Онлайн
заявка
Підписка
на блог
Ваше ім'я*

Email*


Заміна датчика колінвала Шевроле Авео 1,5

Злагоджена робота двигуна Шевроле Авео багато в чому залежить від такого непримітного з вигляду пристрою, як датчик положення колінчастого валу. Зрозуміло, ДПКВ є не вічним. Як показує практика, датчик положення колінвала Chevrolet Aveo схильний до різних несправностей, через що двигун перестає нормально працювати.

Автомобіль Шевроле Авео в модифікаціях Т200 і Т250, з двигуном D3, має зручне розташування ДПКВ. Датчик розташований відразу під мастильним фільтром, на корпусі мастильного насоса. У модифікаціях Т255 і Т300, з двигуном D4, ДПКВ розташований на задньому сальнику колінвала, до якого досить проблематично підібратися.

Артикул запчастини на Шевроле Авео 1.5 датчик положення колінвалу:

96325868 (двигун 1.0 і 1.2),

25182450 (двигун 1.5, 1.6 і 1.8),

9015248 (двигун 1.6),

96434780 (двигун 1.6),

55555806 (в задній сальник колінвала, двигун F14D4),

6235704 (в задній сальник колінвала, двигун F16D4).

Датчик положення колінвалу Шевроле Авео представлений електромагнітним датчиком. Переважна більшість випадків поломки датчика колінвалу стосуються потрапляння під корпус вологи. Поломку датчика положення колінвалу можна розпізнати за такими симптомами:

  1. Помилка P0337 (замикання на масу датчика колінвала)
  2. Двигун заводиться не з першого разу
  3. Мотор часто глухне
  4. Детонація в циліндрах
  5. Плавають оберти
  6. тощо.

ДПКВ є найважливішим компонентом двигуна Chevrolet Aveo. Датчик коленвалу синхронізує роботу паливних форсунок із системою запалювання. Несправний ДПКВ слід якнайшвидше замінити на повністю новий аналог! У самому низу сторінки є відео з наочною демонстрацією заміни датчика колінвалу Авео 1.5.

Датчик положення колінвалу Шевроле Авео

Як замінити датчик положення колінвала Шевроле Авео Т200 і Т250

  • Найзручніше підбиратися до датчика колінвала знизу автомобіля. Для цього заїжджаємо на оглядову яму, згодиться і естакада, і демонтуємо захист картера двигуна.
  • Повністю вимикаємо запалювання і відключаємо мінус від акумулятора. Якщо не знеструмити бортову електромережу, то індикатор Check Engine може видати додаткові помилки.
  • Вимикаємо сигнальний дріт датчика.
  • Він знаходиться в районі контрольного щупа системи змащення двигуна. У деяких модифікаціях Шевроле Авео дротова колодка знаходиться безпосередньо на датчику колінвалу. Щоб розімкнути з'єднання, необхідно спочатку притиснути фіксатор.

Вимикаємо сигнальний дріт датчика

  • Відкручуємо болт, що фіксує датчик колінвалу на корпусі мастильного насоса.

Відкручуємо болт

  • Виймаємо датчик колінвалу.

Виймаємо датчик колінвалу

  • Оглядаємо датчик на наявність пошкоджень та інших дефектів.

Оглядаємо датчик

Більшу частину поломок ДПКВ Chevrolet Aveo пов'язують з розгерметизацією його корпусу. Датчик фіксується до двигуна, через що пристрій піддається посиленим вібраційним навантаженням. Не потрібно забувати і про краплі води, які конденсуються на поверхні датчика, а при мінусовій температурі перетворюються на лід.

Вода, що проникла в мікротріщини, замерзає і розриває пластиковий корпус. Якщо в датчик положення колінвала проникне вода, то відразу ж порушаться робочі параметри електромагніту.

Нерідко пошкоджується сама проводка ДПКВ. Дроти в датчику є екранованими. Зазвичай дріт є єдиним цілим з датчиком. У цьому випадку вкрай небажано наявність на дроті скруток і пайки. Якщо дріт порвався, найкраще просто замінити вироб на новий аналог!

Як замінити датчик положення колінвала Шевроле Авео Т255 і Т300

На двигунах серії D4 (F14D4, F16D4) датчик колінчастого валу розташовується не на корпусі олійного насоса, а на задньому сальнику колінвала. Дістатися до місця підключення ДПКВ не так-то і просто. В офіційному мануалі з техобслуговування Шевроле Авео з двигуном серії D4 є рекомендація, що для заміни датчика колінвала потрібно знімати:

  1. КПП
  2. Диск і кошик зчеплення
  3. Маховик

У цьому випадку відкриється вільний доступ до заднього сальника колінчатого валу. Зрозуміло, повний демонтаж трансмісії через маленький датчик є м яко кажучи нераціональним завданням. З цієї причини багато майстрів йдуть коротшим шляхом. Щоб зняти датчик положення коінвала Chevrolet Aveo із заднього сальника, потрібно демонтувати стартер.

