Не варто залишати отвори свічкових колодязів відкритими. Якщо всередину залетить шматочок металевої стружки або маленька гайка, двигун отримає серйозні пошкодження!
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності і перевіряємо роботу двигуна.

Діагностика двигуна Шевроле Епіка по техстану свічок запалювання

Мало хто з малодосвідчених водіїв знає, що по свічках, які пройшли 100 - 200 (км), можна багато чого корисного дізнатися про техстан мотора.

При нормальній роботі двигуна Chevrolet Epica на свічкових головках утворюється сіро-коричневий наліт.

  • На головках маслянистий чорний наліт - в камеру згоряння просочується моторне масло. У даному випадку слід виявити місце протікання мастила і усунути несправність. Найчастіше масло протікає через поршневі кільця. Але зустрічається чимало випадків протікає мастило і через маслозйомні ковпачки на клапанах.
  • На електродах чорний оксамитовий наліт - в камери згоряння надходить паливо-повітряна суміш зі зменшеним вмістом кисню. Сажа з'являється через підвищену концентрацію бензину. У даному випадку слід перевірити стан повітряного фільтра. Якщо фільтруючий елемент вже давно не змінювався, то саме час зробити це.

У блозі з ремонту Шевроле Епіка є докладний огляд на тему заміни повітряного фільтра двигуна.

Додатково сухий чорний наліт може з'являтися на свічках запалювання, які виробляють недостатньо сильну іскру. Чорний наліт можна спостерігати і при втраті циліндрами компресії.

  • Електроди свічок у червоному нальоті - вірна ознака використання в паливі присадок. Додатково червоний наліт може з'являтися через ті ж присадки, але в моторному мастилі. При виявленні червоного нальоту на електродах слід змінити точку заправки паливом, а також поміняти моторне мастило. До речі, в блозі з ремонту Епіки є докладна інструкція про те, як замінити мастило в двигуні.
  • Свічні головки в щільному білому нальоті - ця ознака характерна для проблем з відведенням тепла з блоку циліндрів. Тобто свічки зазнають перегріву. Це може відбуватися через низький рівень антифризу в бачку. Не потрібно забувати, що присадки охолоджувальної рідини мають певний термін служби. Якщо антифриз старий, то через присадки, що випали в осад, може помітно впасти тепломісткість ОР.

Додатково білий наліт може свідчити про підвищену концентрацію кисню в паливо-повітряній суміші. Це найчастіше відбувається через підсос неврахованого повітря, за впускним колектором, бути може навіть форсунками, через діряві прокладки.

Якщо наліт є просто білесим, без щільної кірки, то винуватцем нальоту, швидше за все, є низькоякісне паливо.

Додаткова інформація

Електроди іридієвих свічок запалювання Шевроле Епіка слабо схильні до утворення нальоту. Завдяки іридію свічки піддаються самоочищенню. Цьому сприяє генерація електродами стабільного і потужного іскрового заряду.

На покупці свічок запалювання краще не економити. Іридієві свічки не можуть бути дешевими. Бюджетна ціна іридієвих або платинових свічок - це натяк на підробку. Гарні іридієві свічки коштують не менше ніж $ 10-12 за штуку.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити свічки запалювання Шевроле Епіка 2.5"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Епіка

Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Заміна передніх втулок стабілізатора Шевроле Епіка
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Капремонт двигуна Шевроле Епіка 2.5, гільзування блоку циліндрів, заміна поршневої групи
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Стан каталізаторів Шевроле Епіка після 400 тис. км. пробігу
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
Як користуватися круїз-контролем Шевроле Епіка
.