Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна паливного насоса Деу Матіз, установка бензонасоса від ВАЗ

Розкажіть друзям
06.10.2020 | Matiz

Незважаючи на високу надійність роботи експлуатація Daewoo Matiz з часом все ж може ставати проблемною. Багато водіїв цього авто відзначають, що подолавши позначку 100 000 (км) пробігу починаються перебої з паливним насосом. Неполадка полягає в тому, що бензонасос або повністю зупиняється, або починає слабо качати паливо.

Нормально працюючий паливний насос Деу Матіз повинен створювати тиск на рівні 3-4 (бар). Це за умови роботи двигуна на холостому ході.

Артикульний номер паливного модуля Деу Матіз у зборі: 96320232.

Артикульний номер сіточки бензонасоса: 96320232-1.

При зниженні тиску в паливній магістралі можуть спостерігатися такі симптоми:

1. Двигун запускається не з першого разу

2. Мотор періодично глухне прямо в дорозі

3. При розгоні спостерігаються ривки і провали

4. Двигун троїть

Симптоми несправного бензонасоса Daewoo Matiz стають особливо явними, коли в баку залишається небагато палива. Зношений насос зазнає перегріву, через що він миттєво вимикається. Екстрене відключення паливного насоса може відбутися безпосередньо при пересуванні.

Вирішити проблему з погано працюючим бензонасосом можна лише одним способом. Необхідно поміняти старий насос на новий.

Паливний модуль Деу Матіз

Діагностика бензонасоса Деу Матіз

Створювані несправним бензонасосом проблеми мають схожу симптоматику з широким спектром інших поломок. З цієї причини досвідчені майстри перестраховуються і окремо діагностують роботу паливного модуля Деу Матіз.

  • Поломка бензонасоса може бути явною. Діагностувати таку несправність досить просто. При увімкненні запалювання двигун можна не запускати, повинен увімкнутися бензонасос. Про це буде свідчити характерний звук увімкнення насоса. Якщо насос мовчить, значить паливний модуль не включається.
  • Зрозуміло, якщо насос взагалі не працює, є сенс заглянути в блок запобіжників. Потрібно перевірити плавкий запобіжник і реле. Захист модуля паливного насоса знаходиться в основному блоці запобіжників, який винесено в підкапотний простір. Схема запобіжників і реле вказана на фото нижче. Нам потрібен запобіжник № 3 і реле К5.

Схема запобіжників і реле

  • Коли ж бензонасос все-таки подає ознаки життя, то необхідно заміряти тиск у паливній магістралі. Тиск можна заміряти як на вході в паливну рампу, так і безпосередньо на виході з паливного модуля. При роботі мотора на холостому ході справний бензонасос повинен генерувати не менше 3 (бар).

Міряємо тиск у паливній магістралі

Якщо діагностика показала низький тиск у паливній магістралі, то необхідно демонтувати паливний модуль Деу Матіз і проводити ревізію вузла. Винуватцем недостатнього тиску палива може бути не сам бензонасос, а сіточка, тобто фільтр грубого очищення палива, який встановлюється на вході в насос.

Як правило, якщо бензонасос відпрацював менше 70 000 (км) пробігу, то недостатній тиск палива вдається усунути заміною сітчастого фільтра. Якщо ж насос вже відпрацював в районі 100 000 (км), то рекомендується просто поміняти бензонасос і сіточку на нові аналоги.

Щодо заміни сіточки бензонасосу, досвідчені водії Деу Матіз намагаються змінювати цей фільтруючий елемент з періодичністю близько 30 000 (км) пробігу.

Як замінити паливний насос Деу Матіз

Модуль бензонасоса знаходиться всередині бензобака. Благо, що виробник Daewoo Matiz передбачив можливість обслуговування бензонасоса без необхідності демонтажу паливного бака. Дістатися до модуля паливного насоса можна через прикрите заглушкою технологічне віконце, яке розміщене під заднім сидінням.