Але при використанні швидкого методу заміни ДПКВ виникає одна істотна складність. Майстру доведеться діяти на дотик. Вільного простору в районі стартерного вузла вкрай мало. У блозі з ремонту Шевроле Авео є докладний огляд на тему заміни стартера.

  • Роботу із заміни датчика колінвалу слід проводити знизу. З цієї причини заїжджаємо на оглядову яму і демонтуємо захист.
  • Обов'язково від'єднуємо клему мінус від АКБ.
  • Від’єднуємо сигнальний дріт від датчика колінвалу. Щоб розімкнути з 'єднання, потрібно попередньо притиснути фіксатор.

Від’єднуємо сигнальний дріт від датчика колінвалу

  • Вимикаємо силовий дріт. Це харчування стартера, що йде безпосередньо від АКБ. Силовий дріт фіксується гайкою.

Вимикаємо силовий дріт

Вимикаємо живлення втягуючого реле

  • Знімаємо дріт "маси". Фіксується гайкою.

Знімаємо дріт

  • Викручуємо кріплення стартеру, болт і шпильку.

Викручуємо кріплення стартеру

  • Ві'єднуємо стартер.

Тепер можна більш-менш зручно підібратися до датчика колінвала Шевроле Авео.

  • Відкручуємо кріплення датчика. Для наочності на фото нижче представлена картинка без КПП, зчеплення і маховика.

Відкручуємо кріплення датчика

  • Витягуємо старий датчик і ставимо на його місце новий. Зверніть увагу на наявність ущільнювального кільця. Якщо його немає, то через з 'єднання може протікати масло!

Витягуємо старий датчик

Варто окремо зауважити, що заміну датчика положення колінвала на авто з двигуном серії D4 (F14D4 і F16D4) зазвичай поєднують із заміною заднього сальника колінчатого валу. Як зрозуміло, щоб дістатися до заднього сальника, доведеться демонтувати як коробку швидкостей, так і зчеплення з маховиком.

При сервісному обслуговуванні трансмісії Chevrolet Aveo, коли доводиться демонтувати КПП, досвідчені майстри користуються нагодою і виробляють заміну як заднього сальника, так і датчика колінвалу.

Додаткова інформація

Так, датчик положення колінвалу не є витратним матеріалом. Зазвичай ДПКВ відпрацьовує не менше 150 000 (км) пробігу. Але все ж зустрічаються випадки, коли датчик колінвала Шевроле Авео виходить з ладу на позначці 50 000 - 80 000 (км) пробігу або навіть раніше.

Вірною ознакою поломки ДПКВ є спрацювання аварійного індикатора Check Engine і поява помилки P0337. Але буває і таке, що датчик колінвала виходить з ладу без виникнення помилки. У подібних випадках майстрам доводиться шукати несправність "методом тику".

Визначити поломку ДПКВ Chevrolet Aveo не так вже й складно. Несправність датчика колінвалу завжди супроводжується проблемами із запуском двигуна. При цьому мотор може часто глухнути сам по собі. Щоб упевнитися в працездатності датчика положення коленвала, потрібно лише демонтувати його і заміряти опір між контактами "1" і "2". Приклад на фото нижче.

Діагностика

Опір справного ДПКВ становить близько 500-600 (кОм). Якщо в процесі вимірювання опору підносити до магнітної поверхні металевий предмет і відразу ж віддаляти його, то опір має змінюватися.

 

Поділіться Вашими враженнями про ремонт "Заміна датчика колінвала Шевроле Авео 1,5"

Відгуки: 2


юрий

пригодится для общего развития


Прохожий

500-600 КИЛООм? Что-то вы загнули! Ом!




» Всі новини

Запчастини які були використані для ремонту Шевроле GM Авео

Смикається на газу Шевроле Авео, їде ривками. Діагностика ГБО
Смикається на газу Шевроле Авео, їде ривками. Діагностика ГБО
Не працюють задні гальма Шевроле Авео, ремонт механізму розведення задніх колодок
Не працюють задні гальма Шевроле Авео, ремонт механізму розведення задніх колодок
Заміна опори заднього амортизатора Шевроле Авео
Заміна опори заднього амортизатора Шевроле Авео
Заміна переднього гальмівного шланга Шевроле Авео
Заміна переднього гальмівного шланга Шевроле Авео
.