Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна вакуумних трубок впускного колектора Шевроле Лачетті

27.01.2021 | Lacetti

Якість роботи двигуна Chevrolet Lacetti багато в чому залежить від герметичності впускного тракту. Якщо відбудеться розгерметизація впускної системи, то будуть порушені пропорції паливно-повітряної суміші. Через це двигун починає працювати нестабільно, можуть спостерігатися: троіння мотора, зависання і провали обертів.

Переважна більшість модифікацій Шевроле Лачетті оснащуються впускним колектором зі змінюваною довжиною повітряного каналу. Можливість зміни геометрії впускної системи дозволяє швидше і точніше регулювати паливно-повітряну суміш як на низьких, так і високих обертах.

Артикул вакуумної трубки (на датчик тиску): 96451064-GM.

Артикул вакуумної трубки (від ресивера до колектора): 96248443.

Артикул вакуумної трубки (від клапана до пневмоциліндра): 96417675.

Впускний тракт Chevrolet Lacetti має чимало сполук, через які потенційно може просочуватися в систему невраховане повітря. Найбільш слабкими місцями впускної системи є:

  1. Вакуумні трубки
  2. Прокладка дросельної заслінки
  3. Прокладка впускного колектора
  4. Кільця форсунок

У блозі з ремонту Лачетті можна знайти огляд на тему заміни прокладок впускного колектора. Додатково можна знайти статтю з сервісного обслуговування дроселя, в ній є згадка про заміну прокладки ДЗ.

Багато майстрів недооцінюють загрозу розгерметизації впускної системи Шевроле Лачетті через вакуумні трубки. Як показує практика, вже через 5-7 років експлуатації автомобіля вакуумні трубки дубіють і тріскаються, починаючи активно пропускати невраховане повітря.

Зверніть увагу на викладений у кінці огляду відеоролик. У відео показано, як найкраще провести заміну вакуумних трубок, а також дані поради і рекомендації, що можна поставити замість старих комунікацій.

Вакуумна трубка впускного колектора Шевроле Лечетті

Як замінити вакуумні трубки впускної системи Шевроле Лачетті

Слід почати з того, що до впускного колектора підключено 4 вакуумні трубки:

  1. Від колектора до датчика абсолютного тиску
  2. Від вакуумного ресивера до колектора
  3. Від електромагнітного клапана до пневмоциліндра на впускному колекторі

Додатково у впускній системі Шевроле Лачетті є ще одна трубка, вона коротка. Трубка невеликої довжини пов'язує між собою електромагнітний клапан і вакуумний ресивер механізму зміни довжини впускного тракту.

Цікаво, що в продажу не зустрічається коротка трубка. Деякі фахівці стверджують, що вона повинна йти в комплекті з електромагнітним клапаном.

Тобто всього впускна система має 4 вакуумні трубки. Досвідчені водії Chevrolet Lacetti знають, що через 50 000 - 70 000 (км) пробігу вакуумні трубки впускної системи починають пропускати повітря. Це відбувається з наступних причин:

  1. Трубки дубіють, через що на з'єднанні зі штуцером з'являється зазор
  2. Трубки тріскаються

Знос вакуумних трубок обумовлений роботою в умовах підвищеної температури. Додатково поверхня трубок покривається мастильноою плівкою, що істотно прискорює знос комунікацій.

Вакуумні трубки змінюються за такою схемою:

  • Мотор Шевроле Лачетті повинен бути зупинений, запалювання потрібно повністю вимкнути. Ключі кладемо в кишеню.
  • Від'єднуємо трубку від колектора і датчика абсолютного тиску. Потрібно докласти зусиль і просто висмикнути кінець трубки. Посадка трубки є досить щільною. Варто окремо зауважити, що навіть оригінальні вакуумні трубки одягаються з великими труднощами. Це зроблено спеціально, щоб трубки не спадали під час роботи вакуумної установки!

Від'єднуємо трубку від колектора і датчика абсолютного тиску

  • Ставимо на місце старої трубки нову. Якщо трубка насилу налазить на штуцер, то цілком допустимо намастити проблемне місце мильним розчином. Є майстри, які мажуть штуцера мастилом. Для вакуумних трубок підходить будь-яке силіконове змащення. Інші мастильні матеріали можуть роз'їсти посадкові місця на трубах.
  • Відключаємо трубку від вакуумного ресивера.

Відключаємо трубку від вакуумного ресивера

Тепер можна перемикатися на обслуговування наступної трубки, від вакуумного ресивера до впускного колектора Chevrolet Lacetti.

