Доставка по Україні ⌚ 9 до 19
автозапчастини Шевроле
автозапчастини Деу
Онлайн
заявка

Ви можете вказати свій номер телефону і наші менеджери зв'яжуться з Вами найближчим часом..


Ваше ім'я*

Телефон*

Вкажіть запчастини, які Вас цікавлять*


Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна ременя генератора Шевроле Лачетті

Розкажіть друзям
13.10.2020 | Lacetti

Одним з найнадійніших і довговічних елементів силового агрегату Шевроле Лачетті безперечно є ремінь допоміжних агрегатів, він же ремінь генератора. Термін служби ременя допоміжних агрегатів Chevrolet Lacetti не регламентований. Оригінальний заводський ремінь виходжує в середньому 150 000 (км) пробігу. Але відомо чимало випадків, коли на одному ремені генератора машині вдавалося відколісити понад 200 000 (км)!

Кожна з модифікацій Шевроле Лачетті використовує свій власний ремінь генератора. Виняток становлять лише моделі з двигуном F16D3 (Лачетті 1.6) і F18D3 (Лачетті 1.8 LDA). У них використовується однаковий ремінь 6PK1873 (довжина: 1873 мм, 6 ребер).

Артикульний номер ременя генератора Шевроле Лачетті 1.4: 6PK1873.

Артикульний номер ременя генератора Chevrolet Lacetti 1.6: 6PK1873.

Артикульний номер ременя генератора для двигуна 1.8 (старий мотор T18SED без кондиціонера): 6PK1725.

Артикульний номер ременя генератора для двигуна 1.8 (старий мотор T18SED з кондиціонером): 6PK1893.

Артикульний номер ременя генератора для двигуна 1.8 (новий мотор F18D3): 6PK1873.

Артикульний номер натяжного пристрою: 96349976, 96435138, 96352818.

Замість регламенту терміну служби ременя допоміжних агрегатів виробник регламентує лише час планових оглядів. Ремінь допоміжних агрегатів Chevrolet Lacetti рекомендується оглядати з періодичністю не рідше 30 000 (км) пробігу. В ході планових оглядів майстри намагаються виявити наявність наступних дефектів:

  1. Тріщини
  2. Відшаровування
  3. Надрив краю
  4. Надмірне розтягнення
  5. Наявність масляної плівки
  6. Запах гару
  7. тощо.

За наявності хоча б одного з дефектів ремінь допоміжних агрегатів Шевроле Лачетті слід замінити. Заміна ременя генератора є однією з найпростіших сервісних операцій. У самому низу огляду викладено відеоролик, на якому наочно показані всі етапи заміни ременя допоміжних агрегатів. А нижче по тексту розміщено покрокове керівництво, як швидко і легко замінити ремінь генератора.

Ремінь генератора Шевроле Лачетті

Як замінити ремінь генератора (ремінь допоміжних агрегатів) Шевроле Лачетті

Слід почати з того, що ремінь допоміжних агрегатів (ремінь генератора) приводить у рух такі механізми:

  1. Генератор
  2. Насос ГУР
  3. Компресор кондиціонера

Сам момент береться від шківа колінного валу. Даний ремінь не вимагає періодичної підтяжки, так як в ремінній передачі присутній натяжний ролик. Зверніть увагу, кожна заміна ременя допоміжних агрегатів Лачетті передбачає і заміну натяжного ролика.

Існує кілька шляхів заміни ременя генератора: зверху, з підкапотного простору, і знизу. Якщо немає доступу до оглядової ями або естакади, то найкраще скористатися першим способом, тобто через капот.

Заміна ременя генератора Шевроле Лачетті зверху

  • Глушимо мотор і відкриваємо капот. Для запобігання травмонебезпечних ситуацій рекомендується відкинути мінусову клему від АКБ. В даному випадку з'являється гарантія, що стартер ніхто не прокрутить.
  • Знімаємо корпус повітряного фільтра. Насамперед слід витягти повітровід. Він кріпиться за допомогою хомута. Сам корпус повітряного фільтра має 2 точки фіксації. Передній болт має головку на 10, а для викручування заднього болту потрібен ключ на 12.

