Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Ремонт ГБЦ Деу Ланос 1.5. Дефектовка головки блоку циліндрів, немає компресії в 3 циліндрі

При ремонті двигуна Daewoo Lanos особливу увагу слід приділяти головці блоку циліндрів. Це найважливіший вузол силового агрегату, від якого залежить багато чого, від компресії циліндрів до подачі паливо-повітряної суміші та відведення продуктів згоряння палива.

Центральне місце в ГБЦ відведено клапанам, які потребують періодичного сервісу.

Ремонт ГБЦ Деу Ланос 1.5.

Це цікаво! Переважна більшість Деу Ланос має 4-циліндровий 8-клапанний силовий агрегат з розподіленим вприском (двигуни МеМЗ-307, A13SMS і A15SMS). Але цей автомобіль доступний і з 16-клапанним мотором на 2 розподільчих вали (двигуни A15DMS і A16DMS).

Для ремонту потрібні наступні запчастини на Деу Ланос (Артикули):

Артикульний номер впускних клапанів ЗАЗ Ланос: 96182934.

Артикульний номер випускних клапанів: 96182933.

Антикульний номер маслозйомних ковпачків: 94580655.

Артикульний номер направляючих втулок клапанів: 96350913.

Артикульний номер гідрокомпенсаторів: 5233315.

Клапанний вузол Daewoo Lanos може піддаватися наступним несправностям:

  1. Деформація клапанів
  2. Прогоряння клапаних головок
  3. Наявність механічного зносу на сідлах
  4. Знос втулок
  5. Знос сальників клапана (маслозйомних ковпачків)

Поломка клапаного вузла тягне за собою неправильну роботу двигуна. У найпростішому і найлегшому випадку клапана просто починають видавати сторонній шум.

Цокот можуть джерелити як гідрокомпенсатори, так і ніжки клапанів, що бовтаються у втулках. Щодо запущених випадків, справа може закінчитися втратою циліндрами компресії або заклинюванням клапанів у втулках!

Наприкінці тексту можна знайти відеоролик, автор якого зіткнувся з деформацією випускного клапана ZAZ Lanos, що призвело до втрати одним з циліндрів компресії.

А нижче по тексту можна знайти інструкцію з картинками по сервісному обслуговуванню клапанного вузла на даному авто.

До речі, в блозі з ремонту Ланос є досить інформативна замітка на тему заміни клапанів у ГБЦ. Ця ж стаття не є дубляжем. В огляді буде описаний абсолютно інший підхід до ремонту.

Ремонт ГБЦ ЗАЗ Ланос

Ремонт головки блоку циліндрів ЗАЗ Ланос

Для повноцінного сервісного обслуговування ГБЦ головку блоку потрібно демонтувати. Лише на від'єднаній головці вийде провести повноцінну ревізію, дефектування і вибракування самих клапанів і клапанних сідел.

Демонтаж ГБЦ - це один з найбільш трудомістких етапів ремонту клапанного вузла. У блозі з обслуговування Daewoo Lanos є окремий огляд, присвячений темі від'єднання ГБЦ.

Повторювати повністю дану інформацію особливого сенсу немає. Можна лише згадати основні етапи демонтажу головки блоку циліндрів.

Як зняти ГБЦ Деу Ланос (мотор на 8 клапанів)

Від'єднуємо корпус повітряного фільтра

Демонтуємо паливну рампу з форсунками

Демонтуємо випускний колектор

  • Скидаємо ремінь ГРМ і від'єднуємо шестірню газорозподільного механізму. У модифікації ЗАЗ Ланос з 16-клапанним мотором викоористовується 2 шестерні ГРМ.
  • Блог з ремонту Lanos містить статтю на тему обслуговування ГРМ, в огляді докладно описані всі етапи даного завдання.

Скидаємо ремінь ГРМ

  • Відкручуємо і від'єднуємо головку блоку циліндрів. Порядок відкручування болтів позначено на картинках нижче.

Відкручуємо і від'єднуємо головку блоку циліндрів

Від'єднуємо впускний колектор

Ремонт клапанного вузла

Від'єднуємо натискові важелі (рокера) і опори

  • Виймаємо гідрокомпенсатори.
  • Стискаємо пружину за допомогою розухарювача.