  • Піднімаємо заднє сидіння. Зрозуміло, найкраще повністю винести з салону заднє крісло. Адже при витяганні паливного модуля з нього буде прокопувати бензин. Як правило, після обслуговування модуля бензонасосу в салоні довгий час пахне бензином. Якщо паливо потрапить на крісло, то пахнути бензином буде набагато довше.
  • Виймаємо заглушку модуля паливного насоса. Ця кришка тримається на засувках, її потрібно просто висмикнути. Для цього слід піддіти заглушку маленькою плоскою викруткою.

Виймаємо заглушку модуля паливного насоса

  • Вимикаємо живлення бензонасоса. Для цього слід висмикнути дротову колодку з роз'єму. Для підвищення надійності дане з'єднання захищається фіксатором. З'єднання не вийде розімкнути, якщо не висунути фіксуючий стопор.

Вимикаємо живлення бензонасоса

  • Тепер необхідно скинути тиск у паливній магістралі. Якщо цього не зробити, то весь бензин з паливних трубок хлине в салон. Коли живлення бензонасоса відключено, потрібно просто завести мотор і дати двигуну Деу Матіз виробити паливо з рампи. Мотор сам заглухне, коли закінчиться паливо.
  • Від'єднуємо напірний і повертальний шланги паливної магістралі. Вони підключаються за допомогою швидкозйомного фітингу. Щоб від'єднати кожен з фітингів, потрібно натиснути кнопку фіксатора.

Від'єднуємо напірний і повертальний шланги

  • Від'єднуємо шланг паливного адсорбера. Він підключається до патрубку бензонасоса звичайним хомутом.

​​​Від'єднуємо шланг паливного адсорбера

Все паливний модуль готовий до демонтажу. Але перед безпосереднім вилученням модуля вкрай рекомендується ретельно почистити весь простір навколо. В іншому випадку засори можуть потрапити прямо в бензобак.

  • Відкручуємо болти сполучного фланцю. За допомогою даного фланцю паливний модуль щільно притискається до бензобака. Всього на фланці передбачено 6 болтів з головкою на 7. Майстру потрібен або трубний ключ, або накидна голівка, бажано подовжена.

Відкручуємо болти сполучного фланцю

  • Витягуємо паливний модуль з бензобака. У процесі вилучення модуля з насоса почне витікати бензин. Найкраще відразу перекласти модуль в тазик. Додатково весь простір навколо паливного модуля рекомендується застелити ганчір’ям.

Витягуємо паливний модуль

При витяганні паливного модуля слід приділити увагу н поплавку. Його потрібно акуратно вивести з проєму, щоб не погнути тримач і не пошкодити резистор.

Від'єднуємо дротові колодки

  • Знімаємо корпус паливного модуля. Корпус тримається на 3 засувках.
  • Знімаємо корпус паливного модуля
  • Від'єднуємо старий фільтр.​

Від'єднуємо старий фільтр

  • Виймаємо старий насос і ставимо на його місце новий аналог, а також нову сіточку.
  • Виймаємо старий насос
  • Збираємо вузол у зворотній послідовності. Обов'язково проконтролюйте тиск у паливній магістралі з новим насосом.

Нижче додається відеоролик, в якому можна наочно подивитися принцип від'єднання корпусу паливного насоса і сіточки.

Додаткова інформація

Варто окремо зауважити, що сам бензонасос Деу Матіз досить складно знайти в продажу. Магазини автозапчастин пропонують в основному паливні модулі в зборі. Так, модуль у зборі коштує практично вдвічі дорожче окремого бензонасоса. З цієї причини багато майстрів шукають більш доступну за ціною альтернативу.

Гарною взаємозамінністю з оригінальним бензонасосом Деу Матіз володіють аналоги від ВАЗ 2110 і 2112. Додатково до Деу Матіз підходять бензонасоси від Daewoo Nexia і Chery QQ. Нижче викладено відеоролик, автор якого замінив оригінальний бензонасос на аналог від ВАЗ 2110.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна паливного насоса Деу Матіз, установка бензонасоса від ВАЗ"

Відгуки: 0




» Всі новини

.