  • Вимикаємо другий кінець трубки. Ця трубка з'єднує між собою ресивер і колектор. Як і на інших трубках, другий кінець сидить на штуцері з гарним натягом. Знімати дані трубки часом буває складно, ще більше складнощів виникає зі зворотним встановленням трубок, якщо вони нові.

Вимикаємо другий кінець трубки

  • Ставимо на місце знятої трубки нову.

Перемикаємося на обслуговування наступної трубки, від електромагнітного клапана до пневмоциліндра механізму зміни довжини впускного колектора.

  • Відєднуємо трубку від електромагнітного клапана.

Від’єднуємо трубку від електромагнітного клапана

  • Вимикаємо вакуумну трубку від пневмоциліндра.

Вимикаємо вакуумну трубку від пневмоциліндра

  • Ставимо нову трубку.
  • Не забудьте змінити коротку вакуумну трубку, яка з’єднує вакуумний ресивер та електромагнітний клапан.

Нижче додається додаткове відео, автор якого наочно показує, де розташовані і як знімаються вакуумні трубки впускної системи.

Перевірка системи зміни довжини впускного колектора Шевроле Лачетті

При заміні вакуумних трубок з'являється чудова можливість, щоб перевірити працездатність механізму зміни довжини впускного тракту. До складу цього механізму входить 3 компоненти:

  1. Вакуумний ресивер
  2. Електромагнітний клапан
  3. Пневмоциліндр

Принцип роботи системи зміни довжини впускного колектора досить простий. При досягненні певних обертів (4000 об/хв) ЕБУ дає команду електромагнітному клапану на відкриття. Розріджене середовище вакуумного ресивера починає засмоктувати повітря з протоки пневмоциліндра. Під дією вакууму шток пневматичного циліндра піднімається, що веде до зміни довжини впускного колектора.

Слабкими місцями даної системи можна вважати ресивер і пневматичний циліндр. Але бувають випадки, що виходить з ладу і електромагнітний клапан Шевроле Лачетті.

  • Вакуумний ресивер - у ньому передбачено зворотний клапан, який нерідко виходить з ладу. Перевірити ресивер дуже просто. Потрібно лише підключити до штуцерів ресивера довгі шланги. Майстру потрібно по черзі подути в один і другий шланг. Повітря повинно проходити тільки в одному напрямку. Якщо повітря проходить у всіх напрямках, то потрібно проводити заміну ресивера.

Ресивер

  • Електромагнітний клапан - при подачі електросигнала даний механізм працює за принципом зворотного клапана. Сигнал подається електронним блоком управління, що веде до відкриття протока в напрямку від пневмоциліндра до вакуумного ресиверу.

Відкриття електромагнітного клапана відбувається при виході двигуна на оберти понад 4000 (об/хв). Якщо продути клапан на зупиненому моторі Chevrolet Lacetti, протооки не буде ні в один, ні в інший бік.

  • Пневматичний циліндр - цей механізм управляє заслінкою колектора. З часом у пневмоциліндрі зношуються ущільнювальні елементи, що веде до неповного ходу штоку. У цьому випадку заслінка не буде перекривати довгу ділянку повітроводу колектора.

Пневматичний циліндр

Перевірити герметичність циліндра досить просто. Потрібно лише попередньо від'єднати вакуумну трубку і підняти вручну шток. Якщо заткнути пальцем штуцер, шток не повинен опускатися під своєю вагою. В іншому випадку циліндр потрібно змінювати.

Додатково

Разом з вакуумними трубками впускного колектора Шевроле Лачетті досвідчені водії зазвичай змінюють і інші ущільнювальні елементи впускного тракту: прокладку ДЗ і прокладку впускного колектора.

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна вакуумних трубок впускного колектора Шевроле Лачетті"

Відгуки: 0




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Лачетті

Не працює холостий хід Шевроле Лачетті 1.6, заміна регулятора холостого ходу
Не працює холостий хід Шевроле Лачетті 1.6, заміна регулятора холостого ходу
Заміна датчика абсолютного тиску Шевроле Лачетті
Заміна датчика абсолютного тиску Шевроле Лачетті
Ремонт паливного насоса Шевроле Лачетті. Не заводиться двигун і немає тяги
Ремонт паливного насоса Шевроле Лачетті. Не заводиться двигун і немає тяги
Помилка подушки безпеки Шевроле Лачетті
Помилка подушки безпеки Шевроле Лачетті
.