Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Як замінити підшипник передньої ступиці Шевроле Авео

19.10.2016 | Aveo

Найважливішим елементом шасі Шевроле Авео є ступичні підшипники. Цей різновид підшипників з'єднує між собою колісні ступиці з поворотними кулаками.

Ступічні підшипники Chevrolet Aveo піддаються колосальним навантаженням, що призводить до поступового зносу підшипникових вузлів.

Артикул передніх ступічних підшипників Шевроле Авео:

Їздити зі зношеними підшипниками ступиць досить небезпечно. Відомі випадки, коли проблемний ступічний підшипник клинив на високій швидкості. Через це може обірвати поворотний кулак, що виллється в серйозну аварію!

Як перевірити техстан передніх ступічних підшипників Шевроле Авео

При несправності ступічного підшипника з'являється люфт колеса. Це відбувається через пошкодження сепаратора, а також знос обойм підшипника та їхніх посадкових місць.

  1. Вивішуємо передні колеса. Обов'язково потрібно підперти машину.
  2. Хитаємо по черзі кожне колесо.

Якщо якесь з коліс буде бовтатися на з'єднанні ступиці і поворотного кулака, значить на даній стороні пора міняти ступічний підшипник.

При зносі ступічних підшипників можуть спостерігатися й інші симптоми:

  1. З-під коліс доноситься сторонній шум (свист, скрегіт)
  2. Колісні ступиці почали сильно грітися
  3. Машина погано їде накатом

У середньому підшипники колісних ступиць Шевроле Авео відпрацьовують 70 000 - 100 000 (км) пробігу. Але ступічні підшипники можуть зношуватися і швидше, якщо автомобіль часто колесить по розбитих дорогах.

Заміна ступічних підшипників на передніх колесах Шевроле Авео

Існує кілька способів заміни ступічних підшипників:

  1. З від'єднанням поворотного кулака
  2. Без демонтажу поворотного кулака

І перший, і другий способи мають право на життя. Якщо зняти поворотний кулак, з'явиться можливість вільно маніпулювати з'єднанням. Тобто демонтований кулак можна повернути будь-якою стороною і під будь-яким кутом, що в деяких ситуаціях полегшує завдання.

Якщо поворотний кулак не знімати, можна заощадити час. Але в цьому випадку доведеться працювати з незручного становища. При заміні ступічного підшипника на встановленому на своє місце кулаку не вийде скористатися гідропресом. Доведеться обходитися знімачем, ударною наставкою і молотком.

Знімач

При випресовуванні і запресовуванні ступічного підшипника буде потрібен знімач. До ступиць Авео застосуємо зйомник від ВАЗ 2108 і 2109. Щоб досягти ідеальної сумісності, потрібно лише зменшити в діаметрі одну з гайок на знімачі.

Далі буде розказано спосіб заміни передніх ступічних підшипників Шевроле Авео без демонтажу поворотного кулака:

  • Знімаємо ковпак ступічної гайки.
  • Послаблюємо затягування ступічної гайки. Попутно можна послабити і затяжку колісних болтів. Гайка ступиці закручується з досить великим зусиллям. При відкручуванні даної гайки потрібно використовувати спеціальний ключ на 32 і потужний воріт.

Послаблюємо затягування ступічної гайки

  • Знімаємо переднє колесо. Для цього потрібно попередньо вивісити передню частину авто на домкраті і підкласти під машину упор для страховки.

Знімаємо переднє колесо

Від’єднуємо гальмівний суппорт

  • Знімаємо гальмівний диск. Дуже часто диск сильно прикипає до ступиці. Щоб уникнути такого в майбутньому, привалювальні поверхні диска і ступиці Chevrolet Aveo потрібно обробити омедняючим засобом.

Знімаємо гальмівний диск

  • Від'єднуємо шарову опору. Якщо шарова ще порівняно нова, то найкраще розімкнути з'єднання шарової опори і ричага. В даному випадку вийде зберегти в цілісності і пильник, і палець з шарніром.

Від'єднуємо шарову опору

Якщо шарова опора вже відпрацювала своє, то можна не церемониться з нею. Просто відкручуємо гайку шарніра і вибиваємо палець. У блозі з ремонту Шевроле Авео є гарний огляд на тему заміни шарових опор.