Знімаємо корпус повітряного фільтра

  • Послаблюємо натяжний ролик. Для цього потрібно провернути ролик за годинниковою стрілкою. Тягнути потрібно за сам болт кріплення. Ролик провертається до тих пір, поки не ослабне натягнення ременя. Ролик натягнення ременя генератора знаходиться відразу під шківом насоса рульового гідропосилення.

Послаблюємо натяжний ролик

  • Знімаємо старий ремінь генератора.

Знімаємо старий ремінь генератора

Як було сказано вище, фахівці наполегливо рекомендують разом з самим ременем проводити заміну і натяжного ролика. У ньому зношується підшипник, через що помітно знижується термін служби ремінної передачі. Зверніть увагу, натяжний ролик є складовою частиною натяжного пристрою. Ролик легко від’єднується від самого механізму натягнення.

Сервіс натяжного пристрою ременя допоміжних агрегатів Chevrolet Lacetti здійснюється за такою схемою:

  • Викручуємо болт ролика. Кріплення має стандартну різьбу, тому крутити болт потрібно проти годинникової стрілки. Не забудьте витягти притискну шайбу.

Викручуємо болт ролика

  • Витягуємо ролик натяжного пристрою.

Витягуємо ролик натяжного пристрою

  • Якщо спостерігається втома самого натяжника, то відкручуємо корпус натяжника від кронштейну. Механізм натяжки зафіксовано 2 болтами під ключ на 14.

Відкручуємо корпус натяжника від кронштейну

  • Витягуємо натяжник. На фото нижче представлений механізм натягнення ременя в зборі з роликом.

Витягуємо натяжник

  • Ставимо новий або обслужений пристрій натягнення на місце.
  • Накидаємо новий ремінь допоміжних агрегатів.

Слід проконтролювати роботу натяжника. Механізм натяжки має контрольні ризки, за якими можна легко визначити як силу натяжки, так і ступінь розтягнення ременя.

На нерухомій частині корпусу натягуючого пристрою передбачено 3 ризки. Контрольна стрілка розташована на рухомій частині механізму, якраз з цього боку і встановлюється натяжний ролик. Стрілка повинна дивитися на середню ризку. Середнє положення контрольної стрілки свідчить, що пристрій забезпечує оптимальний натяг, а ремінь ще не встиг розтягнутися.

Контроль натягу

У міру експлуатації автомобіля ремінь допоміжних агрегатів Шевроле Лачетті буде розтягуватися. Слідом за ступенем розтягнення ременя контрольна стрілка буде переміщатися до лівої ризку, якщо дивитися на натяжник з боку підкапотного простору. Якщо стрілка досягла лівої контрольної ризки, то потрібно негайно замінити ремінь генератора. Так як ремінна передача розтягнулася до межі.

Але буває і таке, що контрольна стрілка перетинає праву ризку. Це означає, що ремінь натягнут з дуже великою силою. Перетяг свідчить про те, що був використаний короткий ремінь. В даному випадку потрібно підбирати ремінь допоміжних агрегатів до конкретно взятої модифікації Шевроле Лачетті.

Як замінити ремінь генератора знизу

Якщо змінювати ремінь знизу, то не знадобиться від'єднувати корпус повітряного фільтра. Хоча час і сили все одно доведеться витрачати на від'єднання нижнього захисту.

  • Спускаємося під машину і демонтуємо захист піддону картера двигуна.
  • Від'єднуємо правий брудозахисний щиток моторного відсіку.

Від'єднуємо правий брудозахисний щиток моторного відсіку

  • Послаблюємо натягнення ременя допоміжних агрегатів, провернувши ролик за годинниковою стрілкою.

Послаблюємо натягнення ременя

  • Скидаємо старий ремінь генератора.

Скидаємо старий ремінь генератора

  • Встановлюємо новий ремінь і контролюємо натяжку ремінної передачі за вищеописаною схемою.

Додаткова інформація

Досвідчені водії Шевроле Лачетті практикують використання так званого спрею для ремінних передач. Періодична обробка спреєм ременя генератора дозволяє вирішити відразу кілька завдань:

  • Усувається масляна плівка
  • Розм’якшується гума, що запобігає появі тріщин

Не потрібно забувати, що періодичних оглядів і заміни потребує і ремінь ГРМ. У блозі з ремонту Лачетті є докладний огляд на тему заміни ременя ГРМ.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна ременя генератора Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

.