Стискаємо пружину за допомогою розухарювача

Магнітом витягуємо сухарі

Знімаємо верхню тарілку і пружину

  • Від'єднуємо нижню опорну тарілку. Зняти нижні тарілки без від'єднання маслозйомних ковпачків вийде лише на впускних клапанах. Щодо випускних клапанів Daewoo Lanos, спочатку необхідно зняти маслозйомні ковпачки, а тільки потім потрібно приступати до від'єднання нижніх тарілок.

Від'єднуємо нижню опорну тарілку

  • Знімаємо маслозйомний ковпачок.

Знімаємо маслозйомний ковпачок

  • Витягуємо клапан.​
  • Повторюємо всі вищеописані процедури для кожного клапана окремо.
  • Вибиваємо втулки, попередньо розігрів головку блоку циліндрів до 100-120 С. До втулків слід переходити після того, як проведено дефектування старих клапанів!

Зверніть увагу, досвідчені майстри маркують клапана, щоб знати порядок зворотної установки. Як показує практика, в ході експлуатації силового агрегату дістається в основному випускним клапанам. Вони деформуються, прогорають і виснажуються в районі ніжки.

Всьому виною підвищена температура, випускні клапана нагріваються практично вдвічі більше, ніж впускні.

Перед заміною клапанів ЗАЗ Ланос старі екземпляри необхідно перевірити на деформацію і знос ніжки. Для цього майстру потрібен мікрометр і пристрій для вимірювання кривизни (биття) ніжок клапанів.

Якщо клапана нормальні, як це зазвичай буває з більшою частиною примірників на впуску, міняти їх на нові аналоги особливого сенсу немає.

Це ж стосується і втулок під цілі клапана, їх можна залишити. Скрізь можна замінити хіба що маслозйомні ковпачки.

Особливу увагу слід приділити сідлам клапанних голівок. Разом з кривими і прогорілими клапанами фахівці зазвичай проводять заміну і сідел.

Витягти сідло з посадкового місця досить непросто. Майстри рекомендують спаювати між собою головку проблемного клапана і сідла.

Далі з'єднання потрібно просто вибити, як при витяганні клапанів.

  • Робимо заміну зношених компонентів і збираємо вузол у зворотній послідливності.

Додатково

При обслуговуванні ГБЦ автомобіля ZAZ Lanos необхідно обов'язково і неодмінно почистити від нагару робочі поверхні з боку камер згоряння.

Не забудьте приділити увагу поршневим голівкам. Якщо поршні в нагарі, їх слід обов'язково і неодмінно почистити.

Багато фахівців дотримуються думки, що двигуну Деу Ланос вийде повернути якийсь запас тягової потужності, якщо зробити розкоксування поршневих кілець.

При від'єднаній головці блоку дана задача не буде представляти абсолютно ніяких складнощів.

При демонтажі головки блоку циліндрів обов'язково і неодмінно потрібно буде проводити заміну прокладки ГБЦ.

Дана робота начебто і здається простою, але в ній все ж є деякі моменти, не знаючи які не вийде якісно замінити ущільнювач. У блозі з ремонту ЗАЗ Ланос є тематична стаття, присвячена заміні прокладки ГБЦ.

Заміна клапанів - це досить тонка робота. Адже майстру потрібно ловити соті міліметра, щоб встановити оптимальний зазор між ніжками клапанів і втулками. Це дуже непросто.

Обслуговування ГБЦ цілком реально здійснити навіть на базі домашнього гаража. Але при цьому потрібно буде відвідувати спеціалізовані СТО, де є доступ до професійних високоточних вимірювальних приладів та інструментів.

Без спеціалізованого оснащення неможливо буде визначити знос елементів клапанного вузла.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Ремонт ГБЦ Деу Ланос 1.5. Дефектовка головки блоку циліндрів, немає компресії в 3 циліндрі"

Відгуки: 1


Андрей

Все достаточно быстро ясно. Вопрос , какая цена такой работы на СТО?




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Деу Ланос

Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Як перевірити датчик покажчика температури охолоджувальної рідини Деу Ланос
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна задніх гальмівних трубок Деу Ланос, трубка від шланга до гальмівного циліндра
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Заміна підшипника муфти кондиціонера Ланос
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
Велика витрата масла масла ЗАЗ Ланос, димить вихлопна труба. Причини і методи ремонту
.