Автомобіль Chevrolet Lacetti може похвалитися яскравим, чітким і виразним підсвічуванням передніх фар. Головне освітлення даного авто засноване на галогені, який забезпечує щільне та інтенсивне світло. Але як і будь-які автозапчастини Шевроле Лачетті, передні блок-фари схильні до зносу. З часом захисне скло фар мутніє, покривається подряпинами і потертостями.
Передні фари Chevrolet Lacetti в кузові седан і універсал є повністю ідентичними. А ось у хетчбеку використовуються трохи інші фари. Різниця між передніми фарами хетчбека і седана/універсала полягає в тому, що на хетчбеку блок ближнього і далекого світла поєднаний (застосовується двонитова галогенова лампочка H4U), тоді як на седані/універсалі ближнє і далеке світло розділено блоками.
Артикульний номе передніх фар Шевроле Лачетті седан/універсал: 96458810 (права) і 96458809 (ліва).
Артикульний номе передніх фар Шевроле Лачетті хетчбек: 96458816 (права) і 96458815 (ліва).
В оригінальних галогенових лампочках цього авто є захист від появи ультрафіолету, через який з часом можуть мутніти пластикові ковпаки фар. Але ультрафіолет є не головним фактором погіршення роботи головного світла. З-під коліс авто, що їдуть попереду, летять всілякі засори, від бруду до гравію. Вони і дряпають зовнішню поверхню фар, що призводить до розсіювання колись щільного та інтенсивного потоку світла.
Головною проблемою потертих/подряпаних фар є втрата різкості світлового пучка. Світло стає каламутним, розмитим і невиразним. Через це водієві буває складно розглядати дрібні деталі дорожнього шляху.
Кардинально вирішити проблему помутнілих фар можна лише заміною старих освітлювачів на нові аналоги. Але за комплект оригінальних передніх фар виробництва General Motors замовнику доведеться викласти мало не $300. Звичайно, можна знайти дешевші фари Chevrolet Lacetti, з числа сертифікованих аналогів, але і їх придбання полегшить гаманець на $50-100.
Додатково деякі автомагазини запчастин пропонують замість цілих фар одні шибки, тобто зовнішні захисні ковпаки з прозорого пластику. Офіційно General Motors не випускає комплектуючих до фар, зокрема скло. Їх штампують інші виробники автозапчастин, в основному це маловідомі бренди з Азії.
Але при заміні самого скла виникає ряд технічних складнощів. Зокрема, як зняти старий клей і не пошкодити корпус фар Шевроле Лачетті, як приклеїти скло, щоб посадка була герметичною. Інший раз ремонт фар може здійснитись тільки лише заміною старих освітлювачів на нові.
Щоб уникнути складнощів і фінансових витрат, пов'язаних з купівлею нових фар і їх заміною на старі, багато майстрів просто відновлюють скляні поверхні освітлювачів звичайним поліруванням.
Процес полірування фар можна розділити на наступні етапи:
Багато майстрів додатково покривають фари спеціальним лаком для автомобільних скляних поверхонь. Лак дозволяє надовго зафіксувати отриманий від полірування результат. Зрозуміло, покривати фари Шевроле Лачетті лаком не обов'язково, це за бажанням, за наявності у майстра додаткового часу.
На практиці полірування передніх блок-фар Chevrolet Lacetti виглядає наступним чином:
Якщо використовувати класичний канцелярський скотч, то по закінченню робіт доведеться ще й віддирати, відтирати і відмивати липку клейковину, яка не так просто знімається.
При затиранні зовнішньої поверхні фар Шевроле Лачетті наждаком слід використовувати вологе середовище. Періодично змочувана поверхня фар вимиватиме абразив і стружку з дрібних пор.
На етапі первинної грубої (чорнової) зачистки поверхня фар стане матовою, тобто каламутною. Так і треба, не варто лякатися цього!
Щодо насадки, потрібна спеціальна насадка з полірувальною поверхнею. Полірувати фари можна як повстю, так і вовною або будь-якими іншими м'якими матеріалами без абразива.
У ході фінішної чистової обробки потрібна буде полірувальна паста. Без використання пасти ефект полірування фар буде короткочасним.
Якщо у майстра є під рукою лак для захисту відполірованих поверхонь, то необхідно залакувати оброблені поверхні. Без лакування відполіровані фари дуже швидко втратять свій блискучий вигляд.
Захисні ковпаки на фарах Шеврорле Лачетті завжди виготовляються з пластику, навіть у дорогих оригінальних освітлювачах GM. Пластик передніх фар з часом каламутніє від ультрафіолетового випромінювання, більшу частину якого генерують самі лампочки мнемоніки.
В оригінальних лампочках стоїть захист від вироблення ультрафіолету. Це слід враховувати при заміні лампочок ближнього і далекого світла. При заміні джерел світла слід вибирати щось дорожче, де є аналогічний захист від УФ-випромінювання, яке з часом призводить до каламутності фар.
До речі, в блозі з ремонту Шевроле Лачетті є докладний огляд на тему ремонту задніх ліхтарів. Разом з тим є стаття про заміну лампочок у додатковому стоп-сигналі.
Полірування передніх фар - це прекрасна можливість, щоб підвищити ефективність і якість роботи головної мнемоніки. Зрозуміло, варто розуміти, що полірування дозволяє домогтися лише тимчасового результату, навіть якщо покрити фари поверх полірування лаком. Одного разу прибравши первинний захисний шар на фарах водієві доведеться полірувати мнемоніку практично щорічно.
Відгуки: 0
96546904-EuroEx
96387324-EuroEx