При від'єднанні шарової опори від ричага слід повернути колесо в бік, який протилежний тому, де здійснюється ремонт. Якщо шаровий від'єднується на правому колесі, то повертати кермо потрібно вліво. Поворот колеса дасть запас вільного місця, що дозволить без зайвих зусиль розімкнути з'єднання.

  • Витягуємо зі ступиці зовнішній ШРУС. Потрібно просто потягнути на себе поворотний кулак і відсунути в бік ШРУС, який вийшов із зачеплення.

Витягуємо зі ступиці зовнішній ШРУС

  • Знімаємо ступицю. Для цієї мети рекомендується використовувати зворотний молоток. Але якщо спеціального інструменту немає під рукою, то нічого страшного. Цілком можна обійтися звичайним молотком.

Знімаємо ступицю

Нерідко ступиця знімається разом із внутрішньою обоймою підшипника. У цьому випадку доведеться знімати обойму. Для цього зазвичай застосовують зубило з молотком. Тобто обойма просто збивається. Деякі майстри акуратно зрізають обойму болгаркою.

  • Знімаємо стопорне кільце. Для цього слід використовувати знімач стопорних кілець. При установці нового підшипника дуже бажано використовувати новий стопор. Артикул стопорного кільця для ступічних підшипників Авео: 94535121-GM.

Знімаємо стопорне кільце

  • Випресовуємо ступічний підшипник Авео. Для цього потрібен спеціальний зйомник.

Випресовуємо ступічний підшипник Авео

  • Оглядаємо посадкові поверхні підшипника на ступиці і поворотному кулаку. Посадкові поверхні не повинні мати механічного зносу.

Таке часто буває, що посадкову поверхню на кулаці або ступиці виїдає. У цьому випадку доведеться змінювати зношені запчастини Шевроле Авео, кулак або ступицю, а може і все разом.

  • Ставимо новий підшипник. Для запресовки підшипника можна використовувати той самий зйомник, за допомогою якого знімався старий підшипниковий вузол. Попередньо посадкові місця на підшипнику слід змастити. Для цього підійде звичайне моторна мастило, тільки нове.

Перед безпосередньою установкою підшипника потрібно ретельно почистити посадкові місця. Особливу увагу слід приділити чистці посадкового місця під стопорне кільце. У канавці часто збираються засори, наявність яких не дозволить якісно встановити стопор.

  • Збираємо вузол назад і робимо пробний заїзд.

Додаткова інформація

Багато майстрів здійснюють заміну ступічного підшипника Шевроле Авео з від'єднанням поворотного кулака. Щоб зняти поворотний кулак, потрібно лише від'єднати датчик ABS, якщо він передбачений, і відкрутити болти стійки амортизатора.

Якщо зняти поворотний кулак, вийде покласти з'єднання зі ступицею на бік. У такому положенні набагато простіше випресовувати як ступицю, так і ступічний підшипник.

Якщо проводити заміну ступичного підшипника на демонтованому кулаку, гріх не скористатися гідравлічним пресом. Для цього підійде навіть найпростіший ручний гідропрес із зусиллям від 1 (т).

За відсутності пресового обладнання можна відвідати будь-яке профільне СТО. Там за скромну плату не тільки випресують ступицю і старий підшипник, а й якісно запресують новий підшипниковий вузол.

Фахівці рекомендують проводити заміну ступічного підшипника Chevrolet Aveo на обох колесах відразу. Особливо актуальна дана рекомендація в тих випадках, коли ступічні підшипники відпрацювали без заміни 50 000 - 70 000 (км) пробігу.

 

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Як замінити підшипник передньої ступиці Шевроле Авео"

Відгуки: 1


Илья

Отлично




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Авео

Фільтр для очищення антифризу Шевроле Авео своїми руками
Фільтр для очищення антифризу Шевроле Авео своїми руками
Розкоксування двигуна Шевроле Авео
Розкоксування двигуна Шевроле Авео
Заміна радіатора охолодження Шевроле Авео 1.5 (96536523)
Заміна радіатора охолодження Шевроле Авео 1.5 (96536523)
Промивання системи охолодження Шевроле Авео, заміна антифризу
Промивання системи охолодження Шевроле Авео, заміна антифризу
.